|
|
Auteur | Bericht |
---|
Andrew .
PROFILEReal Name : Olga Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur&LichtKlas: Master SavadorPartner: Geen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 02 2014, 20:52 | |
| @Wren: True, daarom is dat voldane gevoel zo fijn! @Yoshiki: Kom op, je post al een boel, Freedje. Rust komt altijd op zijn plaats en laat mij raden, je gaat nu naar de filmpjes van Shofu kijken? c: |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 02 2014, 20:54 | |
| I agree! En teehee, Freedje, je post idd al best veel! Ik wil vandaag/morgen even een post inhaalslag doen, voordat ik vrijdag ga wachten op IKEA meubeltjes met m'n verhuizing~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 02 2014, 20:56 | |
| #Olga: That's right! xD En inderdaad, ik heb niet echt niets gedaan of zo.. Dus ik mag wel het laatste half uurtje iets anders doen, right? ;3
#Juul: Ik heb laatst ook nog met Arague gepost, hoop dat je 'm goed vindt zo! ;o Ik dacht: laten we er nog wat extra drama bij doen xD |
|
| |
Andrew .
PROFILEReal Name : Olga Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur&LichtKlas: Master SavadorPartner: Geen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 02 2014, 20:57 | |
| Aah, de vrij standaard post inhaaldagen. Sinds het begin van het nieuwe studeerjaar heb ik dat al meerdere malen gehad. De oude regelmatigheid om elke dag te posten is al zo ver weg. Op sommige dagen post ik gewoon niet, kan zelfs weken lang duren en in een middagje dan 6 RPG posten plaatsen. Tja, niet het meest handige, maar met school om de hoek moet het soms wel.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 02 2014, 21:10 | |
| #Olga: Als je maar weet dat ik altijd met geduld en smacht op je postjes wacht! ^^ |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 02 2014, 21:17 | |
| @Freedje: Uhuh, is leuk! Ik denk alleen dat die morgen er pas aankomt; ik moet zo gaan slapen en Wreninspi is nu iets meer dan Jason D: But soon~
@Olga: Same here, heb ik ook. Een tijd niets en dan BAM xD Maar idd, school |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 02 2014, 21:21 | |
| #Juul: Is goed joh, doe maar rustig aan! <3 Ik zie 'm morgen dan wel verschijnen als het lukt |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 02 2014, 21:31 | |
| Teehee, is goed~ Nu nog even bij Olga proberen te posten en dan sleepy sleep En moet eigenlijk nog een bron lezen voor school xD |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 02:15 | |
| - Luca schreef:
- @ Monsieur Savador: Misschien moet ik altijd een mentale Savador bij me houden in dat geval. "Don't forget the atomic unit now." Zou handig zijn geweest vandaag om te voorkomen dat ik opgaven vergeet OTL
O, trouwens - voor ik het vergeet - ik wilde na mijn examens vragen of ik Savador mocht lastigvallen met Seira, but why wait with just asking? Want iedereen zit nu in een drukke periode, dus vandaar ~ Ohyes is goed hur, poepelapoep ~ Als u liever heeft dat ik het topic maak vind ik dat ook niet erg. Faha, ik weet niet of een mentale Saf wel altijd zo handig is wanneer hij zijn driftbuien heeft, though. - Adrian schreef:
- Freedje: Sollicitatiegesprek morgen. Ik weet echt niet wat ik ga zeggen
Hokai, ik weet niet of u dit nog leest of er überhaupt iets aan gaat hebben, maar kennelijk heeft half slapend aanwezig zijn op een sollicitatiecursus me wel geholpen om het een en ander op te pikken, such a miracle. De STAR-methode is altijd wel een steuntje in de rug; http://www.carrieretijger.nl/carriere/solliciteren/sollicitatiegesprek/gesprekstechnieken/starMaar zo'n gesprek verloopt altijd wel iets anders, dus echt dingen uit je hoofd leren en opdreunen heeft ook niet zoveel zin. Gewoon uw kwaliteiten uiteenzetten en er de nadruk op leggen, niet teveel en ook niet te weinig. You're good enough! En verder kan ik u alleen heel veel succes wensen ~ |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 03:28 | |
| Dear! Wat doe jij nog hier op dit late uur beetje rondspoken door het kasteel hmmm? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 04:35 | |
