|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 16 2014, 21:37 | |
| Op Alivar kunnen tovenaars iets kopen waarmee ze de tijd kunnen stilzetten, misschien een idee? |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 16 2014, 21:41 | |
| @Anne; Ik had met Lucy bij het tweede deel van de chocobo les gereageerd trouwens, weet niet of je dat gezien hebt? c:
En een sporttoernooi zou wel leuk zijn, al is het best lastig om teamsport uit te schrijven/gestructureerd uit te voeren. Misschien iets met klimmen ofzo? In touwen of een klimmuur als uitje?
@Bregje; Geen andere sites noemen buiten het promotie board bitte! :] |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 16 2014, 21:51 | |
| Angie: Oui ;v; Ik ben niet zo goed in docenten spelen, weet ik nu, dus ga ik het stagiaire-leven uitproberen c: Da's toch wel makkelijk Want ik hoef geen/weinig lessen te bedenken 8D Danke danke! Du bist auch wonderbar yay schreibtisch kartoffel familienname ik hou niet van Duits ;_; |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 16 2014, 22:01 | |
| Maar Anne, als jij weet dat je niet aan in een les posten toe komt voor de periode, kan je er ook gewoon een bericht over sturen en behoud je je rang gewoon heur. Daar wordt heus wel rekening mee gehouden Geldt trouwens voor iedereen mensen, staat ook in het topic over de activiteit.
|
|
| |
Kaoru .
PROFILEReal Name : Angie♫ Posts : 149 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ♦Air~Klas: Miss Nannete ♦ 5thPartner: I love everything you hate about yourself ♦
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 16 2014, 22:09 | |
| @nne: Of een race? Met van die aparte obstakels of opdrachten onderweg? Is misschien ook wel te doen als makkelijker uitvoer- en schrijfbaar. Is maar een ideetje. c:
Selma: Haha xp Maar goed dat je dat weet toch? :3 Misschien faal ik ook wel : D Al een vak in gedachten? Misschien kunnen we ze wel een epische geen idee waarom ik dat woord koos, maar het klinkt gewoon stoer relatie laten hebben >D Sorry, beetje blijheid-overload en dan ben ik te enthousiast. :')
Daaahw x'3 Nein, Deutsch ist nicht sehr schön. Maar ik leer wel super handige zinnen hoor; Du bist noch stralender als die Sonne. Wo bist du mein ganzes Leben gewesen? Voor als ik een Duitser wil versieren met slechte openingszinnen, je kent het wel. ;P T.T' |
|
| |
Fealwen
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 287 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: xI've Done My HomeworkPartner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 16 2014, 22:10 | |
| Haha, helemaal goed Angie xD Je kan het maar eens nodig hebben o: Teehee, ik heb weer eens zin in een Jason topic. Somebody feeling like that? |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 16 2014, 22:17 | |
| Angie: I bet you'll do great ~ Oui, ik ga voor Dark Magic aanvragen. Cuz Dark Magic is awesome :'D Oeh we could! Und du? Welk vak heb jij in gedachten?
Oh fancy, dat is zeer nuttig. Ik uh, kan eigenlijk niks lol. Ich bin fan von Lena (wie is Lena? D: ). Ich lebe in die Niederlanden. Awyiss. |
|
| |
Kaoru .
PROFILEReal Name : Angie♫ Posts : 149 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ♦Air~Klas: Miss Nannete ♦ 5thPartner: I love everything you hate about yourself ♦
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 16 2014, 23:27 | |
| Jusseltje: Precies! Dus mocht je ooit wat slechte Duitse openingszinnen nodig hebben; ik heb er nog wel wat op voorraad. x') Selm: Dahw sweet. Oeh awesome! Ik zit te denken aan Water Magic, PM je anders wel even, misschien wat makkelijker xP I know right? ;'D Daahw niettus, je bent sowieso al goed in fluffselig zijn? :3 Hahaha genius xp Ik ken wel een Duitse Lena, though Wat mij betreft ben je geslaagd. |
|
| |
Ike .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 16 2014, 23:39 | |
| Angie: Ohh, nice! Haha misschien wel ~
Aw yay. Zeer fluffig. Denk ik. :'D Oh wat fijn, nu hopen dat ik ook slaag voor m'n examens. Ik heb gelukkig nog een jaartje om me voor te bereiden ;-; |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 14:25 | |
| Hallo, is dit hulpdienst ''Geef mij een nieuw leven''? Ja, hallo, zeer goede dag. Ik wil graag het pakket ''Skip school and become a millionaire'' aanvragen. Perfect, nog een fijne dag verder!
/FLOPS |
|
| |
Fealwen
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 287 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: xI've Done My HomeworkPartner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 14:35 | |
| Waaah I volunteer Ruuz xD |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 15:07 | |
| You are a Thingy~ /wijst naar het tekstje onder je naam |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 15:31 | |
| Ik zie het nu pas XD Mooi uitgezocht ook |
|
| |
Fealwen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 15:38 | |
| @Ruuz: Yeah I saw : D I feel so special now~ Nu kan ik Thingy things doen : D |
|
| |
Ike .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 16:21 | |
| Thingy :'D
Die rangetjes zijn leuk ;v; |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 19:11 | |
| M'n inspi voor Kana is op, geen idee waarom. Vast omdat ik binnen negen maandjes een cadeautje krijg van moeder natuur. Moodswings for the win! |
|
| |
Lust
PROFILEReal Name : Emma Posts : 444 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en bliksemKlas: nvtPartner: If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror, look a little closer, stare a little longer. Because there is something inside you that made you keep trying despite everyone told you to quit.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 19:28 | |
| Wat, Anne? Wow Wat spannend! Gefeliciteerd En je inspiratie voor Kana komt vast wel terug, hoop ik, he's cool |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 19:33 | |
| De kans is enorm groot dusja, hopelijk, ook al ben ik best jong. |
|
| |
Lust
PROFILEReal Name : Emma Posts : 444 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en bliksemKlas: nvtPartner: If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror, look a little closer, stare a little longer. Because there is something inside you that made you keep trying despite everyone told you to quit.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 19:35 | |
| Nou, even afwachten dan maar c: Hou ons op de hoogte ^w^ |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 20:05 | |
| Spannend Anne! Congrats~ En komt vast wel goed met Kana heuwr :3 |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 20:09 | |
| Ik post morgen. Ik voel me echt ziek ;-; |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 20:20 | |
| Posten is moeilijk als je stiekem ook nog Latijn moet vertalen en biologie moet maken en wiskunde moet inhalen en een mailtje of drie moet versturen.
Maar Bree moet Bela ontmoeten D< |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 20:27 | |
| Net gekookt en niets verbrandt! Woohoo. Nu Hannibal rewatchen <3 |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 21:32 | |
| Babies scare me. Maarmaar, dat is spannend Anne.
En ik heb gepost. Goed. Dat is iets. Nu nog Latijn. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 17 2014, 22:08 | |
| Vrijdag heb ik de uitslag van de test en kan ik met zekerheid dingen gaan halen en me voorbereiden. Safje: Verwacht je een van de dagen maar op een reactie |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|