|
|
Auteur | Bericht |
---|
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 30 2014, 18:58 | |
| UUUUGH. NEED. TO. BE. ACTIVE. Bcz Birthday |
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 00:04 | |
| Ik voel me geliefd Mijn kat Aagje ligt nu in mijn armen te slapen she loves me Alleen beetje nadeel dat mijn arm nu begint te slapen en ik nog een aantal postjes moet typen XD Oh well ^~^~ I will do anything for love En als ik het goed heb ben je al 4 minuten niet meer jarig Jinte XD alsnog Gefeliciteerd Meid |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 00:06 | |
| Het tevreden gevoel dat je zojuist acht posts hebt geplaatst. Het demotiverende gevoel dat je er nog vijf te gaan hebt *sigh* |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 00:08 | |
| Pfoeeh, je bent inderdaad even goed bezig :'D Maar je hebt de helft in ieder geval al gehad toch? Lukt wel @Jinte: Hiii, welkom teruuuuug~ |
|
| |
Miss Casca
PROFILEReal Name : An0N - 3.o Posts : 179 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth//WoodKlas: -Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 00:09 | |
| Hot diggidy-damn, een vloedgolf aan posts, geeft mij ook weer een aantal dingen om uit te typen. En ik was net bijna klaar. Ah well, zo blijft een mens in de weer. Goed bezig in elk geval, Lin! |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 00:11 | |
| Je weet toch dat ik dit soort dingen doe om jou alleen maar te pesten Anon? But Eres really wants to meet Maryce xD
@Ruuz: Thank god, yes :3 |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 10:35 | |
| Ehm. Er staat op Quizlet SSA stuff. That's fine. Iemand heeft een vrouwelijke Savador bespeelt, even copied stuff. That's not fine. Ik noem geen namen, but please don't do that, thanks. |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 10:49 | |
| Noah: Mhm, met kopiëren bedoel je dan het overnemen van posts? Desondanks dat een vrouwelijke Savador best hilarisch is. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 11:04 | |
| Oh no, alleen een karakterbeschrijving. Dat topic is nooit verder gekomen dan wat SSA informatie en wat onderling gebabbel en het is ook niet meer actief, maar het is gewoon Safs karakter onder een andere naam - op zijn achternaam na. Someone just copied info in his sheet, heeft het daar zo plrrt, neergegooid en aangepast naar een vrouwelijk karakter. D'r zijn ook wat manips geplaatst op een andere site, apparently. Really, ik word er echt niet boos om. Maar me even informeren is wel fijn, you know. Niet dat ik het dan wel goedkeur, maar toch. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 11:18 | |
| WOOHOO BDAY : D Happy me :3 Kom maar op met de taart >D Moet eigenlijk posten, maar zo familie party o: En morgen weer naar school
Good morning everyone :3 |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 11:42 | |
| Noah: True, het is sowieso nooit leuk als iemand iets klakkeloos overneemt zonder het te vragen, want het is toch iets dat je zelf geschreven hebt en waar je waarschijnlijk veel over na hebt moeten denken voordat je de woorden neerzet. Jussels: Gefeliciteerd :'D |
|
| |
Kaoru .
PROFILEReal Name : Angie♫ Posts : 149 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ♦Air~Klas: Miss Nannete ♦ 5thPartner: I love everything you hate about yourself ♦
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 12:59 | |
| Hallow :3
Gefeliciteerd Jussels, geniet van je taart.^^ >3 |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 18:27 | |
| Dus voor verjaardag naar de Brabantse dag geweest. Jeez, indrukwekkend o.o |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 19:07 | |
| En toen waren er twee Anne's ._. Dit gaat lastig worden ._. |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 19:45 | |
| - Elveria schreef:
- Dus voor verjaardag naar de Brabantse dag geweest. Jeez, indrukwekkend o.o
HOLY SHIT DAAR WAS IK OOK Toen we in de rij stonden voor kaartjes kwam er ineens een man naar ons toe en die gaf ons gewoon drie kaartjes. Gewoon voor niks, terwijl ze 10 euro waard zijn 0_0 Wie wil een topic? :3 |
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 19:57 | |
| IKKUH. btw, wij zitten bij elkaar op school. |
|
| |
Kaoru .
PROFILEReal Name : Angie♫ Posts : 149 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ♦Air~Klas: Miss Nannete ♦ 5thPartner: I love everything you hate about yourself ♦
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 20:31 | |
| - Zack schreef:
- En toen waren er twee Anne's ._.
Dit gaat lastig worden ._. Jaa IkbenwelAnne2xD, maar nu ik weet wie je bent vind ik het niet erg [a] ;D |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 20:32 | |
| Nu ik zeker weet wie jij bent vind ik het ook niet erg |
|
| |
Maryce
PROFILEReal Name : Annannannanon Posts : 40 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // EarthKlas: Partner: I Need a Miracle, not Someone's Charity
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 20:33 | |
| Wow, das best mind-fuck Well... ehm... Hi, Anne 2? Annez? De z lijkt op een 2... of Ann? Dit gaat al te moeilijk zo... |
|
| |
Kaoru .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 20:39 | |
| @Anne: Haha yaay ;D :3 Dus dit is Adrian, kewl^^ - Maryce schreef:
- Wow, das best mind-fuck
Well... ehm... Hi, Anne 2? Annez? De z lijkt op een 2... of Ann? Dit gaat al te moeilijk zo... Haha ahw sorry xD Maar anders mag je me ook wel An(n)/Angie noemen hoor o.O =) Of zelf iets verzinnen ;P |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 20:41 | |
| - Elveria schreef:
- IKKUH.
btw, wij zitten bij elkaar op school. We moeten ooit eens meeten :O Maar wil jij het topic maken, want ik wilde net even snel Anime kijken ^^ |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 20:43 | |
| @Nieuwe Anne;; Haha oh ik dacht dat dit gewoon een nieuw accountje van ... Anne 1 was x'D welkom in ieder geval! We moeten maar gauw een nickname zien te vinden want jullie nummers geven voelt ontzettend awkward ehehe Variaties op Anne zijn zo lastig te vinden ook nog :< Edits: ohhh Angie vind ik leuk klinken, als je t ok vindt |
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 20:43 | |
| Zal kijken of het nog gaat lukken vanavond. Ik zit btw in 11a. Ik sta morgen bij 1.32 C: |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 20:45 | |
| Haa, je kan altijd de IP's checken heuwr, dan weet je het zeker Maybe it's some trollact... xDAngie: Zo kan ik je ook noemen als je wilt |
|
| |
Kaoru .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 31 2014, 20:48 | |
| - Dominic schreef:
- @Nieuwe Anne;; Haha oh ik dacht dat dit gewoon een nieuw accountje van ... Anne 1 was x'D welkom in ieder geval!
We moeten maar gauw een nickname zien te vinden want jullie nummers geven voelt ontzettend awkward ehehe Variaties op Anne zijn zo lastig te vinden ook nog :<
Edits: ohhh Angie vind ik leuk klinken, als je t ok vindt Haha geeft niet hoor xP Is begrijpelijk c: Mercii! Ghehe klopt xd Ik waardeer het dat je me geen nummer wilt geven xdJaa Angie is okej! Lief van je^^ Edit: @Ann: Hahahaha ja stiekem is dit de grap van de eeuw >)Haha is goed hoor! Zal ik jou dan An(n) noemen? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|