| Proberen een postje eruit te persen~ Like a big fat man-baby. OHOHOHO. *stiekeme referentie naar Skype-gesprek* |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 04:48 | |
| Hohohohoho oh you |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 07:19 | |
| #Kriss: Ik hoop dat jij vandaag echt niet naar school moet, anders ga je moe zijn... xD
My God, ik heb een of andere droom over een vliegtuig gehad die over de kop ging en stuff. My God, rare dromen hier alom ;_; |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 13:41 | |
| Yayy ons leerkracht informatica is ziek dus we mogen doen wat we willen <3 ON TO POSTING!~ |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 13:49 | |
| *veegt stof van zichzelf af* Ik ben er ook nog ._. Ik moet even meer topicjes krijgen, heb er atm maar 2 Waar ik er nog bij 1 moet posten, oeps! ;A; |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 17:17 | |
| I-Ik wil geen cijfers meer terug OTL... I failed so much. Maar ik weet wel al wat ik ga herkansen, maar ik heb bij god geen idee wat ik moet doen. Niet dat ik dat ooit heb gehad, maar alsnog
- Master Savador schreef:
- Luca schreef:
- @ Monsieur Savador: Misschien moet ik altijd een mentale Savador bij me houden in dat geval. "Don't forget the atomic unit now." Zou handig zijn geweest vandaag om te voorkomen dat ik opgaven vergeet OTL
O, trouwens - voor ik het vergeet - ik wilde na mijn examens vragen of ik Savador mocht lastigvallen met Seira, but why wait with just asking? Want iedereen zit nu in een drukke periode, dus vandaar ~ Ohyes is goed hur, poepelapoep ~ Als u liever heeft dat ik het topic maak vind ik dat ook niet erg. Faha, ik weet niet of een mentale Saf wel altijd zo handig is wanneer hij zijn driftbuien heeft, though. Zo noem ik mijn kat altijd ... Does that mean that I am therefore a cat too?... MY DREAM HAS FINALLY COME TRUE
Ahem. Even terug naar de gang van zaken: mij maakt het niet uit wie het topic opent, ze komt het net zoals iedereen lastig vallen in zijn kantoor ~ Als jij een ideetje hebt dat je perse wilt toepassen, hou ik je niet tegen. Als ik hem moet openen moet ik even kijken, want ik moet eerst wat andere dingen regelen ~
Pfff, mijn wiskunde docent mag me en hij is een knorrepot. Qua karakter lijkt hij erg veel op Savador nu ik erbij stil sta, op dat kleine meisjes gedoe na dan of course. So I think I can handle it :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 17:17 | |
| Wauw. Ik heb vandaag echt een pestbui >.< Het is te hopen dat posten het straks beter voor me maakt, want ik zie echt niet in wat me nu kan opvrolijken.. En dan heb ik ook nog kei veel stress voor het oudercontact waar m'n ouders dadelijk naartoe moeten. Joepie. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 17:22 | |
| Miii, arme Noor D: Maar maar je bent een Kitteh! : D *pets* En het komt wel goed <3 Meestal gaan examens voor je gevoel slechter dan ze echt gaan en ik heb het al een keer doorgemaakt :3 En ik ga je topic met Seira wel stalken, ben benieuwd o: Saf zal er waarschijnlijk wel beter vanaf komen dan als Wren iets uithaalt~ Teehee! Vanavond weer verder met verhuizen : D Zin in |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 17:30 | |
| Maar ik ben de cijfers al terug en ze zijn vreselijk. Ik hoop echt met heel mijn... ALLES, ALLES GEWOON - wanhopige tijden, wanhopige maatregelen - dat ik scheikunde, kunst algemeen en Nederlands redelijk heb gemaakt... Maar voor scheikunde en kunst heb ik weinig hoop. Behalve het practicum dan, maar die telt maar 10% of zelfs nog minder en de theorie toets toch 30% En bij kunst interpreteer ik de vraag altijd verkeerd, maar wat moet ik anders doen? De echte examenvragen maak ik wel altijd goed, dus hoop ik dat ik goed kan scoren voor mijn eindexamen om mijn cijfer wat op te krikken. Oh, wacht... Afk, het gevoel wegdrukken dat ik ga zaken. |
|
| |
Andrew .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 19:19 | |
| - Yoshiki schreef:
- Wauw. Ik heb vandaag echt een pestbui >.< Het is te hopen dat posten het straks beter voor me maakt, want ik zie echt niet in wat me nu kan opvrolijken.. En dan heb ik ook nog kei veel stress voor het oudercontact waar m'n ouders dadelijk naartoe moeten. Joepie.
