PortalIndexLeer de karakters kennen - Pagina 9 HpD5UwnLeer de karakters kennen - Pagina 9 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Leer de karakters kennen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Lushy
.
.
Lushy

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimedo jul 24 2014, 13:24

Best saaie outfit, een gewoon wit/grijs hemd en een zwart/bruinige broek.

Waar kan je char eht heel erg kwaad over worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke
.
.
Luke

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bregje
Posts : 29
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: 5
Partner: Snuf the bunny

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimedo jul 24 2014, 14:08

Mensen die zijn uiterlijk of prestaties beledigen :3

Wanneer is zo'n moment dat je char zich helemaal vol zou vreten, om vervolgens ziek op bed te liggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yagami
Schrödinger's Cat
Schrödinger's Cat
Yagami

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Trâm
Posts : 320
Points : 20
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Savador
Partner: En wat als dit liefde is?

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimedo jul 24 2014, 16:08

Als ze zich weer eens in een duur restaurant begeeft. Want dan wilt ze echt alles uitproberen, ook al is het maar brood.

Met wat welk(e) item(s) heeft jouw char een haat-liefde-verhouding?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecil

avatar

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : MI6's greatest
Posts : 16
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: goddamn
Klas: sherlock
Partner: you

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimedo jul 24 2014, 16:14

Voedsel. Oh mijn god voedsel. Hij kan niet zonder en niet met voedsel ~

Hoe is je OC als hij/zij dronken is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsunami
.
.
Tsunami

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~-Emma-~
Posts : 246
Points : 15
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water//Air
Klas: Ex-leerling
Partner: Tidal waves and hurricanes can't make my love for you change

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimeza jul 26 2014, 17:05

Clumsy, touchy, snel blozend. Iemand die naar je toe komt met de boodschap dat hij wil knuffelen en dan over zijn eigen voeten struikelt. En hij wordt nog een stuk eerlijker.

Wat zou je karakter doen als hij 1000 euro krijgt en on the spot moet beslissen waaraan hij het uitgeeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimeza jul 26 2014, 21:19

Hij zou als antwoord "Sparen." geven. En als het écht uitgegeven moest worden, aan boeken en liefdadigheid xD

Hoe zou je karakter reageren als iemnd hem/haar kopje onder drukt in het zwembad, en dat 'ie dan halfproestend/halfstikkend boven komt, bijna verdronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimezo jul 27 2014, 13:44

Drake zou sws niet snel een zwembad ingaan, hij haat zemmen en water en kou en brr, getver.
Dus áls hij in het zwembad komt, dan word hij zwaar woedend op de persoon die hem kopje onder doet en bijna laat verdrinken. Ik denk dat hij het bad verdampt en vervolgens die persoon aanvliegt. Je hoeft je waarscheinlijk ook niet af te vragen over wie ik het heb. Voor de gene die geen idee hebben:Xavier

-Als je character in deze wereld zou verschijnen en ergens heen zou reizen, welk land of welke plek zou dat dan zijn en waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slen
.
.
Slen

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ezz
Posts : 106
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: It's okay to love something a little too much, as long as it's real to you.

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimema jul 28 2014, 18:58

Naar Noorwegen, maar enkel als hij zeker is dat hij het Noorderlicht kan zien. En waarom, om die reden, het Noorderlicht zien.

Als je character wakker word in de kamer van een ander, wat zou dan typisch voor hem/haar zijn wat dat veroorzaakt heeft, daar wakker te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimema jul 28 2014, 19:27

Oh, maar dat weten we wel, als een bepaald persoontje erbij betrokken is :Y 

Probably drunk. Xav haat anderen net iets te veel om in hun kamer te willen slapen, dus hij is wss dronken geweest. Het is niet typisch, eigenlijk, want Xav drinkt af en toe en niet behoorlijk veel, maar ik kan me niks anderen bedenken lol. En ik moest certain innuendos maken, sorry lol

Hoe is je karakter in de toekomst? Rich and famous? Sad? Met een familie? Werkende? Etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimema jul 28 2014, 21:29

Hopefully rich and famous ^~^~ Waarschijnlijk heeft ze wel al heel vroeg een ongepland kind gekregen ergens in de twintig, zo roekeloos vind ik haar wel XD En anders denk ik dat ze een wereld(en) reis aan het maken is door heel Kovomaka. Of ze is jong gestorven.
Ik weet het nog niet helemaal ^^'

Als jouw char gecast is voor een film van nu. In welke film en welke rol zou hij/zij dan spelen?



Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimevr aug 01 2014, 05:44

In welke film, I have no idea. Probably als Humbert in Lolita the Jeremy Irons version, obviously, maar dat is niet bepaald van nu. Phantom of the Opera zie ik hem ook nog wel in. Maybe in een moderne allegorische film over een man en een vrouw die Adam en Eva symboliseren, en hij de slang uit de tuin van Eden. En dan heb je nog het Roodkapje en de boze wolf-principe ~
Het staat wel vast dat hij in ieder geval als bad guy gecast zal worden, lijkt me. Maar overall denk ik dat het eerder een soort drama/thriller/slice of life biografie over zijn leven zal zijn waarin hij als onuitstaanbare zak wordt afgeschilderd, maar die in het geheim een grote tranentrekker is wanneer duidelijk wordt why and how. Maar dan is het al te laat voor de mensen in zijn omgeving om hem meer te accepteren, omdat hij eenzaam zal blijven, ook bij zijn dood. Saf is een te complexe man om van te kunnen houden, I guess.
This still water runs too deep.

Als je karakter een bestaand persoon zou zijn, hoe zou je dan tegenover hem/haar staan (vrienden, frenemies, you name it)?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Eodan

Eodan

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 810
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: That's a long time ago..
Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimevr aug 01 2014, 06:42

Eo: Wss zou ik hem maar een rare zweferige gast vinden, maar likeble
Jake: Arrogant asshole
Nocte: ...Just let him be
Miss B.: Miss you are waaay too extremr for me Stare
Crouge: you are alright..I guess

Wat zou je zeggen tegen je char(s) als je ze in het echt tegen kwam?
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimevr aug 01 2014, 08:32

"Stop being an asshole, stop caring about your sexuality, just stop and go to your boyfriend!"
"Please don't be so depressed, please D: Stop those pills and get treatment."
"You just need some love and someone who cares, so that you start to love and care again and please don't ruin yourself and your future baby ;___; PLEASEDON'TKILLME."
"... You're the worst father. Stare But it's okay, you can still learn~"

En het lijkt me geen moeilijke opgave om te raden welke zin bij well character hoort xD

Wat zou een discussie tussen jou en je chara zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimedo aug 07 2014, 21:36

Een discussie tussen mij en Aubree zou gaan over hoe nuttig we nu allebei zijn en erop uitlopen dat we allebei geen enkel fucking idee hebben over wat we nu eigenlijk doen met ons leven. Daarna zouden we allebei melancholisch uit ramen staren en teveel eten en janken en shit. Tieners, eh.

Hoe was je character als kind? Anders, hetzelfde, wat heeft ze verandert?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimevr aug 08 2014, 00:54

Does everyone know Wolf Children? Well, Kriss was een beetje als dat meisje. Heel in het begin was ze nog erg verlegen, maar rond haar 4de (dat ze op de basisschool begon) kroop ze opeens heel erg uit haar schulp. Een echt brutaaltjes, eentje die lekker door kon drammen. Maar ook erg vrolijk en gezellig en lief en druk. Typisch iets wat je zou verwachten bij iemand als Kriss.

Waar is je Char het meeste bang voor in de toekomst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Callum
.
.
Callum

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bond. James Bond.
Posts : 199
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: the { AIR } from our { LUNGS }
Klas: miss whitemann
Partner: { RUN } boy { RUN }

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimezo aug 10 2014, 19:59

Niets. Hij vreest niets en zijn toekomst is, wel, eindeloos. Er is eigenlijk geen reden voor hem om waar dan ook bang voor te zijn, dus is hij het niet. Simple as that.

Is er iets wat je character echt zoekt in het leven?
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiiii

avatar

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : i
Posts : 78
Points : 5
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimezo aug 10 2014, 21:32

Naar actie/spanning. En dan spanning die eindeloos is, zodat ze zich nooit hoeft te vervelen.
Daarbuiten misschien een doel in het leven? Want die heeft ze niet..

Als je character één dag íets mocht zijn maakt niet uit wát, wat zou het dan zijn? =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kael Brown

Kael Brown

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Inge
Posts : 182
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas:
Partner: //

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimedo aug 14 2014, 20:47

Een vrouw, denk ik. Kael zou erg nieuwsgierig zijn hoe het is om een dame te zijn, en in hoeverre verschillen tussen mannen en vrouwen nou echt zo prominent zijn als mensen beweren. And he'd make a pretty lady.

