|
|
Auteur | Bericht |
---|
KC
PROFILEReal Name : Margelique Posts : 322
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:20 | |
| @Juus; Maar natuurlijk ^3^ komt voor de bakker ;'D |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:21 | |
| Ahahaha, Alan maakte zichzelf van kant. /still ashamed about that omfg what was I thinking Maar eh, leef alsjeblieft :'D Karakters zijn te precious om dood te laten gaan en je kunt zoveel met ze als ze in een diepe put zitten. Like, dat is de grootste bron van inspiratie die je ooit kunt krijgen. Het is geen goede bron want je baby is sad, maar dan kun je wel ontzettend veel. Don't let em die pls. Don't be me ;-; |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:25 | |
| Like I already said, he'll live, ik heb zelfs een aanvraag gedaan bij je shopje voor mijn schatje hier |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:28 | |
| I know, had het al gelezen~ Maar het was meer een PSA, zeg maar ;w; |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:29 | |
| *hugs Ruuz* You have Xav now, he's as awesome as Alan |
|
| |
Xavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:36 | |
| Naww you, thanks~ Ookal is Alan best een falend karakter, OTL |
|
| |
Master Calico
PROFILEReal Name : Angie Posts : 53 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Magic of the sea♠Klas: Arrr!Partner: The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever♠
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:43 | |
| @Juus:: Oh wauw, daar zat vast veel tijd in. ;o Wel super kewl&interesting tho. :3 |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 22:54 | |
| @Henkiespenk; Anders neem je even een breaky en een kitkat en ga je een alinea voor een reactie schrijven ofzeu? Zodat je dat ook uit je systeem heb. Misschien werkt het schrijven voor je essay dan beter.~
And don't kill characters just because it's sadder that way guys. Let them live and survive all the odds, dat zijn de characters die geliefd worden.~ |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 23:26 | |
| Aye, waar vind je anders je fictieve slachtoffer om te tormenten. We need our daily dose, right ~
Throw me a yay; er komt hier na lange tijd een hond, probably. want ik ben schijnbaar gelijk een hikikomori in de ogen van mijn ouders omdat ik graag een avond spendeer op mijn kamer, net zoals de rest van de nog thuiswonende studentenmaatschappij in de 21ste eeuw die toevallig, yes, it's true, behoefte heeft aan private time Moet een hoop wel zelf bekostigen. Eerst kijken naar nestjes, de broodfokkers eruit proberen te plukken, informeren en stuff. Maar je hoort mij niet klagen shh. Dat beest gaat overal mee naartoe. |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 23:32 | |
| NOAH WIJ HEBBEN PUPPIES JAJAJA. kom een puppy kopen. ik beveel het je D';< Nee maar super awesome dat er maybe een hond komt. ik heb like 9 honden, en das niet meer leuk dus ik raad je aan het er bij een te houden. |
|
| |
Xavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 13 2014, 23:38 | |
| @Hank: Kitkats zijn nice~ Net als kittycats. Take both, you'll feel better c: Nee maar uh, essays zijn naar. Ik ben onderhand wel gewend aan het schrijven van die shits geraakt, maar ugh, hoe. Probeer anders eerst alles in punten/opsomming op te schrijven en daarna pas zinnen maken. Zo maak je een soort overzichtje. En ga lullen. Heel veel. Want hoe kom ik aan mijn 5000 woorden? Lullen.
@Noah: ey tenminste ben je een hikkikomori en geen uitgaanstypje dat blowt en aan dem drugs gaat. Veel van mijn klasgenoten zijn zo, ghsdggdshd Also doggie yay. Honden zijn leuk~ Wat voor één gaan jullie nemen? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 00:02 | |
| @Margii: Negen honden is wel erg veel ja. Leuk thou, maar veel! Zijn jullie zulke hondenliefhebbers? @Ruuzke: I feel yer pain; someone here is van de beer en het om half drie 's nachts thuiskomen - maar dat mag allemaal. Sterker nog, ze gaan zich zorgen om je maken als je niet zo bent. En I'm starting off easy - althans, zover ik heb gehoord is het een makkelijk ras om mee te beginnen als je zero ervaring hebt. Waarschijnlijk gewoon een zwarte lab named Shadow, want symbolisatie :'D |
|
| |
Xavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 00:11 | |
| @Noah: Mijn ma zei laatst ''meis, ga eens een keer uit zoals al je andere leeftijdgenoten''. Like what, dat is vreemd voor haar standaarden om te zeggen en sowieso, WHAT Ah ja, labradors zijn cute en supervriendelijk~ En Shadow, hoe typisch xD |
|
| |
Kenji .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht,Klas: Partner: Time heals a broken heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 00:22 | |
| @Noah; woon op een boerderij, en mijn moeder vangt werkelijk ieder dier die een plekje nodig heeft op, heb dus al een hele kinderboerderij en such. Vandaar 9 honden, komt soms best mn neus uit. Maar in t algemeen zijn ze leuk, al heb ik t niet zo op labradors x'3 ik ben verliefd op Weimaraners, maar dat zijm jachthonden en nogal druktemakers so o3o |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 00:38 | |
| Ah yes die zijn ook pretty. Ik hoop niet dat je er negen van hebt thou! Je had me moeten horen over husky's en Alaskan Malamutes en whatnot :'D I'm noping the frick out of that tot ik meer ervaring heb. Looks aren't everything! Labs vind ik persoonlijk ook wel mooi, so that's good.
