|
|
Auteur | Bericht |
---|
iiiiiiiiiiiii
PROFILEReal Name : i Posts : 78 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 14:59 | |
| Het korrelige uit een gif krijgen is praktisch onmogelijk. Of hij wordt veel vager, vaak als je hem kleiner maakt wordt hij wel scherper. Maar verder, is het gewoon de gif die niet heel scherp is. Zometeen maar eens een korte intro voor mint maken en dan een postje schrijven ofzo |
|
| |
Caresse .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 118 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia {Gren}Klas: 3 {Miss Eres}Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 15:25 | |
| Ik voel me ineens erg duister |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 15:45 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 15:46 | |
| Yush heb de signature iets kleiner gemaakt. Tnx voor de tip mint |
|
| |
iiiiiiiiiiiii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 19:24 | |
| No problemo dubbeldot ^^
Ikke moet nodig typelen. Maar ik ben een beetje lui. Wanneer niet. xD |
|
| |
Slen .
PROFILEReal Name : Ezz Posts : 106 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: It's okay to love something a little too much, as long as it's real to you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 20:08 | |
| Ik heb het het hier gemist ;-; Finally back :'3 -- Gisteren was zo'n rare dag. Ik ga aan de man van het hotel vragen (eigenlijk dwong ik hbe) Blink-182 te draaien. Homokoppel (ik hou van homo's, ze zijn zo schattig :')) gaat ervan met me dansen. Fine, maar nope, ik ga NIET headbangen op Blink. Zien ze Nirvana op me shirt, willen ze dat die man Teen Spirit opzet. Sleurt die andere van het koppel aan mijn arm, gaat OOK dansen met me. Nadat hij héél creepy naar me glimlachte .-. -- Plus I'm so confused .-. Someone's in love with me. Oké. Goed. Maar het is ook een meisje .-. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 20:14 | |
| O. Dat klinkt inderdaad als een interessante dag, en dat gebeurd niet elke dag. Maar eum, hoe voel jij je daarbij? xD (wat een cliché vraag maar toch)
|
|
| |
Aislin .
PROFILEReal Name : A-Non Posts : 152 Points : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtmagieKlas: Miss EresPartner: I'm your Kittygirl and your Back is like my Scratching post~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 20:17 | |
| Een gewonde Aislin is een blije Anon. Kreupele characters uittypen is toch oddly amusing. Yay voor postdays~ |
|
| |
Slen .
PROFILEReal Name : Ezz Posts : 106 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: It's okay to love something a little too much, as long as it's real to you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 20:19 | |
| - Ludwig schreef:
- O. Dat klinkt inderdaad als een interessante dag, en dat gebeurd niet elke dag. Maar eum, hoe voel jij je daarbij? xD (wat een cliché vraag maar toch)
Ik voel me er niet echt prettig bij, ik bedoel .. Waarom mij >-< Ze wilt me nooit meer zien en shiz, omdat ze alles 'verpest heeft' zoals ze zelf zegt ;-; |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 20:23 | |
| Aww Arme Aislin. Stoute Devil. :'] Then again, het past bij je naam... Slen/Ezz: Ojee, ik kan me niet voorstellen hoe zo'n situatie voelt. Aww. Maar, ik denk dat je het beste gewoon eerlijk kunt zijn niet? c': |
|
| |
Slen .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 20:26 | |
| Ludwig/Lemony/I dunno, ze weet dat ik niet 'zoals haar ben', dat zei al al meteen, dat ze wist dat ik helemaal niet op meisjes val. Ze wilt onze vriendschap opbreken, nou I dunno *sigh* |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 20:28 | |
| Haha, je mag me Lemon, of Sparkle noemen c: Dan zal ik je wel gewoon Ezz noemen, maakt het allemaal wat makkelijker c:
Pfoe. lastig. Misschien als je zegt dat je er geen problemen mee hebt, maar dat je wel gewoon vrienden wilt blijven? c: Nu zal het nog awkward zijn maar dat vervaagt vast met de tijd denk/hoop ik voor je. c': |
