|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ezio
PROFILEReal Name : Harambe Posts : 115
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 11:30 | |
| Op 0.5 Is ook best wel geinig C: |
|
| |
Master Calico
PROFILEReal Name : Angie Posts : 53 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Magic of the sea♠Klas: Arrr!Partner: The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever♠
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 13:32 | |
| Ik heb dan wel herfstvakantie, maar de week is al helemaal volgepland x'] Leren, lezen, trainen, pws, shoppen, wedstrijd, uitgaan, posten, en ga zo maar door. Ja, heel interessant, ik weet het. >'D
Maar zometeen trainen, langs de bieb, schoolshizzle en dan posten, yay. =D |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 17:40 | |
| - Master Calico schreef:
- Ik heb dan wel herfstvakantie, maar de week is al helemaal volgepland x']
Leren, lezen, trainen, pws, shoppen, wedstrijd, uitgaan, posten, en ga zo maar door. Ja, heel interessant, ik weet het. >'D eyyy, pws-buddies ~ |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 18:27 | |
| Ohh, wat voor PWS onderwerp ga je doen? Het was best leuk~ |
|
| |
Master Calico
PROFILEReal Name : Angie Posts : 53 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Magic of the sea♠Klas: Arrr!Partner: The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever♠
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 20:37 | |
| - Aubree schreef:
- Master Calico schreef:
Leren, lezen, trainen, pws, shoppen, wedstrijd, uitgaan, posten, en ga zo maar door. Ja, heel interessant, ik weet het. >'D eyyy, pws-buddies ~ Yay~ /highfive Ja idd, now I'm curious; waar doe jij het over? En wat was jouw onderwerp/onderzoeksvraag dan, Juus?^^ |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 20:41 | |
| Zack, plès, don't do this |
|
| |
Kieren .
PROFILEReal Name : Special Agent 007 Posts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: I'll build my walls back up.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 20:45 | |
| - Master Calico schreef:
- Aubree schreef:
- Master Calico schreef:
Leren, lezen, trainen, pws, shoppen, wedstrijd, uitgaan, posten, en ga zo maar door. Ja, heel interessant, ik weet het. >'D eyyy, pws-buddies ~ Yay~ /highfive Ja idd, now I'm curious; waar doe jij het over? De uh, de plausibiliteit van de uitkomst van de Nirnaeth Arnoediad uit de Silmarillion in vergelijking met de strijdkunde van de oudheid tot ongeveer 1500. Oftewel Lord of the Rings. Dragons. |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 21:36 | |
| Dat is lekker ingewikkeld~ |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 21:43 | |
| @Anne; Laat Zack zich niet van kant maken please, er is al genoeg onnodig bloed gevloeid op deze school ;w;
Even een kort postje met Moyra tikken, yay, nieuw setje ^^ |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 21:44 | |
| He will live, wilde hem eerst laten doodgaan, en toen kreeg ik een bericht van iemand die dat niet echt wilde =w= |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 21:48 | |
| Doodgaande personages zijn niet fijn, vind ik tenminste. Ik heb slechts één van mijn hersenspinsels doorgeschreven en hoewel het mooi en interessant was mis ik hem soms nog steeds en ik kan hem nooit meer ergens anders aanmaken omdat hij voor mij dood is *ugly sobbing*
En daarbij kan Moyra echt geen begrafenissen handelen, ik zie haar al weken van slag zijn zonder dat ze de gestorvene kent. But yay, live, Zacky, live~ |
|
| |
Ezio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 21:54 | |
| Well. Lie is dood. Wat ik toch wel fijn vind. En uhm ik heb ook wel dingetjes gepland voor andere chars.. Waar een er van wss dood gaat C:
Mister Nice guy Jinte C: |
|
| |
KC
PROFILEReal Name : Margelique Posts : 322
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 21:56 | |
| Heeft iemand zin in een topic met bitchface lieve KC? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 21:57 | |
| @Emma: Ik huilde om die post, really.
Maar, maar, niet doodgaan peepz. Renly doesn't approve Simon ook niet trouwens |
|
| |
Master Calico
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:03 | |
| - Kieren schreef:
- Master Calico schreef:
- Aubree schreef:
- Master Calico schreef:
Leren, lezen, trainen, pws, shoppen, wedstrijd, uitgaan, posten, en ga zo maar door. Ja, heel interessant, ik weet het. >'D eyyy, pws-buddies ~ Yay~ /highfive Ja idd, now I'm curious; waar doe jij het over? De uh, de plausibiliteit van de uitkomst van de Nirnaeth Arnoediad uit de Silmarillion in vergelijking met de strijdkunde van de oudheid tot ongeveer 1500.