@Ruuz: Het is alleen te hopen dat het samengaat met de kat, de rest van de zoo hier en het meubilair. Vooral dat laatste sinds de kat de bad habit heeft om de bankstellen als zijn krabpaal te gebruiken ;] En parents are such meddlers~ |
|
| |
Xavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 00:45 | |
| @Noah: Haha, hopen dat je kittycat er geen zooitje van maakt. Katten en honden gaan nooit goed samen in tekenfilms, maar dat is vast niet zo in real life. Of wel. I dunno, ik heb nooit huisdieren gehad :'D En ohoh, foei kat. Die habit kun je toch afleren bij katten? Of moet dat per se als ze nog jong zijn? Not cool tho, daar gaan je luxe bankstellen dan :'] |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 00:47 | |
| Mijn kat en hond kwamen prima met elkaar overeen. Maar ze moesten aan elkaar wennen. |
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 01:18 | |
| BORDER COLLIE ALL THE WAY! - MEESEVLEESTER <3 <3:
@ Gizmo Noah: http://fairpup.nl/ check dit eens ^~^~ Misschien helpt het Wij hebben jaren katten gehad en Mees is ook onze eerste doggie maar gaat prima samen alleen tegen vreemd katten is ie zo van SSSSHU x'D Toen we onze nieuwste aanwinst aan kat kregen (eerst vet blazen en grommen naar elkaar XD) gingen ze vet schattig spelen wat best verrassend was so you never know En ik geloof dat Main coons hele geschikte honden-katten zijn ^~^~ dus dat komt wel goed met Tommie en de Shadow-to be ^^ |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 14:38 | |
| Eindelijk na drie jaar Betsie te kennen, met haar gemeet vandaag, was echt superleuk |
|
| |
Kieren .
PROFILEReal Name : Special Agent 007 Posts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: I'll build my walls back up.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 15:55 | |
| - Zack schreef:
- Moyra schreef:
- @Anne;; Als hij serieuze problemen heeft zal ze hem eerder doorschakelen naar de schoolpsycholoog, logischerwijs. Maar anders kan ze best wat proberen. Ze is echt geen gevoelens expert hoor, al is rouw natuurlijk iets wat ze wel zeer goed kent, sinds haar man gestorven is.
Alleen heb ik momenteel met de Erd-reis, lessen en losse topics al te veel aan m'n handen met Nannete, dus als je haar hulp wilt zal je helaas geduld moeten hebben :c Heb ik hoor, geen zorgen En als Thomasso nog eens online is, zal ik er een pb naar sturen ^^ PSA dat ik Thom niet als main gebruik en je altijd naar Bree een bericht kan sturen als je Thom wil hebben. Of weet ik veel, een ander karakter. schaamt zich want Thom moet actiever maar ja drukte |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 19:34 | |
| *Zit hier met verf op d'r kop* Whoo~ |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 20:10 | |
| Waarom is medische basiskennis zo simpel Ik dacht dat ik vandaag de hele dag ermee bezig zou zijn maar kijk, HET IS NOG MAAR ACHT UUR Hoezo kort bezig XD |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 14 2014, 22:05 | |
| @Ezz; Foto van je fresh hairrr ? ;'D
I am so tired lalalaa. Still gonna stay up 'till 02;00 cause, why not ='D |
|
| |
Kumo .
PROFILEReal Name : Emmop Posts : 33 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire + WindKlas: Partner: I'll sink my teeth into your heart, slowly and painfully.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 15 2014, 00:10 | |
| Nouw, Ik had willen posten vandaag :[ Maar toen kwamen een hele boel mensen die een gunst wilden en toen had ik geen tijd meer om te antwoorden. Ook omdat ik volgende week tentamens heb. En ik éigenlijk wel een beetje moet leren. (niet dat ik dat echt al aan het doen ben, maar goed.)
Who cares, University? HAH. (Inner me: T_T) |
|
| |
Xavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 15 2014, 00:25 | |
| Nawww Pomme, postjes komen wel. School gaat altijd voor, want toekomsten zijn belangrijk~ Ook al wil ik vaak genoeg ''fuck it'' zeggen en een rijke man vinden You can do eeeet /patpat/ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|