|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 22 2014, 19:51 | |
| |
|
| |
Kael Brown
PROFILEReal Name : Inge Posts : 182
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 22 2014, 23:02 | |
| Yiss o3o ik zag hem. Kael will totally be covered in shopping bags. With lovely new shirts and maybe a nice stylish pair of jeans. And also take-away food. You can't be classy in everything. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 23 2014, 19:05 | |
| Mijn haar wil maar niet blond worden =_= Het komt vast door de restjes blauwe verf die er nog in zitten |
|
| |
Kael Brown
PROFILEReal Name : Inge Posts : 182
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 23 2014, 20:47 | |
| Ow dat is altijd kut ja Wit bleken en oververven is zeker geen oplossing? :')
Stiekem wil ik ook weer terug naar mijn blonde koppie, maar mijn uitgroei is nu op het punt dat ik weer 40% blond ben met 60% donkerbruin/was ooit zwart. Maar ik kan het nog niet weg laten knippen. Laten we zeggen dat het ongeveer Kael's lengte heeft en als ik het zwart weg laat knippen ben ik net een schaap xD
On an unrelated note. Ik zag een knul bij de etos, die een beetje op Ben Barnes leek en ongelooflijk knap was, ook al droeg hij een vreselijk jasje en ik stond in de rij en hoorde hem zeggen dat wat hij ook aan het kopen was van het huismerk net zo goed was. Dit tegen zijn maat. Dus ik dacht heel cool en casual te zijn door opzij te kijken en te zeggen; "Werkt net zo goed." Waarom hij zich omdraait en zegt; "Ja, maar is het ook net zo veilig?" En dat is het punt waar ik, Inge die het gelukkigst is als er niemand aan 'r zit en er dus de ballen verstand van heeft, doorkrijg dat hij voor een rek condooms staat. There was no turning back. "Vast wel." Dat kwam er heel wat minder casual uit maar godzijdank kwam er toen al een verkoopster om hem te vertellen dat Durex nou eenmaal duurder is want merknaam en zo.
Tl; dr: I fail. But he was pretty. And won't remember me anyway. So I'm good. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 01:01 | |
| Nou, en toen gebeurde er Daisy. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 02:51 | |
| Ik wil mijn haar verven but damn being 13 >-< |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 10:08 | |
| Hmm, ik begon op m'n 12e met donkere en lichte highlights in m'n blonde haar. Maar al snel daarna had ik het echt knalrood geverfd. En toen een paar jaar later rood met zwarte highlights. Toen was ik zo donker dat ik bijna zwart haar had. En nu is het allemaal uitgegroeid en ben ik weer blond.
Het liefste wil ik het zover bleken dat het wit wordt maar als ik dat doe dan moet het echt kort. Dus ik ga nu m'n hele hoofd volgooien met lange witte woldreads.
I have a long hair history. |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 10:10 | |
| - Oli schreef:
- Ik wil mijn haar verven but damn being 13 >-<
Yo, ik ben ook 13 :3 |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 12:03 | |
| Op m'n twaalfde kreeg ik highlights - ik heb van nature bruin haar. Daarna ging ik voor extensions in felle kleuren - mijn goth/emo fase. Eeehm... Toen heb ik het een tijd lang chocoladebruin gehad, daarna twee jaar robijnrood en nu zit ik hier met bruin haar en blonde dipdye~ :3 Ik ga het wss weer rood doen of een tintje donkerder. |
|
| |
Lillian .
PROFILEReal Name : Mɪss Nᴇᴠᴇʀʟᴀɴᴅ Posts : 70 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fιre αɴd wαтerKlas: I ѕтιll нαve тo ɢeт oɴe.Partner: Oɴly αɴ αcт oғ тrυe love cαɴ мelт α ғrozeɴ нeαrт.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 12:22 | |
| Sorry dat ik nog niet op het tournament had gepost, ik was zeg maar op tienertoer dinsdag/donderdag & vrijdag en woensdag was ik gewoon te moe om te posten :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 13:18 | |
| Hah Bregje x'D
Wohw dan hebben jullie makkelijkere ouders :/ "Mag ik een dipdye?" "Naa, waar kom jij mee?"
|
|
| |
Lillian .
