|
|
Auteur | Bericht |
---|
Slen .
PROFILEReal Name : Ezz Posts : 106 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: It's okay to love something a little too much, as long as it's real to you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 12 2014, 20:47 | |
| @Lemon, als je nog steeds een topic wilt, wil ik wel eentje Mint x Slen Ik maak h'm ook wel aan c; |
|
| |
iiiiiiiiiiiii
PROFILEReal Name : i Posts : 78 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 13 2014, 00:37 | |
| O nice! Slen looks so interesting en precious en beautiful! c: Graag! Dus ik zou hem graag zien verschijnen ;D - Sorry peeps no post van mij vandaag. M'n pa heeft issues met hart en vanavond had hij weer probleempjes, moest even de boel thuis doen dus ipv hem. it's ok though, morgen is een nieuwe dag |
|
| |
Queralena Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 141 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic met lichte Fire Magic snufjes.Klas: It is the other way around honey. Partner: I am here, he is there.. oh.. should I despair?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 13 2014, 08:39 | |
| Ai Sparkles, dat klinkt niet fijn. Veel succes met je papa :3 |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 13 2014, 09:09 | |
| - Mint schreef:
Jacey/Breg: Sure sure sure Wil jij openen of zal ik? Maakt mij niet veel uit. Maaar moet wel eerst even topic van Emmerd openen =]
Vind je het erg om hem aan te maken? Want ik moet er de laatste tijd al zoveel beginnen XD |
|
| |
Slen .
PROFILEReal Name : Ezz Posts : 106 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: It's okay to love something a little too much, as long as it's real to you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 13 2014, 12:29 | |
| |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 13 2014, 15:33 | |
| - Adrian schreef:
- Rest in peace Robin Williams
In honorable memory :c They all go downhill at some point. -- Woot, SAO II ~ |
|
| |
iiiiiiiiiiiii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 13 2014, 15:35 | |
| @Breg: Sure. Dan doe ik eerst die van Emma maken vandaag, en dan die van jou. En dan ga ik antwoorden op iedereen die voor mij een topic gemaakt heeft Ezz: YAY thanks ;D - Noah; WOOT inderdaad =D |
|
| |
Evangelyne .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 98 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air only.Klas: //Partner: I'm not the type to get my heart broken.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 13:47 | |
| I'm back, but also done with life for today. Ik ben zo verkouden dat alles dicht zit en ik heb nog steeds een prop in mijn oor en mijn oren doen ook pijn, dus als ik een ontsteking krijg zou het wel rond zijn. 13 uur gevlogen gisteren, waarin ik eigenlijk had moeten slapen - maar omdat mensen zo stom zijn ging het niet. Daarna nog twee hospiteeravonden waarbij ik bij beiden was afgewezen, wat ik eigenlijk wel verwachtte want dat soort dingen gaan nooit in één keer goed. Wel heb ik er gedronken want ja: studenten drinken en als je geen eens wijn drinkt is dat een grote afknapper. Dus geloof ik heb ik ook een halve kater. En als laatste zijn mijn enkels ook opgezwollen, waarschijnlijk door het vliegen en daarna nog zoveel lopen, en mijn rechter is zo erg dat ik er niet mijn volle gewicht op kan zetten. But overall: it's good to be back =w=
Ik ga maar eens even kijken wat ik kan doen, waarschijnlijk eindig ik brak op de bank ._. Anyway: how are you people ~? |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 13:50 | |
| @Evangelyne: Je hebt ook niet veel mazzel he? Klinkt erg vervelend allemaal. Een warm bad nemen, dat helpt. |
|
| |
Evangelyne .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 98 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air only.Klas: //Partner: I'm not the type to get my heart broken.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 13:55 | |
| Nou ik had gisteren gestoomd, in een studentenhuiskamer waarin ik steeds te horen kreeg: 'Die houding gaat niet werken op een hospiteeravond.' Deed het in de hoop dat als mijn neus openging, alles openging... But I was wrong. Maar ik ben geen fan van baden: je ligt in je eigen vuil. Zo zie ik het :'D (Ja, als ik het doe douche ik eerst - maar ik ben te lui nu).
Het ergste van dit alles vind ik nog dat mijn broer mij heeft aangestoken op de vakantie en dat hij het kutst doet van allemaal. Door die prop in mijn oor kreeg ik de druk er niet af in het vliegtuig en man... Die shit doet pijn als je er niks aan doet, ik moest gewoon janken. En hij van: het zit tussen je oren. En ik deed nog wel lief tegen hem toen hij ziek was, I regret it :<
But that's life. And it sucks. Maar ik heb alweer twee nieuwe hospiteeravonden, dus gewoon door blijven gaan. (heb eentje van vandaag wel afgezegd want poep, na het weekend komt mijn geluk pas weer terug. Hoop ik). |
|
| |
Aislin .