Oftewel Lord of the Rings. Dragons. Oeh, awesome~ Voor school naar LotR kijken, 'verplicht', genius. Benieuwd naar de conclusie! >) En veel succes ofc~ |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:04 | |
| Tja, om nou een dood te plannen vind ik zo.. crue en vreemd, alsof hun enige doel is naar die dood toe te leven in hun miserabele wereldje. Thats just mean. Ik snap dat het soms de enige optie is die over is, dan moet je het ook zeker doen, als je je er niet slecht bij voelt, maar ik ben zelf meer van de zachte oplossingen, zeker hier op ssa. Zelfmoord is een ontzettend drastische optie en wordt niet zomaar genomen. Daarbij zouden zo veel dooien toch wel een zekere aandacht moeten trekken van instanties, maar dat is een heel ander verhaal. Tja, is verder natuurlijk situatie afhankelijk en iets persoonlijks, maar mijn devies is: Gun je char liever een future ergens anders als je hem niet meer wilt.
@Kaat;; Miiii, that was a sad moment in my rpglyfe. Verder had ik de hele spelen met hem vernacheld, dus het was wel verdiend en nodig, maar in die post kwam het allemaal toch mooi samen. *hugt de Renly* Ooit zal ik Ren in een topic trekken -w- |
|
| |
Ezio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:05 | |
| Oh nee. In The Flesh came to SSA. I thought I was safe here ;-; |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:06 | |
| De ogen van Simon's ava zijn eng Kaat D: But hai Hij had niet veel meer om voor te leven + het trauma dat hem steeds blijft achtervolgen door Rhine, maakt het er niet gemakkelijk op. But, relax, he'll live. Al wil ik wel Nanette er misschien bijschakelen om hem erdoor te helpen? |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:08 | |
| @Angie: Teehee, ik deed het over de persoonlijkheidstheorieën van Jung, die heb ik helemaal onderzocht. Op basis van die theorieën heb ik personages gemaakt en met hen heb ik een boek geschreven in het Engels. Nou ja, boekje, het was maar 100 pagina's. Maar het was wel echt heel leuk! Psychologie yeah >D
@Margelique: Mebbe Wren en KC? Two bitches~ |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:11 | |
| @Anne;; Als hij serieuze problemen heeft zal ze hem eerder doorschakelen naar de schoolpsycholoog, logischerwijs. Maar anders kan ze best wat proberen. Ze is echt geen gevoelens expert hoor, al is rouw natuurlijk iets wat ze wel zeer goed kent, sinds haar man gestorven is.
Alleen heb ik momenteel met de Erd-reis, lessen en losse topics al te veel aan m'n handen met Nannete, dus als je haar hulp wilt zal je helaas geduld moeten hebben :c |
|
| |
KC
PROFILEReal Name : Margelique Posts : 322
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:15 | |
| @Juus; Ahh, that would be so much fun ~
Dying people aren't fun yo
|
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:16 | |
| @Mar: Yay~ Wil jij miss de post beginnen? Ik heb vandaag en morgen niet echt tijd o: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:17 | |
| @Emma: Hij was inderdaad mooi geschreven en ik denk dat het veel mensen wel geraakt heeft <3 @Jinte: ijustloveintheflesh
@Anne: Dat is de bedoeling x3 Morgen post ik zijn voorsteltopic wel, dan weet je wat er aan de hand is (a) |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:17 | |
| - Moyra schreef:
- @Anne;; Als hij serieuze problemen heeft zal ze hem eerder doorschakelen naar de schoolpsycholoog, logischerwijs. Maar anders kan ze best wat proberen. Ze is echt geen gevoelens expert hoor, al is rouw natuurlijk iets wat ze wel zeer goed kent, sinds haar man gestorven is.
Alleen heb ik momenteel met de Erd-reis, lessen en losse topics al te veel aan m'n handen met Nannete, dus als je haar hulp wilt zal je helaas geduld moeten hebben :c Heb ik hoor, geen zorgen En als Thomasso nog eens online is, zal ik er een pb naar sturen ^^ |
|
| |
Alexander
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: //Partner: I'm a mountain that has been moved.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:19 | |
| Ik wil echt zo graag posten, maar ik moet eerst mijn essay afmaken... Echter gaat het gewoon echt niet lekker, zit net ongeveer op de 800 woorden en klap nu al dicht - terwijl ik er freaking 2000 moet hebben. Normaal typ ik dat zo bij elkaar, maar het lukt nu echt niet. En zolang dat essay niet af is, komen er ook geen postjes - want discipline. Maar ik word er nu alleen maar kribbig van ;w;... Help meee
En personage dood is niet leuk, don't do it. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|