|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aislin .
PROFILEReal Name : A-Non Posts : 152 Points : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtmagieKlas: Miss EresPartner: I'm your Kittygirl and your Back is like my Scratching post~
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen ma feb 17 2014, 20:09 | |
| Geen nieuwe vraag? Dan de vorige ook maar doen, eh.
Ais haar grootste gebrek is... dat ze dingen vaak niet erg serieus neemt. Ze heeft snel de neiging om de dingen een beetje weg te lachen als het ware, aangezien ze nogal is uitgelachen door haar broers bij zaken die serieus voor haar waren. Dus lacht ze er meestal maar om. Het kan je niet kwetsen als je het lichtelijk opvat, right?
- Wat is hetgeen waar je oc écht trots op is? |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen ma feb 17 2014, 20:21 | |
| Zo raar als het mag klinken is dat zijn vrouwelijke charmen die iedereen laat denken dat hij een vrouw is. Hij gebruikt het in zijn voordeel.
Wat zou je char aan zijn of haar lichaam willen veranderen? |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen vr feb 21 2014, 14:27 | |
| Lengte xD Definitely Arm klein kind
Wat zou je char doen als hij/zij een eigen onbewoond eiland had? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen vr feb 21 2014, 14:39 | |
| Er voor zorgen dat die bewoon werdt.
Wat zou jou char doen als die de enige op de wereld is? |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen vr feb 21 2014, 14:47 | |
| Zelfmoord plegen, duh! XD Je wilt toch niet als enige op de wereld zijn XD
Wat vind je char het best/mooist/leukst aan zichzelf? |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za feb 22 2014, 00:11 | |
| Nate is heel tevreden met zijn lichaam en met hoe sportief hij is.
Wat zou je character doen als diegene op de planeet overblijft met alleen maar mensen van zijn/haar geslacht? |
|
| |
Marshall .
PROFILEReal Name : Mighty Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde x Woud (x aangeboren, onontdekt Licht)Klas: Partner: Bring me the night, send out the stars. Cause when I'm dreaming we don't seem so far.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za feb 22 2014, 00:18 | |
| ''Ohwell.. Guess that solves a part of my problem, right?''
Hoe denk je dat jouw char zal sterven? En hoe denkt je char zelf dat hij/zij zal sterven? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za feb 22 2014, 09:59 | |
| Ik denk dat mijn character het leven maar niks meer vindt en zichzelf vermoord maar em character zou zichzelf vermoorden om het leven van iemand anders te sparen
Wat zou je charackter doen? zichzelf vermoorden om de anders te sparen of er voor zorgen dat die gene wordt vermoord en jij gespaart wordt? |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za feb 22 2014, 10:13 | |
| Xavier lives for Xavier, dus hij zorgt ervoor dat hij gespaard wordt en de andere persoon dood gaat. Misschien maakt hij de persoon zelfs eigenhandig af.
Wat voor een tv programma zou je character leuk vinden? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za feb 22 2014, 10:42 | |
| Politieke debatten, het journaal.. Misschien stiekem van die psychologische thrillers.
Wat was je chars eerste woordje? |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za feb 22 2014, 14:06 | |
| Uwah dat is een goede, ik denk 'ffwinse' wat de afkorting is van 'Vincent' . De naam van zijn broer ^^
Dillema-tijd: Stel je voor je evt. fantasie zusje is in levensgevaar en je char kan haar alleen maar redden door met zijn of haar vader in bed te duiken; wat zou je oc doen? ^^'
|
|
| |
Faye .
PROFILEReal Name : faye Posts : 307 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: Master SavadorPartner: Saru mo ki kara ochiru
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za feb 22 2014, 18:42 | |
| Do it. Family is important! (Even tho she has no dad)
Als je char zijn haar moesr verven, welke kleur? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za feb 22 2014, 19:45 | |
| Blond~ Of misschien een donkerblauwe lok.
