|
Auteur | Bericht |
---|
Niamh
PROFILEReal Name : 50 Shades of Earl Grey Posts : 11
| Onderwerp: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 02:07 | |
| A NEW YEAR IS ON THE WAY, SSA BE CRAY Wat vliegt de tijd toch weer. Nog maar een paar weken en het volgende jaar begint alwaar aan de telling. En zoals bij ieder jaar moet de jaarwisseling gevierd worden, zo ook op SSA! Want wie wil nou geen nieuwjaar met zijn vrienden vieren? Daarom is iedereen op deze feestelijke avond van harte uitgenodigd op het buitenterrein onder het genot van oliebollen, appelflappen, champagne, warme chocolademelk, glühwein, of andere warme dranken om deze vreugdevolle gebeurtenis te vieren! Terwijl iedereen hier dan gezellig bij kan praten over welke goede voornemens er voor het komende jaar opgesteld worden, welke nieuwjaarswensen er vallen en wat er verder bij valt te praten zal er door mij persoonlijk een vuurwerkshow gehouden worden. Ik ga mijn best doen om er voor jullie een groot spektakel van te maken, om op een positieve manier het nieuwe jaar in te blazen! Mocht je dus geïnteresseerd zijn om deze voorstelling bij te wonen, laat hier dan wat van je weten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde natuurlijk. En het zou onwijs leuk zijn om jullie die avond allemaal te zien! Hopelijk tot dan!
Niamh Oleastro ---
Ja ja, het nieuwe jaar nadert alweer en het zou onwijs leuk zijn als dit ook op SSA gevierd zal worden. Het plan hiervoor is dan om in het begin van de kerstvakantie het ic-topic hiervoor te openen, waar iedereen dan kan -en mag reageren. Maar dit topic is niet iets waar verschillende gebeurtenissen onderling hoeven te blijven lopen. Het idee is meer om er een kort, gezellig ic-samenzijn van te maken. Natuurlijk zou het leuk zijn als in dit topic mensen bij elkaar komen en dan uiteindelijk toch iets lopends krijgen waardoor karakters elkaar leren kennen, maar dat is niet het basisidee van het topic. Het hele doel is om gewoon in de gezelligheid samen te komen en om naar de show te kijken. Geen verdere verwachtingen, behalve dat je dan minimaal één ic berichtje in het topic plaatst, puur voor de gezelligheid. Zo is er toch een kort, maar gezellig iets op SSA zonder dat het al teveel uit de hand hoeft te lopen. En natuurlijk is iedereen hier welkom! Maar om het idee echt op gang te zetten zou het fijn zijn om te weten wie hier onder andere ook graag een bericht achter willen laten. Daarom zou ik het op prijs stellen als mensen die geïnteresseerd zijn om op het komende ic topic te reageren hier een berichtje achterlaten. Zie het maar als een onofficiële inschrijving, zodat er ingeschat kan worden hoeveel mensen er ongeveer verwacht kunnen worden. Het is geen probleem als je hier niks van je laat weten, maar achteraf toch in het ic-topic wilt reageren, dat mag gewoon. Maar de meldingen hier zijn een indicatie of het idee wel in de smaak zou vallen. Eerder een handigheid en een testje om te kijken of het wel iets is om echt uit te werken.
Dus, nog even kort samengevat en voor de duidelijkheid: - Begin kerst wordt het topic voor de vuurwerkshow geopend, waarna er dus direct op gereageerd mag worden. Dit hoeft natuurlijk niet pas op oudejaarsavond zelf. - Mensen hoeven niet meer dan 1 bericht in het ic-topic achter te laten, maar meer mag altijd! - Er zit geen limit aan de hoeveelheid karakters die je in dit topic neer mag zetten. Alle karakters zijn hier welkom, hoeveel je er ook hebt! - Het zou fijn zijn als je hier laat weten of je het topic wilt zien verschijnen of niet.
Verdere vragen/opmerkingen kunnen zo ook hier geplaatst worden, of mogen doorgestuurd worden via een pb. Alvast bedankt voor jullie moeite!
Vriendelijke groet, Anon
|
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 10:12 | |
| Wiii~ Helemaal leuk! Geweldig idee guys :3 Ik ben voor *gooit alle characters* Lijkt me heel gezellig en het heeft verder geen verplichtingen, dus het is ook gewoon alleen gezellig~ I support this~ |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 10:42 | |
| /gooit al mijn karakters erin |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 13:46 | |
| Ik kom waarschijnlijk met Thayeline opdagen C: |
|
| |
Master Ivan
PROFILEReal Name : Miss DiNozzo Posts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Never had class since I was 23Partner: A couple of supple and simple delights, can bring out the smile to every straight man~
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 15:41 | |
| *gooit al d'r karakters erin* I fully support it |
|
| |
Jaynee .
PROFILEReal Name : Henkiesjenkie Posts : 22 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: xPartner: Girls just wanna have fun!
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 15:49 | |
| Ik weet niet of ik al mijn personages langs laat komen, hoogstwaarschijnlijk niet, maar wel sowieso één ~ |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 16:13 | |
| Jawel ik zou wel op komen dagen met één van m'n pipo's. :] |
|
| |
Kaoru .
PROFILEReal Name : Angie♫ Posts : 149 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ♦Air~Klas: Miss Nannete ♦ 5thPartner: I love everything you hate about yourself ♦
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 16:42 | |
| Super leuk! =D Mijn chars -of zoveel mogelijk, iig Kao- komen deze party ook even crashen ;3 |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 17:06 | |
| Oh jaa, ik kom zeker opdagen met een of twee karakters ~ |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 19:18 | |
| Mjep, Allen komt sowieso en misschien sleep ik nog iemand mee, dunno. Zo te zien gaat t al aardig crowded worden :'D |
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 19:56 | |
| Het lijkt me ontzettend gezellig lieverds, mijn chars zullen er zijn x3 |
|
| |
Alphard
PROFILEReal Name : ☜(゚ヮ゚☜) Posts : 22 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air & DarkKlas: Stagiaire at DeWitt'sPartner: .- Pray you don't look at me, and I pray I don't look back -.
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ ma dec 08 2014, 19:58 | |
| Ik weet niet of ik de kans zal hebben om te joinen sinds ik niet in het huiselijk oord zal zijn, maar ergens anders en dan is het hier altijd maar de vraag of je op internet kan.
Wel vind ik het een heel tof idee en ben ook full supporter :3 |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ di dec 09 2014, 13:38 | |
| Ik ben er niet helemaal zeker van of ik rond die periode tijd heb/thuis rondhang, anders drop ik ook een post |
|
| |
Eodan
PROFILEReal Name : Melle Posts : 810 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: That's a long time ago..Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ di dec 09 2014, 18:23 | |
| *gooit alle chars* heel leuk ^^ |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ di dec 09 2014, 23:33 | |
| Als ik dan tijd heb en inspiratie dan drop ik ook zeker mijn chars erin. Moet even tegen die tijd kijken. In ieder geval, leuk plan. |
|
| |
Niamh
PROFILEReal Name : 50 Shades of Earl Grey Posts : 11
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ wo dec 24 2014, 00:34 | |
| Heel erg bedankt voor de vele en lieve reacties iedereen! Jullie hebben me echt helemaal blij gemaakt hiermee! Het topic is bij deze aangemaakt, jullie mogen dus volop HIER gaan reageren. Geniet en maak er wat moois van! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Baby you're a Firework~ | |
| |
|
| |
|