|
|
Auteur | Bericht |
---|
Evangelyne .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 98 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air only.Klas: //Partner: I'm not the type to get my heart broken.
| |
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 28 2014, 16:06 | |
| Oké goed, eerst even al mijn huiswerk doen en dingen herhalen/doorlezen/leren die ik vandaag heb gehad en dan tijd om verder te werken aan mijn karakter~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 28 2014, 16:45 | |
| Linn; Kan ik geloven dat ze daar een trauma van krijgt xD I don't know how, maar mijn 'kent er alles al van'. Negenjarige weten te weet deze tijd xD |
|
| |
Tsunami .
PROFILEReal Name : ~-Emma-~ Posts : 246 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water//AirKlas: Ex-leerlingPartner: Tidal waves and hurricanes can't make my love for you change
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 28 2014, 19:07 | |
| Almost goodbye, Tsunami, dit wordt je laatste topic. Ik ga je missen en stuff. Je wordt een geweldige surfleraar, ik voel het |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 28 2014, 19:11 | |
| Ahh, no more Tsunami meer? Why Emma...why????? *drama faint* |
|
| |
Alexander
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: //Partner: I'm a mountain that has been moved.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 28 2014, 20:41 | |
| Oké ik maak ook nooit meer een antimated stamp, srsly ._. And I'm not even happy with it, ahaha :'D |
|
| |
Kieren .
PROFILEReal Name : Special Agent 007 Posts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: I'll build my walls back up.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 28 2014, 21:02 | |
| RAWK SALID.
Also Prince of Persia is op TV. Gyllenhaal yay. |
|
| |
Alexander
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: //Partner: I'm a mountain that has been moved.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 28 2014, 21:14 | |
| Eigenlijk moet ik die tekst erop zetten non ._. ? Ik wist niet zo goed wat ik erop moest zetten, to be honest. Welp. |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 28 2014, 21:20 | |
| Haha, hij is best goed gelukt toch : D
En bye bye Tsu :c |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 28 2014, 21:40 | |
| @Lin; Tja,'ik heb gewoon te veel karakters en ik kan ze op deze manier niet allemaal de aandacht geven die ze verdienen. En omdat Tsu niet echt Ergens in verwikkeld is, op de les na die ik af zal maken, kon ik hem redelijk makkelijk een fijne toekomst geven die bij hem past, zonder me schuldig te voelen. |
|
| |
Evangelyne .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 98 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air only.Klas: //Partner: I'm not the type to get my heart broken.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 29 2014, 03:21 | |
| Ik faalde erin om de gans opdracht in Eva's post te verwerken omdat ik hem niet te langdradig wilde maken... Dus heb ik een slachtoffer nodig denk ik ._. Ik kan ook een open topic maken, maar ik vertrouw mezelf daar niet mee.
But now I'm off to bed *flies away* |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 29 2014, 08:31 | |
| Nooooooooooor. Ik moet nog mijn gans opdracht doen en Xav moet iets liefs doen voor een onbekende. I wanna give Eva water ;w; De weg naar BFF's yo |
|
| |
Alexander
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 29 2014, 12:52 | |
| Yo, van mij mag je hoor. Maar als iemand het voor je doet kan ik er weinig aan doen, maar de meeste mensen vinden Eva vreemd en eng :'D Ze vermijden haar liever dan dat ze op haar afstappen. But Xav doesnt give a fuck ~ |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 29 2014, 13:16 | |
| Xav be like: "I don't care how weird you are, fite me bruh." |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 29 2014, 22:30 | |
| I'm going to lose a friend again.. |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 29 2014, 23:29 | |
| Anne: Omg :c Dat is echt verschrikkelijk.. -- Ik vraag me af wat ik met karakters maken heb. Ik bedenk nu een karakter van iemand; - Spoiler:
Mensen die haar op het eerste opzicht zien, zullen haar een charmante vrouw vinden die wijsheid en intelligentie uitstraalt en daarnaast ook nog eens altijd een vriendelijke glimlach op haar gezicht draagt. Ze is altijd warm en open tegenover vreemdelingen en hoe beter je haar kent, hoe meer op je gemak je je bij haar kunt voelen. Vrienden lijkt ze snel te maken, echter duurt het soms maanden en meestal zelfs jaren totdat ze je door en door durft te vertrouwen. Ten alle tijden is ze alert en ze zal een misstap van jouw vriendelijke gedrag ook vaak meteen in haar achterhoofd noteren, een stap terug zetten in haar vertrouwen en wie weet je zelfs een beetje wantrouwen. Katherine komt voornamelijk dus over als een intelligente, wijze, charmante en vriendelijke jongedame, maar zodra je haar nader leert kennen vertoont ze ook andere karaktereigenschappen. Zo kan ze best een tomboy zijn, en kan ze best tegen ruwe spelletjes en zelfs ruw terugspelen als het moet. Ze is niet bang voor een beetje adrenaline en houdt ervan om dingen te doen die haar het gevoel geven dat ze leeft. Als jonge vrouw heeft ze ooit geleerd dat ze zich door twee manieren uit de nesten kan halen, of kan winnen in wat dan ook – dat kan variëren van een argument tot een veel belangrijkere zaak of kwestie. Eén daarvan is haar magie, maar dat pakt meestal minder goed uit dan bedacht. De tweede is enkel toepasselijk op mannen, door ze te verleiden en haar charmante en flirterige aspecten in het spel te gooien. Dit gebeurt natuurlijk niet vaak, maar echt alleen als ze zich zover in het nauw gedreven voelt dat ze niet anders kan. Ze doet het soms nog wel eens voor de lol, of als ze zich simpelweg eenzaam voelt of wel wat van haar wijn opgedronken heeft.
