|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 20:43 | |
| Argl..zoveel topics..so little inspiration atm T^T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 23:50 | |
| Dit weekend gaat de zomertijd geloof ik weer in. Verdorie. |
|
| |
Piami .
PROFILEReal Name : Sparkly Lemon Posts : 46 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss. EresPartner: ''Do you come with a good ending?''
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 00:05 | |
| Freedje, ja mijn verzorgpony heeft een dik been en daar moet ik nu tweemaal per dag mee stappen en wassen en voeren en en en.. Je snapt het denk ik wel Telkens als ik trouwens Yoshiki lees moet ik denken aan Yoshi van Nintendo xD Misty, jep dat betekent een 'uur minder lang' slapen máár wel dat het langer licht blijft en dus beter weer voor het terras en etcera~ |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 02:02 | |
| Zomertijd.. Dat betekent weer luidruchtige schijtvogels die om kwart over drie in de ochtend beginnen. Het gaat goed met kitty, btw Er zijn een paar snijtanden uitgeslagen en een hoektand afgebroken. Voor de rest is er een klein stukje van zijn tong af en is zijn neus gekneusd. Hij heeft/had ook een verhoogde temperatuur. We probeerden hem wat binnen te brengen met een pippetje, want hij kon nog niet eten. Maar nu huppelt monsieur weer vrolijk rond, so all is well ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 07:27 | |
| #Sparky: Oh. Hopen dat hij snel de oude wordt dan! ;3 En haha, daar heb ikzelf geen last van hoor #Noah: 'Luidruchtige schijtvogels die om kwart over drie in de ochtend beginnen.' Made me laugh xD En goed dat het ook weer de goede kant op gaat met jouw huisdier! ;3 -- Waarom kan ik nooit terug in slaap vallen eer dat ik 's morgens wakker ben? ;_; |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 09:47 | |
| @Noah: Fijn om te horen dat het beter gaat met je kat. En als die vogels je echt zo irriteren moet je hem erop afsturen als hij weer helemaal beter is xD
@Freedje: Ik ken dat. Mijn lichaam kent de term ''uitslapen'' ook niet. Als ik wakker ben val ik gewoon niet meer in slaap. |
|
| |
Lilith
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 323 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/LightKlas: that was a long time agoPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 09:58 | |
| ugh ik ben kapot
ik heb een lichte druk op men ademhaling, no idea where that cames from, ik heb de hoest, ik ben gestresst voor mijn examen al zijn het nog maar twee dagen mijn inspi is er wel door verdwenen terwijl ik wil posten maar geen tijd/moe ben ugh |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 13:05 | |
| #Ayelinn: Tenzij het midden in de nacht is, dan heb ik wel nog een kans op in slaap vallen xD #Lilith: 1. Hoe drukker jij je gaat maken over je ademhaling, hoe meer het aanwezig gaat zijn. Heb dus nog even geen paniek en wacht even af. Als je er na de middag of tegen de late avond nog steeds last van hebt, kun je altijd nog kijken of je naar een dokter gaat of niet. 2. Ik weet dat het niet bemoedigend klinkt en ook niet gaat helpen, maar je gaat je examen super doen! Je zou pas gestrest mogen zijn als je niet geleerd hebt 3. Posten is een hobby, geen verplichting. Als je geen inspiratie hebt of je bent er te moe voor, moet je jezelf voor niet pushen om een post te maken en je ook niet verontschuldigen tegenover anderen. Er komen vast weer genoeg dagen dat je tonnen van inspiratie hebt en wél kunt posten. Dat het nu even niet gaat is heus niet erg hoor! Dat wilde ik even zeggen |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 13:15 | |
| - dies - Ik heb binnenkort proefwerkweek en ik barst nu al van de zenuwen en en dinsdag een duits presentatie :-:
|
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 13:41 | |
| Aww jullie kunnen het allemaal wel hoor Ik heb dat nooit echt gehad.. zenuwen voor een proefwerk/tentamen/examen en volgens mij mag ik blij zijn xD Ik wordt alleen stront zenuwachtig als het gaat om wedstrijden en ik gejureerd wordt. Verschrikkelijk. 1 post down. 'Only' six to go. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 14:14 | |
| Nou, ik moest dus laatst op de voor de tweede keer voor een aardrijkskunde examen en ik was zo kalm als iets. Later kwam ik mijn uitslag te weten: 68/100. De truc is dus gewoon kalm blijven, wat ik het eerste examen van aardrijkskunde helemaal niet deed. Ha, eindelijk klaar met sociaal en fiscaal recht leren. Nu posten bij Juul en kijken wat ik voor de rest nog kan doen ;3 #Linn: Succes met je proefwerkweek, alhoewel je dat vast wel gaat lukken! |
|
| |
Delphi .
PROFILEReal Name : D Posts : 74 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water. & Air.Klas: Master Savador.Partner: We'll be counting stars~
| |
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 16:23 | |
| |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 17:04 | |
| hellooooow mensen hoe is het hier? :3 |
|
| |
Avalanche .
PROFILEReal Name : Lala ~ Posts : 56 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: 5de klasPartner: Cause you know I'd walk a thousand Miles
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 19:38 | |
| #Cat: Same here. Ik wilde gisteren het boek van Grijze Jager deel 4 uitlezen, but noooo. Stomme game xD
#Christa: Goed :3 En daar? ;3 (Ik wist echt even niks.. zinnigers te antwoorden xD) |
|
| |
Dylan .
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 4
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 20:07 | |
| Uitschrijven van een Character blijft toch moeilijk... |
|
| |
Spell .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air/DarkKlas: Master NorwoodPartner: I didn't found the one yet.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 20:10 | |
| Lieve internet,
BLIJF WERKEN ALS IK EEN POST SCHRIJF JA!
Met vriendelijke, liefdevolle groeten,
Ikke :3
#Kaat: I know that feeling though. |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 20:18 | |
| @Avalanche; haha steeds beter @Seven; ik begrijp jou xD Nina nieuw leven inblazen is moeilijk xD (okee ik moet weer even goed nadenken over jullie namen :') hersens. werken. niet. mee) |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 20:22 | |
| De moeilijkste beslissing blijft tussen gamen en posten. I wanna game, but I wanna post, but I really really just wanna game. Hnnggg.
EN HELLEU CHRISTA~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 20:42 | |
| #Nina: Als je iemand zoekt voor een topic, Yoshiki is altijd in de aanbieding ;3 Omdat hij kinda inactief is xD
#Xavier: Je weet toch dat als je eenmaal voor gamen hebt gekozen het teruggaan naar posten eigenlijk best onmogelijk wordt? xD Dat heb ik toch altijd though |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:05 | |
| .. Dus. nog 3 postjes te gaan Yoshi staat als eerste op de planning en dan Romance en dan een open post met Pi-kachu xD productief dagje gehad ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:08 | |
| #Sparky: Jippie, ik ben eerst en ik heet Yoshi! ;D Ik voel me nu zo erg verkeerd ;3 -- Ik zoek nog iemand om een topic mee te doen voor Yoshiki. Wie wilt? Ik zal 'm maken |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:10 | |
| @ Freedje, ik wil er wel een met Taars? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:16 | |
| #Betsie: Is goed! Dan zal ik hem morgen maken, goed? ;3 En voor wie moet ik hem nu maken? Taars? xD |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:18 | |
| Ja hoor. En ja, voor Taars :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|