|
|
Auteur | Bericht |
---|
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 10:29 | |
| Ik vind de twaalfde Doctor wel leuk, alleen Clara niet echt :') de vorige seizoenen waren veel beter naar mijn mening~ Maar jep, daarom ben ik ook echt benieuwd naar de volgende companion ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 15:31 | |
| @Betsie en Jussels: Top! Zouden jullie hem aan kunnen maken? Dan kan ik wat beter inkomen ^^" @Julia: Hi! C: |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 15:36 | |
| @Lolo: Zo'n schattig onderschriftje :3 Jahoor. Ik denk dat ik het topic met Wren doe, vind je dat goed? En nog voorkeur voor een plek?
Laatst aangepast door Wren op zo nov 09 2014, 16:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 15:49 | |
| Meh, ik heb geen zin meer in die tentamens Veel. Te. Weinig. Slaap. FUU |
|
| |
Master Ivan
PROFILEReal Name : Miss DiNozzo Posts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Never had class since I was 23Partner: A couple of supple and simple delights, can bring out the smile to every straight man~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 16:33 | |
| - Thayeline schreef:
- Ik vind de twaalfde Doctor wel leuk, alleen Clara niet echt :') de vorige seizoenen waren veel beter naar mijn mening~ Maar jep, daarom ben ik ook echt benieuwd naar de volgende companion ^^
Stiekem is het de dertiende Doctor :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 16:39 | |
| - Wren schreef:
- @Lolo: Zo'n schattig onderschriftje :3 Jahoor. Ik denk dat ik het topic met Wren doe, vind je dat goed? En nog voorkeur voor een plek?
Is goed, en welke plek maakt niet uit! |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 16:42 | |
| @ Lolo, Is goed. Als je wilt mag je ook nog kiezen met wie je hem wilt Met Taars of Kit (Kit is een stukje liever XD)? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 18:06 | |
| - Master Ivan schreef:
- Thayeline schreef:
- Ik vind de twaalfde Doctor wel leuk, alleen Clara niet echt :') de vorige seizoenen waren veel beter naar mijn mening~ Maar jep, daarom ben ik ook echt benieuwd naar de volgende companion ^^
Stiekem is het de dertiende Doctor :'D Het is de twaalfde, er zijn er maar twaalf. Ik vind hem wel goed, maar heb die acteur dan ook al zijn spelen in Torchwood en stuff en jullie vinden hem waarschijnlijk gewoon niet goed omdat hij ouder is dan de rest. But yea, iedereen zijn mening ^^ |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 19:48 | |
| - Renly schreef:
- Master Ivan schreef:
- Thayeline schreef:
Stiekem is het de dertiende Doctor :'D Het is de twaalfde, er zijn er maar twaalf. Ik vind hem wel goed, maar heb die acteur dan ook al zijn spelen in Torchwood en stuff en jullie vinden hem waarschijnlijk gewoon niet goed omdat hij ouder is dan de rest. But yea, iedereen zijn mening ^^ Niet als je de War Doctor meetelt tho~ En yep er zijn idd veel mensen tegen hem omdat hij ouder is, helaas ._. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 20:02 | |
| Technisch gezien is war geen incarnatie, time-lords hebben er maar twaalf en dan gaan ze dood. Echt dood. Ik vind een oudere doctor wel iets hebben x3 |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 20:06 | |
| Hij doet me wat denken aan de vierde/negende dokter. Iets ruiger. Ik mag 'm wel. Vond Clara gewoon heel irritant tbh. |
|
| |
Dastan .
PROFILEReal Name : - Posts : 6 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air and EarthKlas: Who knows?Partner: I want all of you, forever, you and me, every day.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 20:29 | |
| Ik dacht, laat ik eens origineel zijn en voor de twee elementen gaan die ik nog nooit gebruikt heb. |
|
| |
Thayeline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 20:44 | |
| - Renly schreef:
- Technisch gezien is war geen incarnatie, time-lords hebben er maar twaalf en dan gaan ze dood. Echt dood.
