Vanille .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 22 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en darkKlas: Nog geen? =w=Partner: N- no? °-°
| Onderwerp: Hai! [Letter to Tári] vr aug 08 2014, 17:33 | |
| Vanille zat achter haar bureaustoel, ze had haar echte moeder bezocht vandaag en ze leek niet echt al te aardig te zijn en blij met haar terugkomst, maar toch vertelde ze over haar familie, dat ze niet alleen was. Met een potloodje in haar mond dacht ze na over haar briefje naar haar zus waar ze vandaag was achtergekomen dat ze bestond, samen met een broer, allebei waren ze ouder dan haar maar toch besloot ze eerst naar haar zus te schrijven, misschien kon ze haar vragen wat er aan de hand was. - Letter:
Hai Tári,
Mijn naam is Vanille Dia Chronos en zoals je nu leest, inderdaad, ik draag de achternaam Chronos. Ik zal je meteen het hele verhaal doen sinds dit allemaal pure verwarring is vast. Waar zal ik beginnen... Ik ben zestien jaar, dus een jaartje jonger dan je en ik ben vanaf geboorte afgestaan aan een familie in Cassia. Je herinnert je er vast niets meer van maar dat is normaal. Ik ben vandaag langsgeweest bij moeder en ik kwam te weten dat jij er was en Claus. Ik ben een bastaard, zo noemen ze dat toch. Ik heb een andere vader en daarom werd ik weggegeven sinds ik niet bepaald gewenst was en moeder de fout, mij, wilde verstoppen. Dus daarom weet je niet van mijn bestaan, wist ik niet van jullie bestaan af. Maar nu wilde ik toch een briefje schrijven, om je op de hoogte te stellen. Ik kom ook naar starshine om je het eventjes te melden.
Groetjes,
Vanille
Haar appelgroene ogen keken naar het velletje papier en ze verstuurde het met een vogel, de vogel van haar adoptiemoeder. |
|