PortalIndexChasing dreams {Diaval} HpD5UwnChasing dreams {Diaval} 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Chasing dreams {Diaval}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Caresse
.
.
Caresse

Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bregje
Posts : 118
Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia {Gren}
Klas: 3 {Miss Eres}
Partner:

Chasing dreams {Diaval} Empty
BerichtOnderwerp: Chasing dreams {Diaval}   Chasing dreams {Diaval} Icon_minitimezo jul 20 2014, 11:51

Met een opgeluchte zucht liet ze zich in het bad zakken. Het was smerig, duizenden andere meisjes hadden hier gebadderd. Maar ze kon gewoon níét slapen, en de enige remedie daarvoor was een lekker warm bad, met bubbels natuurlijk. De tijd was voorbij gekropen terwijl Carrie een fijne houding probeerde te vinden. Op haar rug, zij, buik en zelfs ondersteboven. Niets had geholpen, het was te heet, te koud, te donker of te stil. Adelio was dan wel met haar mee gevlogen, maar haar gevederde vriendje was weer in slaap gevallen zodra hij op de rand van de badkuip was gaan zitten. Dat beest kon overal slapen, als hij maar kon zitten.
Langzaam stak ze een been uit het water en bestudeerde hem, op zoek naar verdwaalde haartjes. Het bleke maanlicht was echter niet fel genoeg, en verder was het pikkedonker. Een normaal persoon sliep immers in de nacht, in plaats dat hij in bad ging.
Zo lag ze daar nog een tijdje, te denken aan van alles. Tot het water te koud was en haar vingertoppen rimpels hadden. Ze gaf een tik tegen haar vogel, klauterde het bad uit en liet het water weglopen. Snel pakte ze een handdoek en sloeg die om haar heen. Caresse draaide zich naar haar kleren en trok snel haar onderbroek aan voor het meisje haar haren begon te borstelen.
Natuurlijk was het niet al te prettig, dus na een paar halen was ze er al klaar mee. Snel kleertjes aan en terug naar bed dus.

Klein probleempje: Haar kleren waren weg. Op de plek waar het hoopje had gelegen lag alleen nog één sok, de rest was foetsie.
"WIE HEEFT MIJN KLÉREN!?" Krijste ze toen het meisje de deur openrukte. Wat was ze blij dat ze nog een handdoek had, anders had ze helemaal niks aan. Het ding zat als in een soort jurk*, niks intiems was zichtbaar, maar alsnog was dit niet al te prettig.

*Dat moest ik even zeggen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Diaval
.
.
Diaval

Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jinte~
Posts : 187
Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark. + Air.
Klas:
Partner: Is it mating season yet?

Chasing dreams {Diaval} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing dreams {Diaval}   Chasing dreams {Diaval} Icon_minitimema jul 21 2014, 12:48

Een goede slaper was hij nooit echt geweest. Daarbij trok de nacht hem altijd aan, misschien was het de koelte in de zomer of de kleur van de hemel zelf. Het intrigeerde hem om al die kleine witte lichtjes boven hem te zien. Er was verteld dat het sterren waren en dat ze talloze lichtjaren verwijderd waren. Diaval begreep het nog niet helemaal maar wat kon hij anders. Hij was ongeveer heel zijn leven tot nu toe een raaf geweest, hij was origineel een raaf en dan van het ene op het andere moment was hij een mens. Een mens met vage littekens aan de zijkanten van zijn slapen en op zijn nek en op zijn borst. Het was alsof zijn lichaam daarmee wilde zeggen, dit is niet je originele vorm, ga terug. Maar nee, hij bleef in deze vorm omdat hij het simpelweg gewoon leuk vond. Plus, hij leerde enorm veel.
Maar nu was hij wat aan het rond dwalen door de donkere gangen om zichzelf weg te wijzen in het donker. Hij had nu het gevoel dat hij naar de duistere magican's etage ging waar hij ook thuis hoorde sinds hij nu ingeschreven stond. Maar dat betekende niet dat hij gewoon naar de lessen ging. Diaval gaapte toen hij de hoek omsloeg waarvan hij dacht dat hij weer op zijn etage was. Maar dat was niet zo, hij was op een gang beland die hij eigenlijk nooit had gezien.
Voorzichtig wandelde hij erdoor. Het was duidelijk dat de gang vrij vaak gebruikt werd en er hing een lucht van schoonmaakmiddel. Ergens verderop klonk er geluid van water. Toen drong het tot hem door dat hij bij de wasruimtes was aangekomen. Diaval wilde niet pervers zijn maar hij wilde graag weten wie er op dit moment van de nacht een bad zou nemen. Hij sloop naar een donkere schaduw en toen hij haar blauwe haar zag wist hij dat het maar een iemand kon zijn. Caresse.
Ze hadden elkaar een paar weken geleden ontmoet en om de een of andere reden had het erg goed geklikt. Hij zag dat ze haar haren stond te kammen en keek toen naar haar hoopje kleren. It would be a shame if. Someone would let them. Dissapear. Diaval grijnsde en met een vleugje van luchtmagie schoof hij de kleding in een donkere hoek. Net op tijd aangezien Caresse zich net omdraaide om zich aan te kleden. Hij sloop naar buiten en leunde tegen de muur met over elkaar geslagen armen tot Caresse krijsend naar buiten kwam. "WIE HEEFT MIJN KLÉREN!?" Diaval begon te lachen. 'Kijk maar uit Carrie, straks krijg je nog een leraar op je dak'' Hij hoopte dat ze de grap zou begrijpen.