Wat voor games zou je characters spelen, mits hij of zij zou gamen, uiteraard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aislin
.
.
Aislin

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : A-Non
Posts : 152
Points : 25
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Luchtmagie
Klas: Miss Eres
Partner: I'm your Kittygirl and your Back is like my Scratching post~

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimedo aug 14 2014, 22:00

Zo een beetje alles (op datingsims, cooking games, wat sportgames en dat soort dingen na). Ais is een enorme game-nerd, met een behoorlijke collectie, dus die is snel tevreden. Favourite game: First Tomb Raider. Hit 'em with the classics.~

Wat is voor je character het perfecte avondje thuis? (bijv. op de bank, voor de tv, lezend, met een lover, etc.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen
.
.
Allen

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 815
Points : 20
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lightmagic
Klas:
Partner: Let's dance 'till the world ends~

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimedo aug 14 2014, 22:16

Een feestje met z'n vriendengroep, in de problemen raken. Random shit. De school op stelten zetten. Chaos.

Hoe zou je karakter reageren als ie in de Hongerspelen terecht kwam?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimevr aug 15 2014, 10:19

Whelp. Ze een Foxface doen - stelen, geen pacten sluiten, voor zichzelf zorgen, zoveel mogelijk under the radar blijven tot op het laatste moment. Waarschijnlijk haalt ze dat niet, maar goed. Het gaat om het idee c:

Denk je dat er ooit een moment komt waarop je character een complete ommekeer kan maken qua gedrag/persoonlijkheid en zo ja, wat zou hiervan de oorzaak zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacey
.
.
Jacey

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bregje
Posts : 220
Points : 10
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nature
Klas: Miss Nannete
Partner: I just keep on wishing

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimevr aug 15 2014, 11:00

Zeker.
Waarschijnlijk als haar hartje wordt gebroken of als ze een heftige trauma krijgt voor iets alledaags.

Wat maakt jou char nou echt wóédend?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slen
.
.
Slen

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ezz
Posts : 106
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: It's okay to love something a little too much, as long as it's real to you.

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimevr aug 15 2014, 12:34

Als mensen hem negeren en niet de aandacht geven die hij wil, of als ze hem kinderachtig vinden (ook al is hij dat xD) Mensen die andee mishandelen, die dingen ^^

Waarom kan je char wel/niet snel vrienden maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimevr aug 15 2014, 13:13

Ze kan snel vrienden maken omdat ze heel open, levendig en lief is Very Happy
Ze kan snel vijanden maken omdat ze heel bazig, koppig en brutaal is xD
Ligt meer aan hoe ze zich voelt, is ze heel blij dan kan ze dus heel vriendelijk zijn. Is ze dat niet?... HIDE Stare
Maar ze is erg wispelturig dus haar mening over iemand kan snel veranderen als ze diegene nog maar kort ken. Maar als je een plekje in haar hart hebt zit je aan haar vast :3 en zal ze een er alles aan doen om je happy te maken

Wat is het perfecte type voor je char?
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitimevr aug 15 2014, 13:23

Het perfecte type bestaat niet x'D
Ten eerste moet je gigantisch veel geduld met hem hebben, ten tweede moet je zijn ge-bullshit aan kunnen en ten derde moet het perfecte typje in staat zijn om hem van zijn stuk te brengen. Like, als je hem helemaal blozend en stotterend kunt krijgen, dan heb je hem gewoon te pakken. Dus het moet echt iemand zijn die hem kan uitstaan en iemand die hem kan laten voelen hoe fijn knuffels en gentle kisses zijn. Eerst zou hij diegene wel even abusen, maar daarna zou ie denken van ''Ok. I kinda like this.'' Maar goed, hij is aromantisch dus dit gebeurt wss nooit xD

Of tja, je neemt een net zo koppige heethoofd als hem en je maakt er een abusive relatie van. Niet dat dat lang goed gaat, but at least he'll be entertained x'D

Wat zou je karakter doen in een apocalyptische SSA battle?
Fight with dem bad guys, be scared and hide, charge into a fight and die?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA PROFILE
Leer de karakters kennen - Pagina 9 UTL8oxA MAGICIAN

Leer de karakters kennen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karakters kennen   Leer de karakters kennen - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Leer de karakters kennen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Leer de karakters kennen
» Mensen om te kennen.
» Je medeRPG'ers leren kennen.
» Karakters in aanvraag
» Idee voor Karakters

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Gamezone-