Dat kan op zoveel situaties uitlopen xD Ik vind het gewoon lollig~ |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 30 2014, 07:17 | |
| @Anne: *hugs* :c
Bwah, ik ben echt superverkouden omdat ik gisteren lang op de tocht moest zitten :c Nu is m'n keel kapot en ik moet over een half uur gaan werken xD En dan ben ik ziek met m'n bday party morgen |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 30 2014, 10:48 | |
| Jussels: Welcome to the club, ik sta niet op met verkoudheid maar met hoofdpijn :'D Het is altijd leuk om omhoog te komen en die barstende hoofdpijn weer eens te voelen xD Waarom heb ik daar altijd last van :___: Desondanks dat ik geen migraine heb ofzo. |
|
| |
Evangelyne .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 30 2014, 13:31 | |
| *komt er nu pas achter dat ze ook echt een wiskunde entreetoets moet maken* Well fuck me. In theorie zou ik het moeten kunnen (heb de stof eventjes snel bekeken), heb genoeg wiskunde B gehad blijkbaar... Maar het zou me niks verbazen als ik alsnog faal en dat soort shit. Yea blijkbaar worden dingen nog vervelender, waarom worden stomme dingen altijd ingevoerd in mijn jaren?
Heb tenminste wel bevestiging gekregen dat ik überhaupt ingeschreven sta en mensen gaan ook eens aan mijn huurcontract werken, yay. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 30 2014, 13:48 | |
| Aan wiskunde toets, die heb ik vorig jaar ook gedaan xD Er werd heel dramatisch en onduidelijk over gedaan, maar bij ons waren het 12 super simpele meerkeuzetoets vragen en je hoefde er maar 6 goed te hebben om te 'slagen' :'] Misschien dat het voor jou anders wordt, maar ik hoop het niet!
|
|
| |
Xavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 30 2014, 13:54 | |
| Wiskundetoetsen. Ieeh. Ik dacht dat taaltoetsen al poep waren, maar ik zeg verder niks meer :'D
|
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 30 2014, 14:08 | |
| Toetsen in het algemeen D:
En er worden steeds boeketten bezorgd. Ik voel me geliefd. Ze zijn voor mijn moeder maar laat me dromen. |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 30 2014, 14:25 | |
| Ik moest met Duits huiswerk dus dingen uitrekenen -_- Nou, nee, dat word me teveel |
|
| |
Alexander
| |
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 30 2014, 16:15 | |
| Geef mij een word document, toegang tot plaatjes en een idee voor een karakter en ik ben de hele dag zoet :') Seriously, I like it so much <3 Meer dagen eigenlijk, want er gaat bij mij altijd een heel proces van te voren aan te pas~ Vooral als ik leuke ideeën heb voor een geschiedenis, like, niet alles past erin en alles moet bij mij een beetje kloppen qua tijd. Because.. yeah.. je kunt niet de ene dag het huis uit gezet worden en de volgende dag al een nieuwe vinden~ Ik moest net nog iets omzetten bij het karakter wat ik aan het maken ben, want de tijd klopte niet echt met wat ik in gedachte had {het was te kort op elkaar} en dus heb ik het even verandert en nu klopt het :'D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|