[Ik heb maar even gedaan dat ze elkaar al kennen aangezien in een topic BFF's worden niet heel erg logisch is]
Terug naar boven Ga naar beneden
Caresse
.
.
Caresse

Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bregje
Posts : 118
Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia {Gren}
Klas: 3 {Miss Eres}
Partner:

Chasing dreams {Diaval} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing dreams {Diaval}   Chasing dreams {Diaval} Icon_minitimema jul 21 2014, 13:22

Een lach klonk op. ''Kijk maar uit Carrie, straks krijg je nog een leraar op je dak''
Met een ruk draaide Caresse zich om. Daar stond haar beste, en enige vriend (op Adelio na, die nerveus kwetterend door de zaal vloog). Diaval had echter geen kleren, dus moest hij ze verstopt hebben. "Diaval.. Wáár zijn mijn kleren?" Ze probeerde het rustig en beheerst te zeggen, ook al was hoor kop zo rood als een boei. Meestal bemoeide hij zich niet met haar privézaken. Ze waren gewoon vrienden, in de pauzes trokken ze met elkaar op, maar dat was het ook. Eigenlijk was hij zelfs de laatste persoon van wie ze dit had verwacht. "Je stelt me diep teleur." Snoof ze verontwaardigd. "Dat je dat maar weet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Diaval
.
.
Diaval

Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jinte~
Posts : 187
Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark. + Air.
Klas:
Partner: Is it mating season yet?

Chasing dreams {Diaval} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing dreams {Diaval}   Chasing dreams {Diaval} Icon_minitimema jul 21 2014, 13:57

Het leek erop dat Caresse het niet zo fijn vond om bij hem te staan met alleen een handdoek om zich heen. Diaval kon dat wel begrijpen en hij voelde haar ongemakkelijkheid. Desalniettemin was het nog steeds grappig om haar zo kwaad te zien. "Diaval.. Wáár zijn mijn kleren?" Ze probeerde het rustig en beheerst te zeggen, Maar haar hoofd was rood aangelopen wat Diaval weer aan het lachen maakte. Hij was van de muur losgekomen en was voor haar gaan staan en had absoluut geen moeite om niet naar haar vrouwelijke lichaam te staren. Daar was hij niet geïnteresseerd in, absoluut niet. Liefde boeide hem niet. Hij begreep het niet en hij had van mensen gehoord dat het pijnlijk was. Nee bedankt. "Je stelt me diep teleur." Snoof ze verontwaardigd. "Dat je dat maar weet". Hij grijnsde. 'Carrie toch, het is half drie in de nacht, je kan rond deze tijd toch wel tegen een grapje?' Zijn blik schoot omhoog naar Caresses vogel die druk aan het rond kwetteren was en in paniek aan het rond fladderen was. Diaval legde een vinger op zijn lippen en bracht een kleine 'shh' uit die de vogel leek te kalmeren. Tja, als voormailge vogel hield je wel een paar van die trekjes in je andere vormen. Hij richtte zich weer op het blauw-harige meisje. 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het zit in een donkere plek.' Het was een raadseltje om haar kleding te kunnen vinden. Zo snel kwam ze er ook niet vanaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caresse
.
.
Caresse

Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bregje
Posts : 118
Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia {Gren}
Klas: 3 {Miss Eres}
Partner:

Chasing dreams {Diaval} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing dreams {Diaval}   Chasing dreams {Diaval} Icon_minitimema jul 21 2014, 14:09