PROFILEReal Name : Mɪss Nᴇᴠᴇʀʟᴀɴᴅ Posts : 70 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fιre αɴd wαтerKlas: I ѕтιll нαve тo ɢeт oɴe.Partner: Oɴly αɴ αcт oғ тrυe love cαɴ мelт α ғrozeɴ нeαrт.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 13:24 | |
| Oké goed, ik ben bezig met een soort verhaal gebeuren voor mezelf en heb nog twee elementen nodig, iemand enig idee wat ik hier nog bij kan voegen? - Spoiler:
Water Vuur Wind Aarde Duister Licht Bliksem Woud Ijs Tijd
Het gaat zeg maar over de Zodiac en planeten die elk gelinkt zijn aan een sterrenbeeld(chinees) en voor ieder sterrenbeeld wil ik een element eraan gekoppeld hebben - al moet ik dat straks nog helemaal gaan uitzoeken welke bij welke past. Iemand enig idee wat ik er nog bij kan duwen? :_: |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 13:26 | |
| Ruimte en Energie. Boom.
Also Noor's tablet typt funny. Chill tho. |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 13:27 | |
| Ruimte (portalen en zo) en... Uh... Die laatste mag iemand anders bedenken xD
EDIT: Juud was me voor~ |
|
| |
Lillian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 13:33 | |
| Ruimte staat erbij~! :') Maar euhm, wat bedoel je precies met energie? Ik kan me er niks bij bedenken xD |
|
| |
Callum .
PROFILEReal Name : Bond. James Bond. Posts : 199 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the { AIR } from our { LUNGS }Klas: miss whitemannPartner: { RUN } boy { RUN }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 15:55 | |
| Juud is vergeten uit te loggen, therefore Callum is mine now. Njahahaha :'D |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 17:53 | |
| I KNEW I FORGOT SOMETHING. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 18:04 | |
| Dat is net zoals mensen die vergeten hun facebook af te loggen in de apple store en de owners van die store vreemde berichten posten op die personen hun wall xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 19:16 | |
| Ik haat posten met een iPad urgh ik post wel ooit met Slen xD - Yay morgen de hele dag bij oma ;-; Die met de slechte wifi ;-; |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 19:49 | |
| - Oli schreef:
- Hah Bregje x'D
Wohw dan hebben jullie makkelijkere ouders :/ "Mag ik een dipdye?" "Naa, waar kom jij mee?"
Mijn moeder vond het juist leuk dat ik iets met mijn haar wilde doen, ik heb al mijn hele leven hetzelfde kapsel, op mijn pony na ^^" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 22:14 | |
| Maar mijn moeder is van "Ohh je blonde lokken zijn zo mooi!" Maar ik wil ze echt zwart, nahh, net zoals ik een ander kapsel wil >-> |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 24 2014, 22:19 | |
| Ik heb m'n haar nog nooit geverfd hoor, na achttien jaar. Wel kan ik advies geven dat je je haar beter niet zwart kan verven, omdat het dan heel snel nep lijkt, een hele donkere, bruine kleur is beter ^^ |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 25 2014, 00:08 | |
| Ik ben bijna twintig en nog nooit mijn haar geverfd xD |
|
| |
Jacey .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 25 2014, 09:55 | |
| Het lijkt me zo cool om mijn hele haar te verven, maar ik heb geen zin in uitgroei |
|
| |
Lillian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 25 2014, 10:19 | |
| Mijn handen zitten helemaal onder de mascara, oops. Linn kan zo niet omgaan met mascara xD Ik doe het nu al meer dan twee jaar, maar ik schiet altijd uit. Altijd. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|