|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:24 | |
| #Freedje ikke wil wel! ikke wil weer actief worden xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:28 | |
| #Christa: Oei oei, ik had maar op één persoon gerekend xD Ik wil 'm wel voor je maken, maar dat wordt dan ergens in de late middag of in de avond. Ik heb immers beloofd dat ik hem maak ;3 #Betsie: Allright! Morgen verschijnt-ie! -- Jongens, ik moet morgen eerst nog Frans leren en ik heb nog een topic beloofd aan Olga/Andrew. Maar de posten komen iig morgen! |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:35 | |
| Hahaha geeeft nieeeet! Misschien anders een topicje met zn 3e? of willen jullie dat niet :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:39 | |
| #Christa: Ik vind groepstopics om eerlijk te zijn nogal lastig ;$ Ik kan daar nooit fatsoenlijk op posten Dus mijn voorkeur heeft het niet echt, sorry. Is twee gescheiden topics goed? Een voor jou en een voor Taars? ;3 Sowry, maar ik ben echt slecht in groepstopics xD |
|
| |
Nina .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:47 | |
| Haha geeft niet hoor! Ik vind grote groepen vaak irritant maar 3 vind ik net kunnen. Maar als jij dat niet prettig vind doen we dat toch niet ieder zo zijn eigen voorkeur Ik zie het topic wel verschijnen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 22:48 | |
| #Christa: Yep, vooral grote groepstopics. Dan weet je op een gegeven moment gewoon niet meer hoe en waar je moet reageren. Daarom doe ik ook altijd graag liever privétopics Maar hij zal dus morgen sowieso verschijnen Ik zie er al naar uit! ;3 |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 23:38 | |
| Zo.. ik ben leeg/op/kaput geschreven. Ik moet nog twee topics maar die zullen toch echt tot morgen moeten wachten. De kwaliteit gaat rap achteruit namelijk xD
Sowwy Freedje. Heb je zo lang moeten wachten krijg je dít. ;v; forgive me *pruillipje* |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 29 2014, 23:38 | |
| Nog twee posts te gaan, maar die zijn lekker voor morgen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 08:13 | |
| #Sparky: En jij gaat onmiddellijk stoppen met je schuldig te voelen! ;3 Het zal echt wel in orde zijn, hoor #Anne: Jij weet dat je met master Kana ook nog een topic hebt met Spell die al redelijk verjaard is? xD -- Omg. Ik haat jou, lichaam, voor het niet kunnen uitslapen. Ik lig hier doodmoe, maar in slaap vallen? Noooo. Tsk. Is die klok ook nog een uur vooruit gegaan ;_; Nu heb ik nog meer het gevoel dat ik niet lang heb uitgeslapen o.O Thank God dat ik nog een paar uur kan blijven liggen met mijn laptop in bed ;3 |
|
| |
Piami .
PROFILEReal Name : Sparkly Lemon Posts : 46 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss. EresPartner: ''Do you come with a good ending?''
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 11:55 | |
| Meh. nee ik voel me schuldig xD Hoe dan ook je zult het er toch even mee moeten doen want ik moet nog 3 topics pennen. Let's go go go~
Hng, ik kon vandaag ook niet uitslapen. En dat is horrible o.o' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 12:58 | |
| #Sparky: Je mag je niet schuldig voelen! -- Goed, ik ga maar eens aan de topics beginnen. Het lijstje heb ik right here. I'm going for it ;3 Dit wordt een hele middag posten xD |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 13:02 | |
| - Yoshiki schreef:
- #Sparky: En jij gaat onmiddellijk stoppen met je schuldig te voelen! ;3 Het zal echt wel in orde zijn, hoor
#Anne: Jij weet dat je met master Kana ook nog een topic hebt met Spell die al redelijk verjaard is? xD
--
Omg. Ik haat jou, lichaam, voor het niet kunnen uitslapen. Ik lig hier doodmoe, maar in slaap vallen? Noooo. Tsk. Is die klok ook nog een uur vooruit gegaan ;_; Nu heb ik nog meer het gevoel dat ik niet lang heb uitgeslapen o.O Thank God dat ik nog een paar uur kan blijven liggen met mijn laptop in bed ;3 Jeps I know maar ik ga daar ooit op posten beloofd ^^" |
|
| |
Laica
PROFILEReal Name : Lala ~ Posts : 27
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 13:23 | |
| #Anna: Haha, goed hoor. Ik heb er toch niet zo'n haast mee omdat mijn inspiratie met Spell ook niet echt geweldig is ;_;
--
Ik ben momenteel bezig met een dramatopic voor Olga. Ik hou van drama ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 13:42 | |
| Why is my head such a mess ._. ik had mezelf voorgenomen Eve dit weekend zeker af te hebben en eventueel te posten bad bad me |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 13:49 | |
| #Rani: Joh, je moet eens weten hoevaak ik mezelf qua posten iets opleg en het dan niet na kom.. Heel vaak xD Voel je daar dus vooral niet al te slecht over |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 14:00 | |
| Freed, pfuh! Ik doe het lekker toch -- Yeay, alle topics met Lud gefinished. Nu met Pi-kachu twee open topics schrijven en dan ben ik freakin' done! Máár eerst ga ik pony verzorgen en shizzle. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 14:03 | |
| #Sparky: Bad, bad girl! -- Ik ga met Yoshiki voor Nina een topic maken, Fwinns post beantwoorden en dan die van jouw er nog bij. En dan ben ik geloof ik wel klaar, tenzij er in de tussentijd nog iemand post xD |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 14:46 | |
| Wiii, ben blij dat Nina terug is! Maar nu leren D: |
|
| |
Nina .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 14:53 | |
| Freedjeee ik ben aan het tikken hoor xD Duurt alleen even, moet er weer inkomen en ugh xD Ik ben ook blij juuuus |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 14:55 | |
| #Christa: Doe rustig aan meid! :3
--
Goed, genoeg YouTube gezien, ik ga nu verder met posten! xD |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 15:00 | |
| Hmm, eigenlijk wil ik posten met Ronodan. Maar ik moet wachten tot andere mensen hebben geantwoord xD
Dan maar kijken of ik met andere karakters kan posten. |
|
| |
Nina .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 15:14 | |
| Bam bam, eerste post sinds lang is done |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 15:21 | |
| En ik blijf hier aan de lopende band met Yoshiki posten terwijl ik toch echt Mitch heb beloofd om met Spell te posten. Dus dat ga ik nu maar eens even doen xD
#Ronodan: Wat ik dan doe, als ik natuurlijk niet te veel topics heb met die char, is een nieuw topic maken met het karakter waar ik graag mee wil posten xD
#Nina: Geen twijfels hebben, hij zal vast wel goed zijn. Ik zal 'm na dat ik met Spell de post van Fwinn beantwoord heb eens lezen en beantwoorden ;3 |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 15:29 | |
| Teehee, Christaa, ik wil ook nog eens een topic met je hoor O: Gewoon random mensen pesten : D >D Maar moet mezelf er echt toe zetten m'n huiswerk te maken xD |
|
| |
Nina .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 30 2014, 15:35 | |
| Jusselsssssssss komt goed, gaan we doen ik ben nu ook aan het soggen hoor... moet me inlezen voor mn scriptie maar geen zin hahaha |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|