'Carrie toch, het is half drie in de nacht, je kan rond deze tijd toch wel tegen een grapje?' Daar was ze het niet mee eens, maar ze liet het rusten. Ze móést en zou haar kleren terugkrijgen. Ze keek op naar haar vogel, en probeerde met telepathie te laten weten dat hij hem maar eens een ferme prik moest geven. De vogel leek haar echter niet te horen, in tegenstelling tot haar vriend. Hij suste Adelio, die er ook nog eens op reagéérde. 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het zit in een donkere plek.' Geïrriteerd stampte het meisje op de grond. Naïef als ze was, had ze het raadsel niet door. "Dat kan jij dan wel mooi zien, maar daar ben ik niet in geïnteresseerd."
"Kom op.. Het enige wat ik wil zijn mijn kleren." Het meisje was over gegaan in de smeek-modus. Aangezien ze Diaval nog niet zo goed kende, wist ze niet of het zou werken. Maar ze kon het minstens proberen..

~Al die trema's ook XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Diaval
.
.
Diaval

Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jinte~
Posts : 187
Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark. + Air.
Klas:
Partner: Is it mating season yet?

Chasing dreams {Diaval} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing dreams {Diaval}   Chasing dreams {Diaval} Icon_minitimema jul 21 2014, 16:18

Caresse leek hem niet helemaal te begrijpen en dat stelde Diaval teleur. Hij had gehoopt dat ze zou toehappen en op zoek ging zodat hij zachtjes achter haar rug zich kapot kon lachen. Stiekem had hij wel wat dingen van zijn oude meester geleerd, of overgenomen. Hij vond het soms wel leuk om mensen hopeloos opzoek te zien zijn naar dingen of gewoon hopeloos te zijn. Het was fout, erg fout maar hij kon het niet laten. "Dat kan jij dan wel mooi zien, maar daar ben ik niet in geïnteresseerd." Beet ze hem toe. Hij keek haar teleurgesteld aan. Jammer dan. "Kom op.. Het enige wat ik wil zijn mijn kleren." Smeekte ze. Ja, dat ging dus niet helpen. Hij was een volhouder aar bleef toch loyaal dus hij moest iets uitvogelen wat haar nood voor kleding geruststelde maar waar hij zelf ook wel lol aan had. Dat raadsel bleef voor hem alsnog de enige oplossing dus hij haalde nonchalant zijn schouders op en herhaalde de woorden. Zo makkelijk kwam ze er niet vanaf.
'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het zit in een donkere plek en je vraagt erom.' Als ze het nou niet zou raden of zélfs niet door zou hebben waar hij het over had zou hij het gewoon opgeven. Het was niet leuk als iemand niet meespeelde met je spel. Dan werd het gewoonweg verschrikkelijk saai. De grijns die net op zijn gezicht stond werd breder. Kom op meid, speel mee en je hebt wat je wil, schoot er door zijn gedachten heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caresse
.
.
Caresse

Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bregje
Posts : 118
Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia {Gren}
Klas: 3 {Miss Eres}
Partner:

Chasing dreams {Diaval} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing dreams {Diaval}   Chasing dreams {Diaval} Icon_minitimema jul 21 2014, 16:38

'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het zit in een donkere plek en je vraagt erom.' Verdwaasd staarde ze hem aan. "Kom op.. Het is nu geen tijd voor spelletjes." Mopperde ze terwijl het meisje haar armen over elkaar sloeg. Waarschijnlijk zat er weer een of andere vage betekenis voor slimme mensen achter. En het was moeilijk om toe te geven, maar zó slim was ze niet.. "Pest me nou niet zo, ik ben moe." Klonk haar zeurderige stem door de ruimte. "Kom op Adelio, één prikje.. Alsjeblieft?"
Dat leek het toverwoord te zijn. De vogel vloog op van een van de kleine raampjes en fladderde op Diaval af. Hij ging op zijn schouder zitten, bijna was Caresse bang dat hij daar gewoon liefjes zou blijven zitten. Gelukkig stelde de vogel haar dit keer niet teleur, niet echt tenminste, aangezien de prik niet erg veel pijn leek te doen.

"Góéd dan, omdat je het zo lief vraagt" Zei ze pissig, voor het meisje haar armen resoluut uitstak en er een niet al te zachte waterstraal uit liet komen. Aangezien ze in een omgeving met veel vocht was, was deze iets sterker dan verwacht. Haar vriend was dan ook in no-time druipnat. "Niet slim doen tegen mij." Maakte ze hem duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diaval
.
.
Diaval

Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jinte~
Posts : 187
Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark. + Air.
Klas:
Partner: Is it mating season yet?

