|
|
Auteur | Bericht |
---|
Daniel .
PROFILEReal Name : - Posts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Wood & FireKlas: » None yetPartner: » I wish upon a star.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 20:31 | |
| Ugghhh mijn hoofd doet pijn :-: En het is warm op mijn kamer ;o Oh god, oh god xD |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 20:42 | |
| Naww D: Live!! Maar het is idd aardig op temperatuur O: |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| |
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 20:53 | |
| - Yoshiki schreef:
- #Emma: Je kent me. Je weet dat ik voor SSA altijd mijn best probeer te doen ;)En je bedoelt een topic met mij, met Ryou of bedoel je nu op iemand anders? xD Dan moet je wel even wachten tot ik m'n ava gevonden heb en een postsheet ;o
#Christa: Awww... *hugs* T liefste met Ryou maar anders is een andere dude ook goed, haha ^^ Whie het is zo gezellig hier Jammer dat ik om 6 uur op moet morgen en vandaag pas laat thuis xD |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 20:57 | |
| Yush, that says it~ Ze heeft niet door hoeveel ze hem heeft gemist D: En teehee, is wel true. Lucapuca is ook een beetje gemeen o: maar hij mag, want Wren doet dommetjes~ Let's both be bitches, anders is het lastig inleven ja o: Maar maar zo leuk om met je te posten : D |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 20:57 | |
| Luca: Gewoon warm zeg maar, ik slaap op de zolder dus de zon heeft daar de hele dag op gestaan xD |
|
| |
Leiko
PROFILEReal Name : Talii ~ Posts : 17 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ⊱ Dark // EarthKlas: Partner: ⊱ L-O-V-E ⊰ Four letter words aren't my thing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 21:01 | |
| En dan kom je te weten dat je een 8/25 hebt voor aardrijkskunde... Maar goed, iemand die een topicje wil met Leiko? Moet eens beginnen posten met haar ^^ |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 21:13 | |
| Talii: Awwhh, je haalt het vast wel weer op ^-^ Of was het voor een examen? Sorry, geen idee hoe oud je bent of in welk jaar je bent xD Ben ook te lui om het te zoeken xD |
|
| |
Yagami Schrödinger's Cat
PROFILEReal Name : Trâm Posts : 320 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master SavadorPartner: En wat als dit liefde is?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 21:20 | |
| - Leiko schreef:
- En dan kom je te weten dat je een 8/25 hebt voor aardrijkskunde...
Maar goed, iemand die een topicje wil met Leiko? Moet eens beginnen posten met haar ^^ Meh cijfers. Dat moeten zij echt binnenkort afschaffen. Ik wil trouwens best wel een topic met Leiko. Ik moet zelf ook meer gaan posten met Yagami. |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| |
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 21:28 | |
| Teehee, ik ga lezen : D Ben je on op facebook btw? En maakt niet uit, ik weet niet eens of we wel echt een volgorde hadden o: Maar we hebben een idee en it's fun~ |
|
| |
Leiko
PROFILEReal Name : Talii ~ Posts : 17 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ⊱ Dark // EarthKlas: Partner: ⊱ L-O-V-E ⊰ Four letter words aren't my thing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 21:28 | |
| - Ziva schreef:
- Talii: Awwhh, je haalt het vast wel weer op ^-^ Of was het voor een examen?
Sorry, geen idee hoe oud je bent of in welk jaar je bent xD Ben ook te lui om het te zoeken xD Was voor een gewone toets, gelukkig ^^ maar van dezelfde leerstof voor het examen dat ik vorige week had, dus ik vrees ook voor m'n examen xc - Yagami schreef:
- Leiko schreef:
Maar goed, iemand die een topicje wil met Leiko? Moet eens beginnen posten met haar ^^ Meh cijfers. Dat moeten zij echt binnenkort afschaffen.
Ik wil trouwens best wel een topic met Leiko. Ik moet zelf ook meer gaan posten met Yagami. Indeed. En lijkt me leuk c: wie opent?~ |
|
| |
Yagami Schrödinger's Cat
PROFILEReal Name : Trâm Posts : 320 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master SavadorPartner: En wat als dit liefde is?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 21:44 | |
| - Leiko schreef:
- Yagami schreef:
- Leiko schreef:
Maar goed, iemand die een topicje wil met Leiko? Moet eens beginnen posten met haar ^^ Meh cijfers. Dat moeten zij echt binnenkort afschaffen.
Ik wil trouwens best wel een topic met Leiko. Ik moet zelf ook meer gaan posten met Yagami. Indeed. En lijkt me leuk c: wie opent?~
Ik wil het best wel doen, maar ik kan je niets beloven over hoe lang ik erover zal doen. Heb je nog een willekeurige plek in gedachten? |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 22:00 | |
| #Jussels en Freedje ik post morgen, lig al de hele avond suf van de pijnstilling met mn poot omhoog. Mn ouders vonden het niet nodig om naar de HAP te gaan en vinden dat ik morgen moet aankijken.. bah xD dusss morgen komen de postjesss |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 22:03 | |
| Hou vol Christa! :3 En is goed, ik wacht af~ Lekker feesten xD |
|
| |
Piami .
PROFILEReal Name : Sparkly Lemon Posts : 46 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss. EresPartner: ''Do you come with a good ending?''
