PortalIndexoverslept...[heidi] HpD5Uwnoverslept...[heidi] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 overslept...[heidi]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shinon
.
.
Shinon

overslept...[heidi] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 624
overslept...[heidi] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Ice
Klas:
Partner:

overslept...[heidi] Empty
BerichtOnderwerp: overslept...[heidi]   overslept...[heidi] Icon_minitimedi dec 30 2014, 10:44


Nog geen paar dagen was zijn nu zelf op starshine, maar ze vond het geheel leuk. Behalve misschien haar wekken die in de ochtend vroeg ging. Met een loom handje had ze deze weer uitgezet en keek met een oog open naar de klok. 07:30… Shinon zuchte even en draaide zich weer om, armen en benen gespreid. Kamers waren soms misschien heel handig, want de halve zaal was erdoor wakker geworden, die hadden straks ook les toch? Ze zwiepte haar benen van het bed en ging al snel zitten, nog steeds keken ze haar aan waardoor zij een akward chuckle liet. Waarom was niemand ook bezig met opstaan?
Nu ze hier liep met haar kleding aan, een simpele kleding vanwege de lessen, geroosterd broodje in haar mond was ze naar de les aan het rennen… had ze geen les het was zaterdag! Met flinke tegenzin had ze zich naar buiten gesleept en ging even flink mokken. Weer of geen weer, ze vond het goed nu en ging met een pout zitten. Waarom overkwam haar dit altijd?


occ; Sowwy zo klein, volgende word groter!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

overslept...[heidi] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
overslept...[heidi] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

overslept...[heidi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: overslept...[heidi]   overslept...[heidi] Icon_minitimedi dec 30 2014, 11:15


Heidi, just Heidi;

If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.

Dit was haar eerste nacht hier, meteen was ze gillend wakker geworden, alleen. Ze had nu niet iemand gehad om tegen aan te kruipen zoals ze dat op Razen kon doen bij Faye of Sarah en voor Gilbert met die snol ging bij hem. Ze stapte haar bed snel uit voor iemand er achter kwam dat zij de gene was die had lopen schreeuwen. Wisten zij veel dat haar nachtmerries haar al sinds klein meisje teisterde.
Ze wenste dat alles niet zo was verlopen, ze had die brief ook niet naar Drake moeten versturen. Maar aan de andere kant waarom ook niet, het was haar gevoel. Hij had haar achter gelaten. Ze zuchtte en schudde haar hoofd om haar eigen gedachtes. Ze moest ze eens op iets anders zetten dan jongens, jongens waren maar voor een ding goed en dat was haar plezieren als ze daar zin in had.
Ze trok wild haar bruine laarzen aan over haar skinny jeans. Een broek, ze droeg bijna nooit een broek. En knoopte haar mouwloze blousje dicht waardoor de blauwe tatoeage op haar arm zichtbaar bleef. Het stond voor haar vriendengroep. Haar gehele vrienden groep van welke wereld dan ook had deze tattoo ergens op zijn of haar lichaam. Ze koesterde het symbool zeker nu ze haar vrienden al tijden niet meer had gezien.
Haar bruine ogen staarde over de Razen gang, hier was het nog lekker warm en comfy. Maar zoals ze altijd deed als ze even rust wilde, dan zocht ze water op. Meest logische plek voor een Raziaans meisje natuurlijk. Ze bekeek de gangen aandachtig en liep naar beneden de trap -op of af idk- naar de begane grond. Alles zag hier zo netjes uit, te netjes. Als haar zusjes hier waren was het nu al een tyfus zooi geworden. Ze grinnikte en rende de deur uit en bleef buiten staan, ze keek in het rond wat ze gisteren niet had gedaan ze was te druk bezig met het niet tegen komen van haar ex.
Meteen begon ze op ontdekkingsreis op het school terrein, toen ze water hoorde liep ze er heen terwijl ze alle uitheemse dingen bekeek en in zich opnam. Ze was dan nogal rebels maar leergierig was ze ook.
Ze zag een meisje zittend bij het water en ging naast haar zitten. ''Hee? Wat is er?'' vroeg ze zachtjes en vriendelijk.

