|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 23 2014, 21:19 | |
| - Yoshiki schreef:
- Iemand die een topic wilt met Yoshiki? :3
--
Damn, het nadeel van zo'n karakter van een game pakken is dat je niet erg goede images vind en als ze al goed zijn, moet je er een hoop aan bewerken omdat er nog iemand anders op staat, wat ik dus absoluut niet kan ;_; Mijn ava is flut, 'n beetje xD U weet dat er ook een OVA van is, poepeke? Twee, om precies te zijn. So you can make screenshots? Ik hoef je niet te vertellen dat het kinda gore is als je de manga kent |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| |
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 23 2014, 23:20 | |
| - Daniel schreef:
- Ben je lekker op zoek naar leuke plaatjes voor Ziva & Daniel en kom je dit tegen:
- Spoiler:
Weet iemand wat ik ermee kan doen? Misschien een of ander huisdier of dierlijke vorm van een van mijn karakters? I don't know :-: Ik denk niet dat Falvie gaat toestaan dat je haar kunst gebruikt.. Ze is er vrij streng op. Ja ik ken de artieste van je eerste plaatje ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 23 2014, 23:23 | |
| Pshew. Ik spring er maar gelijk in en stel de vraag: wie zou er interesse hebben in een topic met mij? Gezien het feit dat ik al een beetje heb rondgehangen in de chat denk ik niet dat het nodig is dat ik me nog heel voorzichtig ga voorstellen ~
(En nee, geen karakter profiel voor jullie). |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 23 2014, 23:27 | |
| Ik ben wel bereid een topicje met je te hebben Unknowntje |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 23 2014, 23:29 | |
| Yay. Ik had al wat klaar liggen, dus dan post ik dat gewoon. Hij is wel open voor iedereen, als dat niet erg is, maar ik wilde even zeker weten of er überhaupt wel animo is om mee te beginnen. |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 23 2014, 23:31 | |
| Ik heb geen problemen met open topics ^^ |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 23 2014, 23:54 | |
| Awweee Seira is adorbs ;w; Net haar karakterkaart gelezen, I love her already~! Good job :3 |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 00:04 | |
| Oeh, Seire's setje is zo awesome o:
& Ik zou 't ook wel leuk vinden een topicje te hebben, hihi ;v; |
|
| |
Piami .
PROFILEReal Name : Sparkly Lemon Posts : 46 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss. EresPartner: ''Do you come with a good ending?''
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 01:38 | |
| I've finally decided~ morgen beginnen aan karakterkaartje ;D |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 07:37 | |
| @Boven mij; Somehow I really like that OS x3 Gisteren mijn eerste concert gehad, nu weet ik alleszins al dat het niet m'n laatste is Het was echt awesome, plus - ik had het laatste small-shirt van die die ik wou <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 07:58 | |
| Goede morgen allemaal~!
@ Sugar Cupcake: Dank je! Ben blij dat ze in de smaak valt, haha
@ Cap. Fluffledork: Nou van mij part mag je op mijn topic reageren bij het lanceringen platform ~? Tenzij je iets tegen open topics hebt, dan hebben we een probleem ö
@ Lemon: O, o, o, dat onderschrift! Give me, it's so cool ~
@ Thayeline: Dat is leuk om te horen ~ Maar ehm.. Wat voor concert? Ik heb nogal wat dingen 'gemist' x'D |
|
| |
Sairi
PROFILEReal Name : TEH Anon Posts : 40 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and WoodKlas: Partner: those Passions Died here, Down below
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 13:17 | |
| Hmm-mm, wat kan thuis werken toch fijn zijn soms~
Hi y'all, such a pretty day~ |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 14:08 | |
| Weer een lange dag voor de boeg en waarschijnlijk pas volgende week weer ruime tijd voor posten Maar tussendoor in de trein en tijdens de procrastinatie heb ik vast wel tijd voor wat getyp~ |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 14:09 | |
| - Seira schreef:
- @ Thayeline: Dat is leuk om te horen ~
Maar ehm.. Wat voor concert? Ik heb nogal wat dingen 'gemist' x'D Het was van You me at six :] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 14:12 | |
| Dat moment dat je een omelet maakt en het naar vis smaakt. Ik hou niet van vis :'(
@ Emma: Dank je voor de correctie ~ Ik speel de laatste tijd niet meer zoveel spelletjes dus mijn Engels is echt slecht geworden ._.
@ Thayeline: Hmn, daar ben ik niet bekend mee. Maar nu luister ik ook meestal wob wob wob- muziek, als je snapt wat ik bedoel. |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 14:30 | |
| Dat moment dat je honger hebt maar geen zin om iets te eten te maken voor jezelf. Ugh, first world problems xD |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 14:53 | |
| Ik heb honger en wil eten, maar heb geen zin om te eten, body, what are you doing? En ik moet studeren, al iets van twee uur, maar ik zit hier maar gewoon niks te doen. |
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 15:11 | |
| @Charlotte; Ff een blokkie om, frisse neus halen, of iets anders ter ontspanning en dan weer aan de bak werk meestal bij mij |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 18:19 | |
| zucht nog maar pas bezig met die examens en ik ben ze nu al beu |
|
| |
Daniel .
PROFILEReal Name : - Posts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Wood & FireKlas: » None yetPartner: » I wish upon a star.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 18:20 | |
| - Adrian schreef:
- Daniel schreef:
- Ben je lekker op zoek naar leuke plaatjes voor Ziva & Daniel en kom je dit tegen:
- Spoiler:
Weet iemand wat ik ermee kan doen? Misschien een of ander huisdier of dierlijke vorm van een van mijn karakters? I don't know :-: Ik denk niet dat Falvie gaat toestaan dat je haar kunst gebruikt.. Ze is er vrij streng op. Ja ik ken de artieste van je eerste plaatje ^^ Bedankt voor de melding! c: Zal hem niet gebruiken ^-^ |
|
| |
Thayeline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 19:49 | |
| - Eve schreef:
- zucht nog maar pas bezig met die examens en ik ben ze nu al beu
Same here <.< |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| |
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 20:12 | |
| Ik kan door die examens echt geen code's meer zien --' |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 24 2014, 20:48 | |
| Holy shit, Skullgirrls is seriously een van de mooiste spellen qua graphics ie ik heb gespeeld |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|