|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kyo .
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 177 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air and fireKlas: Miss Nannete.Partner: Never durst poet touch a pen to write Until his ink were temper'd with Love's sighs;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:05 | |
| Sanderr: Yeah, ik heb het wel eens bij meerdere oc's gehad. Ik vind het overigens altijd een naar gevoel, alsof ik m'n eigen karakters niet onder controle heb ofzo (weird I know) xD Maar inderdaad zodra ik hem nog iets beter leer kennen komt dat vast en zeker helemaal goed. :'] |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:09 | |
| @Pommeke: I bet you can |
|
| |
Kyo .
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 177 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air and fireKlas: Miss Nannete.Partner: Never durst poet touch a pen to write Until his ink were temper'd with Love's sighs;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:10 | |
| Sander: Náww so sweet. Ik word btw elke keer zo vrolijk als ik naar jou OSie kijk Dat elfje en dan die mooie zachte kleuren en shit. I just like, volgens mij zo toepasselijk bij Summer's karakter ook c: |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:12 | |
| I love Miss Summer in general |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:22 | |
| JEEHEJ YOU GUYS MAKE ME SMILE! @Pommeke: Het is mijn doel om Summer zo'n karakter te geven, al kan ze ook flink streng zijn als ze vindt dat er onrecht is heur.. Dat gaat Adrian zo meemaken in zijn examen. Dat je vrolijk wordt van mijn setje moet ik toch echt weigeren als compliment te zien. Dat compliment geef ik door aan Juud. She made this masterpiece. But still.. Thanks @Anne: ZOals hierboven vernoemd. You are gonna love her a bit less xD But still: THANX! |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:25 | |
| @Sander: Hoezo? Gaat ze wat doen met Adrian? |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:31 | |
| @Anne: Alleen een bitchy toon. Je postje is er, let alleen niet op de kortheid. SAWRY D: |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:32 | |
| @Sander: Adrian loves it |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:34 | |
| @Anne: That scares me |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:43 | |
| @Sander: *pats shoulder* He can be quite scary, ben bezig met zijn postje en heb je een pb'tje gestuurd. |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 07 2014, 23:47 | |
| @Anne: I anwered it En jeehj! Aangezien ik geen postjes heb om op te reageren xD |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 00:02 | |
| Pfoe, ik heb inspi voor mijn klein krulletje Hopelijk kan je er wat mee, ben enorm slecht in het beschrijven van acties :'D |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 10:15 | |
| *Gaap*
Ben je vrij, kun je uitslapen.. en dan ben je vanaf 10:00 wakker. FML. |
|
| |
Kyo .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 11:26 | |
| Wat een rotweer. Regen, regen regen regen. Als je op buienradar kijkt zie je gewoon een grote vlek over heel nederland heen. pff. #happysummer@NL
Oh, heeft iemand trouwens interesse in een topic met Night of Kyo? Kyo heeft er nog eentje open staan maar ik kan ook gewoon een nieuwe schrijven als dat fijner is. lemme know ~ |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 11:44 | |
| Mweeeehp, ik heb zoals je weet interesse in een topicje met Night, maar ik heb het zo druuuuuk T^T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 11:47 | |
| Ghehe. Dat moet je zelf beslissen natuurlijk :'] Laat maar weten als je genoeg tijd hebt enzo, heeft geen haast ik ben nog de hele zomervakantie bereikbaar (met uitzondering van volgende week overigens, oh daar moet ik nog een afwezig ding voor schrijven XD) Dat topic komt wel Don't worry cakeje~ |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 11:50 | |
| Ik denk dat ik eerst de examens van VvF ga afronden, want heb ik weer twee topicjes minder en dan kunnen we wel een topicje openen met Night en een derp van mij naar keuze -maarwewetenalwiehetwordtdenkikxD- |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 11:50 | |
| That moment dat je 15 topics hebt, en er op geen hoeft te reageren... |
|
| |
Kyo .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 11:54 | |
| Gnenene inderdaad Cake, inderdaad Dan wachten we daar even op ~ Haha ik heb er nu.. 7 en ook geen waar ik op moet antwoorden, het is een wonder soms hé? xD |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 12:13 | |
| Ja... wonderbaarlijk. Het ene moment schiet je in de stress omdat je er zoveel hebt, en daarna zit je gewoo nte wachten xD
|
|
| |
Oliver God of Mischief
PROFILEReal Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 968 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x DarkKlas: xPartner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 12:16 | |
| En als je er zoveel hebt heb je ook ineens geen inspiratie meer ^^' |
|
| |
Kyo .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 12:38 | |
| Haha, ik spurt er dan meestal doorheen en dan heb je ineens niets meer en is het leeg. >.< Maar goed. So be it. Patience is a virtue. |
|
| |
Evangelyne .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 98 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air only.Klas: //Partner: I'm not the type to get my heart broken.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 12:56 | |
| Ik heb nog steeds een open topic staan van Eva en ben te lui om aan iets nieuws te beginnen xD Misschien had ik het meer moeten promoten of zo. Maar ik moet eigenlijk nog posten met andere derpjes maar het klikt even niet en ik wilde me eigenlijk focussen op Eva, for the time being. |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 14:12 | |
| Pomme; Ik heb nog een Mae die wel een topicje zou willen met een van jou twee? C: |
|
| |
Kyo .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 08 2014, 14:41 | |
| Vind ik goed ~~ Wie van de twee heb je liever? Night mijn asobitchy hardtoget idiot? c: Of Kyo obsessedliteratureweirdomaverick positive interesting in money idiot? c':
Oh en zou jij wellicht willen openen? Ik ben even out of originele ideeën voor een opening xd |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|