~ normaal post ik niet zo lang (jou lengte) maar ik heb posten met dit meisje gemist dus idk waar t vandaan komt Surprised

Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Shinon
.
.
Shinon

overslept...[heidi] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 624
overslept...[heidi] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Ice
Klas:
Partner:

overslept...[heidi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: overslept...[heidi]   overslept...[heidi] Icon_minitimewo dec 31 2014, 14:10

Boos op de wereld en boos op haarzelf, waarom had ze niet goed naar de kalender gekeken gisteren? Dan had ze zeker door gehad dat het Zaterdag was vandaag! Nu had ze de zaal op haar dak gekregen én een mooie blunder gemaakt! Gefrustreerd hoorde je haar schoenen nog door de gangen gaan voordat ze een weg naar buiten maakte, even rust zoeken en waar kon je dat beter doen dan bij water?
Het water van de waterval kletterde op de stenen en het water onderop. Het was een geweldig mooi gezicht, zelf van bovenop was het geweldig mooi, maar Shinon had op moment even geheel andere dingen aan haar hoofd. Op haar vrije dag, had ze de gehele zaal al gestoord, had ze het ontbijt geskipt en bovenal had ze haar haren amper kunnen doen. Wat voor verschil maakte het gewoel dan in haar haren. Ze had het flink zitten woelen en stond nu een beetje pluis wat ze toch maar weer iets fatsoeneerde en vervolgens stevig balend met armen en benen gekruist ging zitten. Ze had niemand verwacht hier nog dit tijdstip te zien, maar tot grote verbazing hoorde ze iemand stem van vlak naast haar. Eerst hief ze haar hoofd op om vervolgens de persoon verbaasd via haar ooghoeken aan te kijken. Er was dus echt iemand wakker…

Ze verschoof een beetje en ging meer naar haar gericht zitten. Weliswaar met benen over elkaar maar ze zat iets minder sjaggie. “Mornin…” Begon ze maar alvast. “Gewoon een lastig begin hier op Starshine Academie.. Laten we het er maar op houden dat ik na vandaag, helemaal een uitschot zal worden…” Begon ze alweer in het mokken te raken. Zij had rood haar, rode haast vuur rode ogen, maar het waren toch de haren dat haar aandacht trok. Zo lang dat het was, was langer dan zij ooit had mee gemaakt. “Hoe…. Gaat het met jou?” Begon ze interesse te tonen naar de andere toe. Je moest niet alles van je afpraten… misschien zei die andere juist alles wel door.

occ; Nam ook echt niet mijn tijd ofzo :X
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

overslept...[heidi] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
overslept...[heidi] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

overslept...[heidi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: overslept...[heidi]   overslept...[heidi] Icon_minitimevr jan 02 2015, 15:41


Heidi, just Heidi;
If I'm fighting for those I love, I care not what happens to this body.