Ik vind een oudere doctor wel iets hebben x3 Idk, mijn vriendin had me verteld dat er iets gebeurd was waardoor die regeneration cycle opnieuw begonnen was? Ik heb het zelf niet gezien maar ze zei dat, dus ik dacht dat het zo was ö En ik vind het ook nog wel iets hebben c: - Aubree schreef:
- Hij doet me wat denken aan de vierde/negende dokter. Iets ruiger. Ik mag 'm wel. Vond Clara gewoon heel irritant tbh.
Yeah ik vond Clara ook echt irritant, het was bijna de Clara Show in plaats van Doctor Who, echt álles ging over haar ._. Hopelijk gaat ze weg na de kerstmis special~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 21:01 | |
| Doctor who is gewoon ingewikkeld xd en hij lijkt inderdaad wel wat op de 4e/9e, vond ze bijna allemaal wel goed
Ik wil Rory terug punt. |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 21:18 | |
| - Renly schreef:
- Doctor who is gewoon ingewikkeld xd
en hij lijkt inderdaad wel wat op de 4e/9e, vond ze bijna allemaal wel goed
Ik wil Rory terug punt. & Hai Dastan ~ |
|
| |
Ezio
PROFILEReal Name : Harambe Posts : 115
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 21:22 | |
| Er waren 13 doctors volgens mij :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 21:26 | |
| Nop nop, War is geen echte incarnatie. Er zijn er echt maar twaalf en na de twaalfde verdwijnt hij voor goed. River heeft ervoor gezorgd dat hij erbij kreeg, maar na de twaalfde is het echt gedaan |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 21:37 | |
| Nope, in de Christmas special kreeg Eleven een hele nieuwe regeneration cycle, dus hij kan nog even voort~
En nu we het toch over DW hebben, ik vind Twelve best leuk hihi. Het is weer wat anders, maar ik vind de relatie tussen hem en Clara gewoon meh, too complicated. En ik mis 11. 11 was ma bby <3
EN CLARA IS AWESOME, ik hou van Clara <3 Ik hou van alle companions <3 Iwillkickyouinthebuttifyouhateonanyofem |
|
| |
Ezio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 21:39 | |
| Ik mis 11 ook wel, daarnaast vind ik 12 niet zo.. speciaal.. En ik begrijp niet wat mensen irritant vinden aan Clara, al vond ik Amy en Rose ook echt geweldig. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 21:50 | |
| Oh ja? Ik dacht dat hij er alleen nog van River had en voor de rest niets meer. Maar het blijven er nog altijd twaalf -ikbenkoppiglaatme
In het begin mocht ik Clara wel, maar na een tijdje begon ze me toch de keel uit te hangen. Ik blijf Rory het coolst van alle compagnions vinden ookal was hij er misschien niet echt eentje. En River, ik hou van River <3 |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 21:51 | |
| /schreeuwt ROSE in de verte tot het terug komt echoën
Clara wás leuk, toen ze de impossible-girl was. Daarna vond ik d'r wat minder. Dat mysterie rond haar was wat haar leuk maakte imo. |
|
| |
Ezio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 22:45 | |
| Eindelijk geschiedenis werkstuk af. MAAR HAHA BREIN BESEFT NU PAS DAT IK MORGEN EEN BELANGRIJKE PRESENTATIE HEB EN NOG DINGEN HAD MOETEN MAILEN EN NOG HAD MOETEN SNFEIGHNREIDFJNDKG. FUCK. Toetsweek volgende week en ik kan nog niet eens aan samenvattingen beginnen. Fuck Fuck Fuck.
sorry voor het schelden |
|
| |
Thayeline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 23:18 | |
| Oh ja Amy en Rory =w= Mijn favoriete seizoenen waren zonder twijfel die met hen en River, toen was het plot ook beter dan dit seizoen ._. En Impossible girl Clara was inderdaad leuker dan Clara nu, ze was leuker met Eleven dan nu met Twelve |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 09 2014, 23:22 | |
| De vierde en de tiende blijven mijn favorieten *heeft ze werkelijk van 1-11 gezien* |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 10 2014, 21:00 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|