|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| |
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 14:11 | |
| - Light schreef:
- JIIHAAA.. MIJN NIEUWE SETJE! <3
I LOVE IT SO MUCH!
*Creds to wuuzepuuz ofcourse!* OHMY Handsome Lightie |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 14:42 | |
| Wooo, Light = handsome o:
En nu even een paar postjes uitzoeken en posten : D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 14:46 | |
| en ik ga dit weekend ook maar eens posten hier ik heb dan tijd genoeg |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 14:59 | |
| Deena: No problemo c: Een 7 en een 7.4 binnen tot nu toe. ga ik het dan toch nog prima halen dit jaar? hngm Light: Dat setje is smexy |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 15:20 | |
| Woohoo, well done Pomme! : D
|
|
| |
Diaval .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 187 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark. + Air.Klas: Partner: Is it mating season yet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 16:43 | |
| Argh Verkoudheid |
|
| |
Callum .
PROFILEReal Name : Bond. James Bond. Posts : 199 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the { AIR } from our { LUNGS }Klas: miss whitemannPartner: { RUN } boy { RUN }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 18:03 | |
| Een post. Een post en dan mijn masterplan met biologiebreaks. God de toetsweek. Ik haat de toetsweek ;~; |
|
| |
Yagami Schrödinger's Cat
PROFILEReal Name : Trâm Posts : 320 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master SavadorPartner: En wat als dit liefde is?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 18:15 | |
| Lights setje is pretty, maar benadrukt tegelijkertijd ook hoe raar het voor Yagami is om Yagami te heten o_o & the weirdest part is that their names don't even come from the same anime. |
|
| |
Lushy .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 18:24 | |
| Ze'ev, -late reactie, sorry xD- Dankjewel ;D En met de muis, ik ben nog op zoek naar en tekentablet ^-^ |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 18:53 | |
| Jeeehj thankkjoeee all! creds voor het plaatje gaan naar mezelf.. DIE HEB IK UITGEKOZEN!! |
|
| |
Callum .
PROFILEReal Name : Bond. James Bond. Posts : 199 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the { AIR } from our { LUNGS }Klas: miss whitemannPartner: { RUN } boy { RUN }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 19:09 | |
| Sandeeeeeeer.
Mag ik alsjeblieft een setje maken voor Summer? Mijn handen jeuken en ik vind je fc zo leuk ;~; |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 19:40 | |
| PLEASE.. Ik durfde eigenlijk Wuuz niet meer aan te vliegen omdat ze like serious haar bed moest uitkomen voor mijn setje.. Maar Sum needs a new set.. WOULD YOU DO THAT FOR ME? <3 |
|
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 19:59 | |
| Sander, het is Ruuz. Ze kan ondertussen wel wat slapeloze nachten aan XD |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 20:01 | |
| Deemz... Wat is Sugar overdreven cute in haar setje.. ZO NIET SUGAR D: |
|
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 20:03 | |
| HAHAHA I know! Dat maakt het zo geniaal, dank aan Ruuz natuurlijk XD |
|
| |
Callum .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 20:11 | |
| Ofcourse <3
Oh en bonus creepy Callum ~ |
|
| |
Miss Sugar
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 20:16 | |
| Meh That face... Oh en was er niet een plan om bij Elly in te breken? Wanneer zou dat plan in werking gezet worden? |
|
| |
Diaval .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 187 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark. + Air.Klas: Partner: Is it mating season yet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 20:16 | |
| And then...Everyone went sexy |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 21:00 | |
| *heeft rode bulten op schouders en in elleboog* Het jeukt ook nog eens as fuck ._. Ben zo blij dat ik van die domme boeken af ben, ga lekker al mijn aantekeningen pakken en ze in de fik steken - let maar op. Ik heb een geïmproviseerde koeling gemaakt bestaande uit een nat washandje en een elastiekje. Jippie mij.
Anyway; 'sup? Ik voel me een zeur en daarbij moet ik ook een sexy setje hebben nu, voel me buiten gesloten ;A; |
|
| |
Callum .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 21:11 | |
| - Luca schreef:
- *heeft rode bulten op schouders en in elleboog* Het jeukt ook nog eens as fuck ._.
Ben zo blij dat ik van die domme boeken af ben, ga lekker al mijn aantekeningen pakken en ze in de fik steken - let maar op. Ik heb een geïmproviseerde koeling gemaakt bestaande uit een nat washandje en een elastiekje. Jippie mij.
Anyway; 'sup? Ik voel me een zeur en daarbij moet ik ook een sexy setje hebben nu, voel me buiten gesloten ;A; cuddlecuddleLuca is sexy as fuck. Zo sexy als een dork kan zijn. Which is sexy. |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 21:12 | |
| - Callum schreef:
- Luca schreef:
- *heeft rode bulten op schouders en in elleboog* Het jeukt ook nog eens as fuck ._.
Ben zo blij dat ik van die domme boeken af ben, ga lekker al mijn aantekeningen pakken en ze in de fik steken - let maar op. Ik heb een geïmproviseerde koeling gemaakt bestaande uit een nat washandje en een elastiekje. Jippie mij.
Anyway; 'sup? Ik voel me een zeur en daarbij moet ik ook een sexy setje hebben nu, voel me buiten gesloten ;A; cuddlecuddle Luca is sexy as fuck. Zo sexy als een dork kan zijn. Which is sexy. Hij omarmt zijn vrouwelijke kant gewoon, dat is zijn geheimpje. Maar er zijn geen sexy plaatjes van de faceclaim, of hij kijkt alsof hij doodgaat of hij kijkt van: 'Get the fuck out pls.' En helaas zijn Eva en Seira geen haar beter OTL |
|
| |
Callum .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 21:14 | |
| - Luca schreef:
- Callum schreef:
- Luca schreef:
Anyway; 'sup? Ik voel me een zeur en daarbij moet ik ook een sexy setje hebben nu, voel me buiten gesloten ;A; cuddlecuddle Luca is sexy as fuck. Zo sexy als een dork kan zijn. Which is sexy. Hij omarmt zijn vrouwelijke kant gewoon, dat is zijn geheimpje. Maar er zijn geen sexy plaatjes van de faceclaim, of hij kijkt alsof hij doodgaat of hij kijkt van: 'Get the fuck out pls.' En helaas zijn Eva en Seira geen haar beter OTL Ik had hem ook ooit als faceclaim. He's so difficult :c En Seira is gewoon adorable in de anime. Eva weet ik niet ~ |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 24 2014, 21:15 | |
| X'D mijn fc is zeer diep gezonken hiero Als we het toch over de sexyness van faceclaims hebben XD
Laatst aangepast door Kriss op di jun 24 2014, 21:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Luca .
| |
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|