Chasing dreams {Diaval} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing dreams {Diaval}   Chasing dreams {Diaval} Icon_minitimema jul 21 2014, 16:59

Ze bleek het nog steeds niet te waarderen en Diaval's grijns verflauwde. Was hij daarom zijn bed uitgekomen? Dwalen op de gangen was al saai, maar als iemand zei dat ze er klaar mee waren was hij ook done. Hij keek teleurgesteld naar Caresse, hij had meer van haar verwacht. "Kom op.. Het is nu geen tijd voor spelletjes." Mopperde ze terwijl het meisje haar armen over elkaar sloeg. Hij draaide met zijn ogen en volgde haar voorbeeld. Ze stonden als twee standbeelden met over elkaar geslagen armen tegenover elkaar, allebei niet toegevend. "Pest me nou niet zo, ik ben moe." Zei ze zeurderig. Vervolgens daalde haar vogel naar beneden. Misschien wilde hij Caresse supporten of hem geruststellen wat hij ging op zijn schouder zitten. Alleen was het geen liefkozing. Een snelle prik in zijn wang en verschrikt wankelde Diaval uit zijn houding. Dat had hij niet verwacht. Kwaad keek hij naar het beestje maar hij wist dat het Caresse was geweest die hem het bevel had gegeven dus zijn blik verplaatste zich naar haar. Maar hij zou stug volhouden.
"Góéd dan, omdat je het zo lief vraagt" Zei ze pissig. Diaval was opgelucht. Eindelijk had hij zijn zin. Of niet. Plotseling kwam er een waterstraal op hem af die hem compleet doorweekte. En als er iets was waar hij niet tegen kon was het water. Hij haatte het, het was zijn doodsangst. Verschrikt en met een gesmoorde kreet deed hij een paar stappen naar achteren. Dat had ze niet moeten doen. Diaval bleef kalm aangezien hij niet een zwembad lag zoals die ene keer met Wren "Niet slim doen tegen mij." Maakte ze hem duidelijk. Hij schudde wat water van zijn mouwen en keek geïrriteerd. 'Best' Gromde hij. Diaval wees naar de hoek waar haar kleding lag. 'Daar liggen ze.' Hij draaide zich toen om en verdween naar de gang om haar wat privacy te geven. Daar aangekomen veranderde hij zich terug naar zijn ravenvorm en begon zijn veren schoon te maken die ook doorweekt waren. Nadeel van hem, Als hij nat werd in mensenvorm was hij ook nat in ravenvorm, een raar trekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caresse
.
.
Caresse

Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bregje
Posts : 118
Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia {Gren}
Klas: 3 {Miss Eres}
Partner:

Chasing dreams {Diaval} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing dreams {Diaval}   Chasing dreams {Diaval} Icon_minitimema jul 21 2014, 19:09

De jongen leek behoorlijk te schrikken, waardoor zij ook weer schrok. 'Daar liggen ze.' Verdwaasd volgde zijn vinger. Al die tijd hadden ze gewoon in dat donkere hoekje gelegen. '..en het zit in een donkere plek.' Nou wow, indrukwekkend Caresse. Nu ze er over nadacht was het een heel simpel raadseltje geweest, waardoor ze zich mogelijk nog meer schaamde.
Toen ze in haar kleren was gesprongen rende ze snel de gang op, het was er een stuk lichter dan in de badkamer, aangezien er een aantal fakkels tegen de muren waren geketend. In dat licht kon ze een vochtige raaf onderscheiden. Even staarde ze het aan voor ze wegstormde om haar vriend te zoeken. "Diaval! Het spijt me, echt waar!" In het flakkerende licht rende ze door de gangen, om tot de conclusie te komen dat Diaval waarschijnlijk sliep, en dat zij dat het beste ook maar kon doen. Morgen zou ze haar excuses wel aanbieden.


~Shit, dit ging de verkeerde kant op XD
Carrie uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA PROFILE
Chasing dreams {Diaval} UTL8oxA MAGICIAN

Chasing dreams {Diaval} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chasing dreams {Diaval}   Chasing dreams {Diaval} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Chasing dreams {Diaval}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Cooling Down [&Diaval]
» Nice to meet you? [+Diaval]
» Baby-backpak [Malekith en Diaval]
» Distant dreams
» my dreams don't comfort me

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Washroom-