|
|
Auteur | Bericht |
---|
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 22:20 | |
| Sometimes, I can't stand my uncle. Onze hond heeft met tijden sneller last van zijn pootjes. Nu kwam mijn oom aan in het huisje wat we voor een paar dagen gehuurd hadden. Bentley was blij om hem te zien, dus hij springt, wat hij bij ons mag, maar hij weet dat als je 'nee' zegt of hem zachtjes wegduwt hij ermee moet stoppen. Wat doet hij, hij duwt hem enorm ruw weg of gaf hem en klap (heb het niet goed kunnen zien', waarop Bentley dus meteen stopt, maar hij zat te manken, zegt mijn oom er ook nog leuks achteraan 'Nu moet je je niet aanstellen.' Ik vond het echt niet kunnen, want hij heeft wel mooi mijn hond pijn gedaan, terwijl hij Bentley al lang genoeg kent om te weten dat een 'nee' genoeg is. |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 23:11 | |
| Dat is inderdaad heel lullig van je oom! Poor Bentley :c sommige zijn niet zo dierenvriendelijk jammer genoeg en AAAAAUW!!! vanmorgen 3 stallen uit gemest, vind ik prima, maar kreeg een splinter van de houten wand, precies onder mijn nagel en nog diep ook. dus ik thuis het vervloekte ding eruit proberen te poeren D> geen succes en nu voel ik mijn vingertopje helemaal warm worden door ontstokenheid D: nu hopen dat hij er vanzelf uit gaat want heb geen zin in een of andere smerige pusvinger XD en dat moesten ik jullie even melden XD zeer van de boeiende XD |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 23:31 | |
| Dit is een zo veel keer betere ava |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 23:31 | |
| Hohnoes! *kisses your finger* Better? D:
@Char: Sorry to say, but maybe someone needs to smack your uncle too.
@Daniel: Thankyouu~
Ik heb vandaag Redbull-ijsje op! That made me happy dus ik moest het even kwijt. Ohyes. Klok. Tijd vooruit zetten. Pfft. Wie heeft dit verzonnen. |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 23:47 | |
| @Strawberry;; Dat.. is echt balen. Misschien helpt het als je je vinger in lauw water weekt? @Anne;; Ohdear, die wenkbrauw, zo geniaal xD @Noaahhh;; Hoi~ :'D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 23:58 | |
| |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 00:13 | |
| |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 00:17 | |
| En toen speelden de herinneringen weer op |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 00:32 | |
| |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 00:43 | |
| Heimwee naar ouders enzo, ook al hebben ze vreselijke dingen gedaan, blijf ik ze missen ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 13:38 | |
| #Anne: Awww.. Da's rot voor je D: I'm here for you if you want to talk about it though. Just send me a PM xx #Emma: Wachten op je post was het zeker waard, het is een leuke post! ;3 -- Zo, eindelijk klaar met leren over de sociale zekerheid en kinderbijslagen. Jeetje, wat een gedoe ;_; Nu posten <3 |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 14:59 | |
| Ik wil morgen geen mondeling examen Nederlands gaan doen want ookal is het alleen met de leraar, ik weet dat ik gigantisch hard ga stotteren |
|
| |
Piami .
PROFILEReal Name : Sparkly Lemon Posts : 46 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss. EresPartner: ''Do you come with a good ending?''
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 15:23 | |
| Dash, You can do it! Die leraar is er - ook al lijkt het soms van niet - om je te helpen slagen want daar verdienen ze geld aan dus. Hij zal je altijd een beetje helpen =] Good luck Dasher~ -- Zo. Topics voor Pi afmaken ! =D |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 15:25 | |
| @Dash: Het gaat vast allemaal meevallen. Heb wat vertrouwen in je eigen vaardigheden. Mijn vader heeft besloten dat de tuin toe is aan een opknapbeurt. Hij heeft wat bamboe in een bak staan daar maar een paar bamboe scheutjes hadden besloten om naast de bak te gaan groeien. Die heeft hij weggeknipt maar omdat de gft bak vol zat liggen ze tijdelijk in de achtertuin. Mijn kat besloot vervolgens dat deze bamboe de ultieme slaapplek was: - Spoiler:
Hij is alleen niet zo goed in camoufleren. |
|
| |
Rose .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en lichtKlas: 5de klasPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 15:47 | |
| BAM! Hier mijn nieuwe char. Met 2 persoonlijkheden. Oh, I love it allready ;3 Ryou and Yami, here we go ^^ En ik kon het echt weer niet laten om de nieuwe char aan te maken.. xD |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 17:43 | |
| @Free; lol naja zolang je ze zelf maar actief houdt eh xD En en ik wil een topicje met hem. Met Lust. Als dat mag. 030" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 17:54 | |
| Emma, ik had je pb'tje beantwoord - die van Moyra. Er staat niet superveel in of zo, maar wil je dat ik hem even naar Dodo stuur? Want niet dat je dadelijk sad bent omdat ik maar geen antwoord geef ö |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 18:25 | |
| FML... Ik haat bussen en zeker als ik erdoor hard op mn plaat ga en nu met mn voet omhoog moet zitten met een ijszak erop |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 18:32 | |
| Arme Christa D: Gaat het wel goed? Wiiii, ben zo blij dat je er ook weer bent, met Nina 2.0 : D En wel arm kind, idd D: Als ze Saf ziet komt ze maar naar Wren toe, kan die een paar hele haatvolle blikken aan hem schenken en hem proberen te slaan - kan ze niet bij - xD |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 18:34 | |
| Hahaha Nina heeft een goede drijfveer om hem te zien, al ben ik benieuwd hoe ze gaat reageren de eerste keer
Jaa gaat, doet mega veel pijn en is aardig dik. Straks mss naar de Huisartsen Post voor een fototje |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 18:36 | |
| #Emma: Je kent me. Je weet dat ik voor SSA altijd mijn best probeer te doen En je bedoelt een topic met mij, met Ryou of bedoel je nu op iemand anders? xD Dan moet je wel even wachten tot ik m'n ava gevonden heb en een postsheet ;o #Christa: Awww... *hugs* |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 18:46 | |
| Bwah, succes D: En als je hulp nodig hebt, dan komt Wren wel to the rescue vliegen~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 18:57 | |
| Jongeren van 17/18 jaar die verliefd reageren op Facebook en vervolgens over verloofd zijn, trouwen en kinderen beginnen. And I'm like: ik ben zoooo blij dat ik NIET diegene haar/zijn liefje ben xD
#Christa: We gaan allemaal met je mee hopen dat het niets ernstigs is! ;o |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 19:02 | |
| @ Christa: Awh, arme voet en arme jij :'( Kusje erop?
@ Jussels: *stalkt topics* Kleine Wren zo alleen op een barkrukje drankje na drankje achteroverslaand? Eigenlijk voel ik me nu best slecht, arm klein, blauw ding D: |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 31 2014, 20:20 | |
| @Lucaa: Teehee, Ikr D: Ze is een beetje sneu, heeft hulp nodig :c En ik voel me zo'n bitch nu ik bij jou ga reageren xD She's so oblivious en gemeen O: Soms is het lastig om me helemaal in haar in te leven xD But ik ga nu een postje schrijven : D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|