Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: When books come to life do feb 27 2014, 22:22 | |
| Arena MissieWhen books come to life Ik bereidde een les voor de zesdeklassers voor toen een kist met boeken opensprong en zij ontsnapten. Het zijn niet zomaar boeken, nee, het zijn zogeheten 'levende' boeken, die kunnen waarnemen en kunnen rennen, ze kunnen zelfs bijten. Er is een groep van 10 boeken ontsnapt. Deze boeken zijn erg zeldzaam en ik wil ze terug. Daarvoor is jullie hulp nodig. Ze zijn als laatste gesignaleerd in de Arena, waar ze zich verschansen in hoeken en gaten. Erg onvoorspelbare dingen, omdat hun inhoud grotendeels hun gedrag bepaalt.
Let op: Eén van de boeken is donkerpaars, extra groot en sterk en heeft groen slijm van zijn tanden af hangen. Als die je bijt zal je richting ziekenzaal moeten, want dat slijm infecteert je wonden in mum van tijd.
- Illustraties:
Rang: E Doel: -Krijg de boeken terug, zorg dat ze onschadelijk zijn en terug in de kist. Voorwaarden: -Respect voor de boeken -Het zijn van een leerling/stagiair NPC: Wordt door de spelers zelf gedaan. Miss Nannete zal de missie afsluiten als hij voltooid is ^^ Beloning: -Dankbaarheid -Ervaring -Bijtwondes? -Toegang tot de speciale les met deze gevaarlijke boeken (indien gewenst c:) -De missiepunten (duh)
De dappere boekenredders: -Wren -Delphi
Laatst aangepast door Miss Nannete op di maa 04 2014, 23:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Delphi .
PROFILEReal Name : D Posts : 74 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water. & Air.Klas: Master Savador.Partner: We'll be counting stars~
| Onderwerp: Re: When books come to life vr feb 28 2014, 12:50 | |
| Delphi wil hier graag aan meedoen. |
|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: When books come to life vr feb 28 2014, 15:32 | |
| Ik wil ook graag meedoen~ :3 |
|
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: When books come to life di maa 04 2014, 23:27 | |
| Alrighty, jullie zijn uiteraard allebei aangenomen De keuze is aan jullie of je de missie met z'n tweeën wilt doen, al schat ik in dat het met z'n drieën beter te doen is. Maar dat kunnen jullie zelf bepalen, door het hier of in de Teamtracker of via pb's te bespreken ^^ |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: When books come to life | |
| |
|