|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 26 2014, 14:21 | |
| - Ike schreef:
- & Ik ben aan het twijfelen of ik Ike's fc wil veranderen, hmmm .__.
Hihi, die plaatjes van Fisheye Placebo zijn wel mooi ^^ Heb ik ook ooit voor Mineko gebruikt, als ik het me goed herinner heeft ie zelfs die viool ook -vioolbuddies dus?- @Noah;; Zoals iedereen al zegt: Geef je kat een voorzichtige aai namens mij en beterschap aan hem c: |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 26 2014, 15:44 | |
| Noah: Verwen je katje enorm, hij/zij heeft het enorm nodig. En als je die persoon tegenkomt die je katje zo heeft toegetakelt, vrees dan niet om die persoon eens een goed pak rammel te geven c: |
|
| |
Daniel .
PROFILEReal Name : - Posts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Wood & FireKlas: » None yetPartner: » I wish upon a star.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 26 2014, 18:59 | |
| - Master Savador schreef:
- Awh, thanks y'all ;3;
Hij is terug en in ieder geval nog in leven, but looking like this. (don't click als je slecht tegen pus en dergelijke kan, of een gehavende kat als schokkend ervaart)
- Spoiler:
So yeah. Whoever it was. Congrats for beating up my cat. Heel, heel dapper. Je gaat me niet wijsmaken dat dat komt door een toevallige botsing met een auto. - walks to the cat and hugs him - Ben je er al mee naar de dierenarts geweest? Gelukkig is hij weer terug <'3 Stomme mensen die zoiets doen, ik vind het nog steeds heel erg dat iemand zoiets kan doen. Echt dat iemand er gewoon over nádenkt wanneer hij een kat ziet lopen, zovan; 'Oh laat ik dat beest eens lekker verrot trappen! Hij kan zich toch niet verdedigen, veel leuker dan iemand die wel terug vecht!' Echt erg :-: |
|
| |
Piami .
PROFILEReal Name : Sparkly Lemon Posts : 46 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss. EresPartner: ''Do you come with a good ending?''
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 00:02 | |
| Aww. dit doet mijn zwarte hartje altijd pijn. Ik ben niet snel ontroerd maar bij zinloos dierengeweld barst het bij mij open. Wat een mongolen. Dat ze iets anders gaan zoeken om te doen met hun miezerige levens in plaats van een weerloos onschuldig beestje pakken. Verschrikkelijk.
- Pi is bijna klaar~ want ja Pi is haar bijnaam. Piiii~ (kachu) |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 00:22 | |
| @Spark;; Neenee, d'r bijnaam is Pyjama Whoep, ben best wel blij met m'n post bij Xavje~ Boze Moyra, so much fun. Nu maar gauw slapen x'] |
|
| |
Piami .
PROFILEReal Name : Sparkly Lemon Posts : 46 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss. EresPartner: ''Do you come with a good ending?''
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 00:24 | |
| Wieh dat kan ook Pam, Pi, P Pyjama alles kan~ Ik heb zin in topics met haar ze is different als wat ik meer gewend ben maar fun =D Volgens mij laat ik het verleden gewoon een wip want. *sigh* |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 04:01 | |
| En toen had ik heel random twee vriendinnen, die toevallig allebei depri waren en allebei met mij wilde praten en allebei ook nog eens op precies dezelfde tijd 1.11 XD en zit je uiteindelijk tot 4 nog met ze te kletsen op skype XD because # YOLOOO |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 08:39 | |
| - Piami schreef:
- Pi is bijna klaar~ want ja Pi is haar bijnaam. Piiii~ (kachu)
xD Het zou grappig zijn als ze dan geboren is op veertien maart: 3/14 = internationale pi dag. (Ja dat bestaat echt xD) |
|
| |
Piami .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 15:44 | |
| O seriously? Dat ga ik er in verwerken~ Thanks Ayelinn Pi gaat vanaf vanavond wat meer in actie komen net als ik zelf. Want het is weekend en ik heb 3 weken vakantie dus. Jep laat maar komen die postjes! Sorry voor het lange wachten aan iedereen x[ |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 19:11 | |
| Argh, ik wil geen pizza. En ik heb veel te weinig gestudeerd. What am I ping with my life? |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 19:20 | |
| In totaal ben ik 7 uur bezig geweest alle achterstand van Frans in te halen en nu moet ik een heel hoofdstuk voor dinsdag uit mijn hoofd kennen.. Ik ben echt nog banger voor die spreekopdracht dan voor mijn hele examens X_X
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 20:13 | |
| ... I've been deceived... OTL Dan leer ik keurig de algebra voor mijn wiskunde examen, waar ik geen moeite heb want dat is het enige wat ik nu kan ahaha, en dan komt er niks over in het examen. Alleen maar kansberekening, mijn enige zwakte... Afk, dying in a corner.