Wat zou je char doen als hij/zij midden in de nacht wakker werd en recht in het gezicht van een porselijnen pop keek? ^o^ |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za feb 22 2014, 19:49 | |
| Die zou het raam uitvliegen, hij heeft het niet zo op poppen.
Wat je zou je char meteen bezoeken in een pretpark? |
|
| |
Dayé
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: -Partner: Hopelessly devoted to you
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za feb 22 2014, 19:51 | |
| Iets waarbij je heel veel draait, veel over de kop gaat en natuurlijk waar je keihard gaat en anders het spookhuis Hoe zou je char reageren als hij/zij bij zijn/haar ouders binnen loopt during sexy time? of wanneer een ouder bij hun binnen komen vallen during sexy time? |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo feb 23 2014, 14:49 | |
| Keihard 'IEEEUUUWW' gillen en iets grijpen om haar ogen af te dekken. En ze er dan nog heel vaak aan herinneren xD En als ze bij haar binnen zouden vallen zouden ze het zich niet herinneren Hoe gaat jouw char los op een feestje? |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo feb 23 2014, 15:35 | |
| Alleen als hij zich comfortabel voelt of je hem hopen caffeïne/alcohol voert :}
Wat vind je char van het hele Valentijnsgebeuren? |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo feb 23 2014, 19:00 | |
| Ze vindt het stiekem best leuk, de romantische sfeer en de chocolade,...
Hoe zou je character reageren als die een roos kreeg? |
|
| |
Sepulcrus
PROFILEReal Name : Sepulcrus Posts : 131 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aardmagie met een drupje waterKlas: Miss RoxannePartner: Let me be your knight in stone armour
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo feb 23 2014, 21:23 | |
| Blozen, de roos aannemen, beschaamd "dank je" zeggen en proberen een conversatie op gang te brengen denk ik. En waarschijnlijk vragen waaraan hij dit verdient heeft. Erm... hoe zou je personage reageren als hij/zij een goede vriend zag slaapwandelen naar de headmaster's kantoor? |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo feb 26 2014, 11:46 | |
| Lekker laten lopen xD en erachter aan gaan, kijken hoe de hoofdmeester reageerd xD
Wat zou de beste vakantie zijn voor jouw Char? |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo feb 26 2014, 15:15 | |
| Naar Nova, thuis met zijn broers en zusje lol maken. Of anders naar een vakantieoord met zwembaden en jongeren en stuff.
Wat doet jouw char als hij een onwijs irritant liedje in z'n hoofd heeft? |
|
| |
Sairi
PROFILEReal Name : TEH Anon Posts : 40 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and WoodKlas: Partner: those Passions Died here, Down below
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo maa 16 2014, 13:20 | |
| Pissig en grommend als een bezetenen documenten achter elkaar doorlezen en ondertekenen zodat ze overal tegelijk haar hoofd bij moet houden en ze het liedje uiteindelijk vanzelf vergeet.
Wat is iets wat je oc nooit zou willen doen omdat het buiten zijn/haar confortzone valt? (bv. speeddaten, bungee jumpen, voor een zomer lang in een pretpark werken) |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo maa 16 2014, 13:44 | |
| Een persoon alleen laten wanneer deze persoon die hem dierbaar is sterft.
Wat zou je oc graag doen met zijn/haar aartsvijand?
|
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo maa 16 2014, 16:33 | |
| Wat hij bij iedereen wilt doen: STRANGLE AGRESSIVELY. Daar komt het altijd wel op neer. Hij kan zich normaal gedragen, maar stiekem wilt hij niets liever dan je hart horen stoppen met functioneren >:']
Wat voor een prank zou je karakter nog altijd willen uitvoeren? |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di maa 18 2014, 22:32 | |
| Iets waarbij iemand denkt dat hij/zij straf heeft, maar dan is het een SURPRISEPARTUUUU Met heel veel vrienden en vrolijkheid. Does that count? x] Your char says: Ain't no party like a(n) .... [vul in]! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen | |
| |
|
| |
|