PROFILEReal Name : A-Non Posts : 152 Points : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtmagieKlas: Miss EresPartner: I'm your Kittygirl and your Back is like my Scratching post~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 14:29 | |
| Wat een verhaal. Maar, in elk geval, welkom terug girl en veel beterschap en succes met alles! Hoop dat de vakantie verder wel alright was en het voor de komende dagen wat minder op je dak komt.~ On another note; Aislin moet uit m'n hoofd, want ik wil posten met andere characters en dat werkt niet als zij me blijft lastigvallen |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 14:45 | |
| Als je nou warm water in een bakje doet, en daar zout in strooit, kan je neus opengaan als je ermee boven gaat hangen :3 Ik heb het een paar keer gedaan en het werkt prima
Beh, ik ga meer setjes maken. Nu ik in de stemming ben |
|
| |
Jason .
PROFILEReal Name : Jason Posts : 118 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova - Light [and a lil' biddle Air]Klas: -Partner: ~Punch The Lights Out, Hit The Pavement: That's What I Call Entertainment ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 15:27 | |
| Noor <3 You're back :3 Klinkt als een rough time D: Maar je hebt het overleefd En studenten zijn gewoon heel typisch. Met hospiteeravonden kunnen het ook echt vervelende mensen zijn. Maar het gaat wel lukken! Was je vakantie wel leuk? :3 En en good to have you back anyways! Lolz, ik zit niet meer op Wren zie ik nu xD |
|
| |
iiiiiiiiiiiii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 15:32 | |
| good day all =]
Ik ga zometeen posten. had vanmorgen een beetje een dipje. =[ maar ik ben er weer tijdelijk overheen en ik mag van m'n vader een gamepc bestellen. 200+fps here I come. =D Beterschap to you Evangelyne!
|
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 15:52 | |
| Sorry voor mojn inactiviteit guys :c Ik zit in een dipje en weet echt niet waaraan het ligt. Heb nergens zin in, behalve let mijn familie zijn, maar als ik niks doe voel ik me zo nutteloos en stuff. I promise ik ga zo snel mogelijk weer posten als het lukt! |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 16:01 | |
| @Faceless sweetheart;; Aww, sterkte ermee. Hospiteren is behoorlijk klote, zeker als je je niet lekker voelt. Dus hopelijk wordt je gauw beter en zijn de volgende twee leuker @Charlot;; Ik ken het gevoel, zoek iemand om mee te knuffelen, ga naar buiten en misschien klaar je van de frisse lucht weer wat op ^^ En anders gewoon geduld hebben I guess, komt wel goed c: |
|
| |
Jacey .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 16:20 | |
| Ik verveel me :C Iemand een setje? |
|
| |
Evangelyne .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 16:21 | |
| @ Anon; Dank u ~ Vakantie zelf was gelukkig super. En er komen morgen heel veel mensen langs, dus ehm.. Nee, een break krijg ik niet. Bam, bam, bam. En ga setjes maken voor andere accounts, dat helpt bij mij altijd.
@ Jacey; Thanks voor de tip, maar ik heb al gestoomt en het hielp niet. Ik zit te vol :<
@ Jussels; Hiyo ~ En ik was inderdaad bij eentje wel blij dat ik het niet was, het waren stomme mensen x'D Op een chick na, maar die zat er ook net pas 6 dagen of zo. De rest waren pussies.
@ Mint; Thank ya ~
@ Emma; Jup, ik hoop het. Ik denk maar van: gewoon door blijven gaan, ooit moet ik wel een match vinden :'D |
|
| |
Jacey .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 19:39 | |
| EZZ Jace and Slen should become wolf buddies |
|
| |
Lillian .
PROFILEReal Name : Mɪss Nᴇᴠᴇʀʟᴀɴᴅ Posts : 70 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fιre αɴd wαтerKlas: I ѕтιll нαve тo ɢeт oɴe.Partner: Oɴly αɴ αcт oғ тrυe love cαɴ мelт α ғrozeɴ нeαrт.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 19:40 | |
| Sorry voor mijn inactiviteit D; Ik had het druk met een andere rpg en ben deze toen een beetje vergeten - slecht he :c |
|
| |
Kael Brown
PROFILEReal Name : Inge Posts : 182
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 20:49 | |
| Haaaai o3o Ik ben weer terug uit Engeland en boy was het awesome : D zodra de foto's online zijn laat ik jullie Haddon Hall zien, of jullie nou willen of niet. Want die tuinen, die tuinen zeg ik je! En de camping had geitjes. Lieve inieminie geitjes met hoge stemmetjes. <333 |
|
| |
Aislin .
PROFILEReal Name : A-Non Posts : 152 Points : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtmagieKlas: Miss EresPartner: I'm your Kittygirl and your Back is like my Scratching post~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 14 2014, 22:01 | |
| Welkom terug Inge~ Nice dat het zo awesome was, ben benieuwd naar de foto's.~ |
|
| |
Jacey .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 15 2014, 10:09 | |
| |
|
| |
Evangelyne .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 15 2014, 14:02 | |
| Meh het wordt een heel druk weekend en mijn oor doet zo'n pijn. Whyyy ;w;
@ Anon; Sorry dat ik gisteren ineens verdween maar mijn internet was van: Nop. Ga maar slapen. Dus deed ik dat ._. |
|
| |
iiiiiiiiiiiii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 15 2014, 14:15 | |
| Yahoo, nieuwe dag nieuwe saaie dingen om te doen .-. naja. dan maar wii'en ofzeuw. ='] En een Lud post maken ofzo. Nog maar een week vakantie en dan moet ik weer aan de bak. >_< |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|