|
| |
Slen .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 20:31 | |
| Lemon, ik zal je Lemon noemen ;3 Lastig is het echt wel, ik heb haar verteld dat ik er geen probleem meeheb, maar ze wilt geen vriendschap meer, ze wilt me nooit meer aankijken, ze haat het feit dat ze me na de vakantie moet zien en dat ze dan tegen me moet spreken, ze zou nog op bezoek komen, nou momenteel ben ik het daar niet meer zo mee eens .-. |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 20:55 | |
| Volgens mij zijn hier echt te veel Psychopaten, Jongens, en witharige chars XD |
|
| |
iiiiiiiiiiiii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 21:09 | |
| Lemon is prima c: Oh, ik zal m'n naam op dit account ook maar eens veranderen hihi! Klinkt als een lastig pakket allemaal, het klinkt stom maar ik zou het allemaal even wat tijd geven. Dan komen jullie hopelijk beiden weer tot rust en dan hopelijk kunnen jullie gewoon weer verder gaan zoals het ging... ;v; Breg: haha je hebt helemaal gelijk Not that I mind, I like the white hair. EDIT: Iemand een topicje met Awfull Mint? c': |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 23:19 | |
| - Mint schreef:
- Lemon is prima c:
Oh, ik zal m'n naam op dit account ook maar eens veranderen hihi! Klinkt als een lastig pakket allemaal, het klinkt stom maar ik zou het allemaal even wat tijd geven. Dan komen jullie hopelijk beiden weer tot rust en dan hopelijk kunnen jullie gewoon weer verder gaan zoals het ging... ;v;
Breg: haha je hebt helemaal gelijk Not that I mind, I like the white hair.
EDIT: Iemand een topicje met Awfull Mint? c': Ik wil wel? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 11 2014, 23:45 | |
| @Lemon-mint-Sparkle-Icecream-yumm;; Ik zou ook wel willen meeten met de umbrella bitch~
@Betsie;; Damn, Kittie looks so gorgeous.. I wanna touch his hair. Leuk nieuwe setje dus! |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 12 2014, 00:02 | |
| |
|
| |
iiiiiiiiiiiii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 12 2014, 02:08 | |
| YAY, twee topics~ Maarrrr ik wil er maar één openen evt. Dus ik weet niet of een van jullie zin heeft om te openen? Ben morgen een halve dag naar Maastricht(yay) maar ben terug in de late middag dus dan kan ik gewoon antwoorden/openen C:
o en ik moet ook even zeggen dat je avatar/os very nice is, Kit. =]
'nd Em: Umbrella-bitch. lovely ~ xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 12 2014, 11:31 | |
| Wie speelt er nog meer LOL? Mijn acc heet Pawtops |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 12 2014, 11:46 | |
| Nog nooit van gehoord :3
@Lemon, ik wil wel een topic met Jacey? |
|
| |
Kit .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 12 2014, 13:57 | |
| @ Mint, dankje En ik wi op zich wel openen |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 12 2014, 14:12 | |
| Rest in peace Robin Williams |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 12 2014, 14:28 | |
| - Mint schreef:
- YAY, twee topics~
Maarrrr ik wil er maar één openen evt. Dus ik weet niet of een van jullie zin heeft om te openen? Ben morgen een halve dag naar Maastricht(yay) maar ben terug in de late middag dus dan kan ik gewoon antwoorden/openen C:
o en ik moet ook even zeggen dat je avatar/os very nice is, Kit. =]
'nd Em: Umbrella-bitch. lovely ~ xD Hope you have/had fun in Maastricht! c: Ik twijfel nog een beetje met wie ik Mint wil opzadelen haha. Heb te veel keuzes xD Dus als jij zou willen openen dan kijk ik gewoon wie het beste in de situatie past ^^ |
|
| |
iiiiiiiiiiiii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 12 2014, 19:01 | |
| Emmm: Dat is helemaal prima dan ga ik daar zó aan beginnen c: Ben benieuwd met wie je haar opzadelt hihi! Jacey/Breg: Sure sure sure Wil jij openen of zal ik? Maakt mij niet veel uit. Maaar moet wel eerst even topic van Emmerd openen =] |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|