Same here, Freedje. Vandaag kwam ik namelijk achter wat voor een blunders ik gemaakt had met een oefentoets en hoe goed bezig mijn klasgenoten waren. Pure jaloezie en frustraties, ik heb dus deze middag ruim 3 uur aan een vak gezeten. Maar ja, het gevoel om in huilen uit te barsten werd tweemaal nogal sterk, zowel op school als onderweg naar huis. Maar ja, ik nam het initiatief en begon juist meer te oefenen. @Misty: Man, zulke gevoelens balen altijd. Ik ben een type die dat gevoel probeert weg te drukken, zoals jij dat doet, maar mijn moeder adviseerde mij keer op keer om voor de vakken die ik dacht slecht gemaakt te hebben, juist alvast weer te bestuderen. Meestal was dat aardig handig. Gewoon alvast het initiatief ervoor nemen. Als je het mag herkansen, dan heb je alvast de stof aardig doorgenomen. Ik hoop dat het een beetje helpt en duidelijk was? |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 19:21 | |
| Ik heb mijn puntjes binnen, nu eindelijk wat meer tijd om te posten |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 19:24 | |
| Ik moet ook echt gaan posten, maar ik zit heel ergens anders met mijn gedachtes. Is het school niet, dan bedenk ik totaal andere dingen die ik wil uittypen >.< I lack dishaplin ;w;...
Ja, het moet zo gespeld worden. Als je snapt wat ik bedoel ~
@ Andrew: Pff, ik ben al drie jaar lang een ramp als het erop aankomt. Steeds weer drama, drama en nog eens drama. Ik doe er vrij weinig aan ~ En hetgeen wat ik wil herkansen is biologie, er is niet direct iets wat je kan aanwijzen wat erin komt: het is altijd anders. Dus is het gewoon lastig en ik ben nu zo moe en gedemotiveerd dat ik eerst even rust wil x'D |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do apr 03 2014, 20:22 | |
| Mijn ouders zijn naar de dierenarts met de hond, ze zijn al dik een uur weg en ik heb zo'n niet goed gevoel erover... ik zit me hier echt helemaal op te vreten van de spanning. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 04 2014, 05:17 | |
| Aww Krista, ik hoop dat all is well is D: - Luca schreef:
- Zo noem ik mijn kat altijd ... Does that mean that I am therefore a cat too?... MY DREAM HAS FINALLY COME TRUE
Ahem. Even terug naar de gang van zaken: mij maakt het niet uit wie het topic opent, ze komt het net zoals iedereen lastig vallen in zijn kantoor ~ Als jij een ideetje hebt dat je perse wilt toepassen, hou ik je niet tegen. Als ik hem moet openen moet ik even kijken, want ik moet eerst wat andere dingen regelen ~
Pfff, mijn wiskunde docent mag me en hij is een knorrepot. Qua karakter lijkt hij erg veel op Savador nu ik erbij stil sta, op dat kleine meisjes gedoe na dan of course. So I think I can handle it :'D Yes, you're a kittycat. And you dance dance dance, and you dance dance dance. Hoho, ik heb zo ook een vreemde gewoonte om mensen in real life te vergelijken met SSA chars, and it's pretty fun actually. Of een SSA cast uitdenken, if it were adapted into a movie. Of met dieren. De binnenpretjes ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 04 2014, 07:12 | |
| Safke! Zo vroeg online o.O -- Yessssss. Volgende maandag eindelijk starten met rijlessen Heb er zin in ;3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|