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 22:15 | |
| Meep, ik heb veel te lang gedaan over Piami's post. Was nergens voor nodig. Wat afleiding wel niet met je kan doen.. xD
Dus nu staat Ludwig weer op het programma. Even kijken.. Yoshi? Jep ik denk het wel. |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 22:17 | |
| Bijna 2 maanden geleerd, nog steeds ken ik totaal niks van Frans en morgen heb ik de spreekopdracht.. Met maar 5 minuten om nog onbekende opdrachten te maken en te kennen, om ze daarna uit te voeren.. Dat is gewoon onmogelijk X_X |
|
| |
Leiko
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 01 2014, 07:12 | |
| - Yagami schreef:
- Leiko schreef:
- Yagami schreef:
- Leiko schreef:
Ik wil trouwens best wel een topic met Leiko. Ik moet zelf ook meer gaan posten met Yagami. Indeed. En lijkt me leuk c: wie opent?~
Ik wil het best wel doen, maar ik kan je niets beloven over hoe lang ik erover zal doen. Heb je nog een willekeurige plek in gedachten? Miep, sorry voor het lare antwoord Geen probleem, neem je tijd :') en jij mag de plek kiezen, maar als er veel dieren zijn kan ze wel boos worden enzo, ze haat dieren c: >Betsie: Succes! Het zal je wel lukken ^w^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 01 2014, 07:26 | |
| Dinsdagochtend. School. Geen zin. Aah.
En mijn linkeroog doet raar. Ik zie allemaal rode bloedvaatjes en hij is qua mijn andere oog ook een beetje.. nou ja, hij ziet niet zo wit als mijn andere oog. En het vuil dat je 's nachts in je ogen produceert kleefde daar echt overal, op mijn onderste wimpers, in mijn ooghoeken en bij mijn andere oog zat het vuil gewoon waar het normaal ook zit o.O Iemand die dit ook al eens heeft gehad? Ik durf nu niet goed de make-up op te doen wat ik normaal op doe ;_; |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 01 2014, 10:03 | |
| Dat klinkt als een ontsteking misschien, Fre, inderdaad geen makeup op en oppassen met erin wrijven Zeker als het jeukt, dan kun je er beter een koud lapje op doen. Ben geen dokter en ik weet niet precies hoe je oog er nu uit ziet, dus disclaimer~ Vannacht gedroomd over brand en andere weirdness, maar iedereen overleefde én t was niet eng c': Dus dat is fijn. |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 01 2014, 13:41 | |
| Ik moet posten, maar het lukt even niet. Maybe 'cause I mad. Het onvermijdelijke is vandaag gebeurt: ben voor het eerst in mijn leven opdrachten op een examen vergeten, gewoon door de onoplettendheid. Als ik mezelf nu tegen zou komen dan zou ik mezelf een klap geven, srsly. Het ging wel maar om twee opdrachten die samen vijf punten waard waren, maar alsnog: ieder puntje telt. En ik kwam er nog wel op tijd achter, maar neee je mag het niet maken als je net één stap uit het lokaal hebt gezet en je het ineens realiseert. Want ik had het al ingeleverd en kon overlegd hebben, it makes me want to punch someone in the face. Zegt mijn scheikunde docente ook nog: Ik zal ernaar kijken. WAARNAAR? Er is niks om naar te kijken want ik heb die stomme opdrachten niet. Ja, ik ben er echt boos over want ik kan dit gewoon niet gebruiken. So that was my rant for today, hope it explains my further, possible behavior
@ Yoshiki: Voor ik een heel lul verhaal ga plaatsen hier: hoe gaat het nu met je oog ö ? |
|
| |
Piami .
PROFILEReal Name : Sparkly Lemon Posts : 46 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss. EresPartner: ''Do you come with a good ending?''
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 01 2014, 14:06 | |
| Misty, /hugt/ Your day sucks. Vind het vervelend dat je toch nog niet even die opdrachten mocht maken. En het is ook nog eens een examen, stomme mensjes. Ging het verder wel goed? ;v;
|
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 01 2014, 14:11 | |
| Nee, want ik weet nu al dat ik twee andere vragen fout had omdat ik de vraagstelling niet goed begreep en het dus verkeerd interpreteerde wat dus resulteert in een incorrect antwoord. Ik had het kunnen compenseren met die andere twee vragen, want dat ging over stof die ik wel goed kende, maar dat mocht dus niet. But - but butts *pat pat* Lief dat je erop reageert ~ Maar als ik eenmaal negatief aan het denken ben, ben ik echt een naar persoon. Stiekem ben ik zo'n grote pessimist, ahahaha |
|
| |
Piami .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 01 2014, 14:28 | |
| Misty, haha en ook dat maakt niet uit. Het is ook vervelend en ik denk dat ik precies dezelfde reactie zou hebben in jou plek. En ik ben superbagger slecht in troosten maar.. naja wilde toch wát plaatsen Ik hoop dat er nog wat inhoud in die woorden zat van je scheikunde leraar. ;v; |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 01 2014, 14:34 | |
| Miep, maar bestaat de kans dan niet meer dat je toch nog een voldoende hebt? Vind het rot voor je, lieverd *hugies* Dat je boos bent is te begrijpen zoals Spark al zegt en als je eens goed tegen iemand wilt schelden sta ik tot uw beschikking. Skype staat altijd open |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|