-- Dat ter zaken: iedereen heel veel succes met al het werk en zo~! Iedereen heeft het ineens zo druk, maar bekijk het zo: nu is het even vervelend en moet je hard werken, maar uiteindelijk zal je ervoor beloond worden en kan je lekker uitrusten in de vakantie!
Habits got me though: begin weer eens een anime te kijken midden in de examen week. Waarom doe ik mezelf dit aan *facepalm* |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 21:55 | |
| Ik ben midden in de examens terug begonnen met tekenen... Slecht bezig, Kaat. Al is het best fun om Riku als kat te tekenen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 27 2014, 22:10 | |
| Ik ben echt totaal niet functioneel als ik thuis leer --> thuis leren = de het kost me de hele namiddag om een cursus van 70 pagina's door te nemen
"s morgens in de auto met licht vleugjes stres --> leest diezelfde bundel op een half uur
fuck logic |
|
| |
Daniel .
PROFILEReal Name : - Posts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Wood & FireKlas: » None yetPartner: » I wish upon a star.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 08:42 | |
| - Eve schreef:
- Ik ben echt totaal niet functioneel als ik thuis leer
--> thuis leren = de het kost me de hele namiddag om een cursus van 70 pagina's door te nemen
"s morgens in de auto met licht vleugjes stres --> leest diezelfde bundel op een half uur
fuck logic +1, over here. Al ben ik momenteel in het ritme gekomen dat ik gewoon iedere dag tot 18:00 bezig ben aan school, ben om 16:00 thuis dus leer ongeveer 1:30 iedere dag c: er is namelijk ook eten tussendoor xD Maar dat heb ik ook, als er geen dingen zijn om me af te leiden dan lukt alles, maar oh wee als er dingen zijn die me kunnen afleiden :') |
|
| |
Piami .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 18:11 | |
| I'm finished~ geez, that took longer than I thought. >_<
Postjes maken enzovoorts nu eerst even film kijken ._./ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 18:24 | |
| #Sparky: Ons topic vergeten? Hahaha -- Omg, ik dacht: ik ga heel even op bed liggen. En vervolgens val ik gewoon in slaap ;_; |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 18:25 | |
| Okay en op naar het posten ^w^ |
|
| |
Piami .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 18:31 | |
| Hihi nee hoor, ik vergeet niets ik heb het gewoon weg een beetje druk gehad en er zijn nu zoveel dingen die ik wil doen >-< No worries het komt er aan ;D |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 18:52 | |
| I adore your OS D: Seriously, het is echt heel mooi :3 En je ava ook, btw~ En ik moet inspiratie vinden D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 19:29 | |
| #Sparky: Dat begrijp ik hoor! Geen zorgen dus! <3
#Juul: Dat probleem ken ik, als je geen inspiratie vindt xD |
|
| |
Piami .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 19:42 | |
| Jussels, die van mij bedoel je? O ik voel me vereerd Ik adore jou faceclaim (ook al weet ik niet wie het is) dus dan staan we quite toch? Freedje, Okidoki! Ik zal vanavond/vannacht met de hele rits beginnen en dan komt die van jou vanzelf voorbij gewaaid. Nu nog even zorgen voor m'n zieke diertje. =] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 19:46 | |
| - Daniel schreef:
- Eve schreef:
- Ik ben echt totaal niet functioneel als ik thuis leer
--> thuis leren = de het kost me de hele namiddag om een cursus van 70 pagina's door te nemen
fuck logic +1, over here. Al ben ik momenteel in het ritme gekomen dat ik gewoon iedere dag tot 18:00 bezig ben aan school, ben om 16:00 thuis dus leer ongeveer 1:30 iedere dag c: er is namelijk ook eten tussendoor xD Maar dat heb ik ook, als er geen dingen zijn om me af te leiden dan lukt alles, maar oh wee als er dingen zijn die me kunnen afleiden :') oh jij bent vroegjes thuis O: ik kom pas thuis wanneer jij stopt met leren xD uiteraard nu met die examentjes ben ik wel vroeger thuis but ah well ^^' En een plaats vinder waar ik niet ben af te leiden? Een echte mission impossible, meer dan mijn eigen hoofdje heb ik niet nodig om een serie aan afleidingen te krijgen en nu moet ik echt wel Eve eens afmaken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 20:26 | |
| #Sparky: Je zieke diertje? D: Aww.. What happened? D: |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 28 2014, 20:29 | |
| Ik heb momenteel echt zin om met Riku als kittycat te posten.. Misschien moet ik maar wat minder katjes tekenen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|