Ze glimlachte toen ze eindelijk iemand had gevonden om mee te praten. Ze zag er niet uit alsof het een kreng was, ze had vrienden nodig gewoon omdat ze nu alleen was. Ze vertelde zich zelf gedraag je en wees vriendelijk. Beide dingen waren voor haar niet van zelfsprekend, een kreng zijn was makkelijker dan vriendelijk zijn, dan je open stellen. Ze glimlachte bij de mornin, ze trok haar schoenen uit en gooide die achter haar neer terwijl ze haar voeten in het water liet zakken. “Gewoon een lastig begin hier op Starshine Academie.. Laten we het er maar op houden dat ik na vandaag, helemaal een uitschot zal worden…” Ze keek haar aan en schudde haar hoofd. ''Dat regelen we wel joh, ik maakte ook herrie vanochtend. Ik had een nachtmerrie en heb de zaal bij elkaar geschreeuwd.'' Zei ze grinnikend en keek haar aan, ''buiten dat is uitschot zijn leuk want je kan doen wat je wil want ze verwachten niets meer van je!'' zei ze met een glimlach. ''Dus je moet je niet zo zorgen maken, ik in ieder geval kijk niet meer zo snel op. Op mijn vorige school deelde ik een kamer met mijn tweelingzusje en iemand die ik zie als een zusje en dat was nog veel erger dan een wekker op zaterdag laten afgaan. En iedereen mocht ze'' Ze keek haar aan en hoopte dat ze zich iets beter voelde. “Hoe…. Gaat het met jou?” Ze dacht even diep na en keek naar haar blote voeten die onder het heldere water wiebelde. ''Nu wel lekker, was op zoek naar een meertje of iets gisteren al heel de dag. Nu net hoorde ik de waterval dus dat was positief en toen dacht ik die kleur haar is vet'' Ze bleef maar doorratelen over van alles en nog wat. Heidi liet zich achterover vallen in het gras. ''Ohja mijn naam is Heidi'' zei ze zachtjes terwijl ze haar armen spreidde en naar de lucht keek.

ooc Zelfde hier ~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Shinon
.
.
Shinon

overslept...[heidi] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 624
overslept...[heidi] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Ice
Klas:
Partner:

overslept...[heidi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: overslept...[heidi]   overslept...[heidi] Icon_minitimezo jan 04 2015, 12:13

Ze had uitgelegd wat er nu al verkeerd gegaan was op een dag, het was gewoon ronduit belachelijk leek het wel. Toch had de roodharige meid ook een groot iets gehad op haar zaal, een grote groep bij elkaar wakker schreeuwen. Gelijk dacht ze dat het zielig was voor haar, met wat haar dan zat te haunten. Daarbij kreeg ze vergelijkingen en keek haar even aan. Ze vroeg zich toch een paar dingen af en keek naar haar. Haar ogen begonnen haar te bestuderen terwijl ze kort omkeek naar wat ze deed. Ze had maar gevraagd hoe het met het meisje naast haar ging. Want ze had vroeger al vaak mee gemaakt dat mensen vaak er niet op uit zagen dan wat ze werkelijk waren. Door de dingen die ze had mee gemaakt durfde ze zich ook niet gelijk meer open en bloot te stellen.

De woordenstroom van haar was nog wat apart, meerdere dingen in een zin gepropt. In haar gedachten was ze bezig om de zin die ze zei, goed neer te zetten voor haarzelf. Toen ze het eenmaal uitgevogeld had keek ze kort op. “Hehe… “ Gaf ze een kort akward chuckle, ze was druk. Dat was een ding dat zeker was nu! Toch vond ze dit wel grappig en ging er ook maar bij liggen. “Ik heet Shinon, leuk je te ontmoeten Heidi. “ Begon ze en draaide haar hoofd naar de zijkant toe. “Jouw haarkleur is ook gaaf hoor! Die zie je niet op Cassia of Erd! “ Zei ze al snel met een glimlach. “Niet snel althans. Zelf ben ik opgegroeid op Cassia, dus mij zal je snel bij water vinden!” Ze vond het meer dan gezellig dat ze nu iemand had leren kennen die ook al van water hield. “Heb jij dat ook? Dat je soms heel rustig word bij water? Door het geluid? En misschien dan snel naar de WC moeten vanwege het geluid?” Grinnikte ze al snel en draaide zich om naar haar buik, benen in een hoek omhoog en een hand onder haar kin, al leunend kijken naar haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



overslept...[heidi] UTL8oxA PROFILE
overslept...[heidi] UTL8oxA MAGICIAN

overslept...[heidi] Empty
BerichtOnderwerp: Re: overslept...[heidi]   overslept...[heidi] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

overslept...[heidi]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Looking for something? [+Heidi]
» I need a nap and some coffee [Heidi]
» Know that I'm only one step behind [+Heidi]
» We both lost this time... [Heidi]
» Starships are meant to fly! ( Heidi )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-