|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 14:14 | |
| Oh, me like! Het is wel een beetje creepy hoor, Mabel is murderous! Maar ik vind het goed geschreven :3 Je brengt de emotie wel goed over |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 14:32 | |
| - Wren schreef:
- Oh, me like! Het is wel een beetje creepy hoor, Mabel is murderous! Maar ik vind het goed geschreven :3 Je brengt de emotie wel goed over
Yay thanks |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 16:33 | |
| Well, that was very jolly. Ik kwam eens even in mijn pyjama en out of bed hair naar beneden. Turns out dat m'n broertje z'n vriendin vandaag voor het eerst had uitgenodigd. Dus dat was een heel sjofele ontmoeting. Not that I care. Ze vond me schattig @Maxime: Hello lieverd, hoe gaat het ermee? - Delphi schreef:
Uhm..hi mensen c:
Ik heb dus een blog en ben net begonnen (in het Engels) en heb net mijn allereerste post gemaakt. Misschien kunnen jullie tips geven? C: Dat zou erg welkom zijn. http://dreaming-things-and-stuff.weebly.com/2/post/2014/03/stumbeling-through-youtube.html I cannot see your fun stuff, my puffy cupcake -> Error 404 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 16:46 | |
| hey noa met mij gaat het redelijk en met jou? |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 17:23 | |
| Miii, gaat niet zo lekker met m'n opa jammer genoeg. Hij was van de trap gevallen, naar het ziekenhuis, bleek z'n bloedwaarde alweer veel te laag. Dus nu heeft hij een keuze: of een nieuwe hartklep, of niet. En waarschijnlijk wil hij dat niet :c Dusja, dan kunnen ze niet echt iets meer doen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 17:38 | |
| wat erg voor je veel sterkte en hopelijk komt het toch goed met je opa
noah sorry ik schreef je naam net verkeerd haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 19:21 | |
| Hi iedereen ;3
Ik dacht, ik ga hier de boel in het kletstopic ook eens joinen c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 19:37 | |
| |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 19:48 | |
| @ Juus, Ahw.. Sterkte En ineens weet ik weer waarom ik nooit met mijn ouders mee ga winkelen.. Ik kom altijd terug met hoofdpijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 20:03 | |
| #Maxime: Thanks c:
#Tári: Ik ga nooit met mijn stiefmoeder shoppen omdat ik dan van twaalf uur 's morgens tot zes uur 's avonds weg ben o.O En in plaats van winkel in, winkel uit.. een half uur per winkel en echt om de drie winkels een kop koffie. Noeeees. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 20:04 | |
| Thanks Betsie & Maxime c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 20:14 | |
| graag gedaan
ik heb deze een telefoontje van het ziekenhuis gekregen. Ik moet daar maandagochten om kwart over 8 zijn. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 20:21 | |
| - Arague schreef:
- #Maxime: Thanks c:
#Tári: Ik ga nooit met mijn stiefmoeder shoppen omdat ik dan van twaalf uur 's morgens tot zes uur 's avonds weg ben o.O En in plaats van winkel in, winkel uit.. een half uur per winkel en echt om de drie winkels een kop koffie. Noeeees. Je mag me Betsie noemen. En dat klinkt bekend.. Ik moest nu mee voor schoenen voor het gala, maar alleen voor één paar schoenen, zijn we van 10 uur tot 19.15/19.30... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 20:41 | |
| graag gedaan
ik heb geen zin in maandag |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 20:44 | |
| #Betsie: God Sjezus! >.< Oké, ik heb medelijden met je D: Ik ben trouwens.. ahh, ik ga er mee ophouden, met dat anonieme gedoe. Het heeft toch geen zin. Ik heet Freedje, voormalige lid van deze site. Dit is in oktober m'n vierde jaar. Aangenaam kennismaking |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 20:47 | |
| @ Maxime, waarvoor moet je dan naar het ziekenhuis?
@ Freedje, De naam is niet onbekend, maar hai :3 En om het nog erger te maken ja, heb een drama dag, ik heb de hele tijd op hakken gelopen, die ik nog niet eens uitgelopen had.. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 20:48 | |
| Welkom Freedje! Your name sounds cute if I may say that. |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 21:01 | |
| FREEDJE, you're back? Or are you another Freedje? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 21:07 | |
| Nou mijn verstandskiezen moeten getrokken worden
ik ben echt bang
|
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 21:09 | |
| Niet bang zijn, ze verdoven je en je zal er niets van voelen |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 21:11 | |
| Ik kan je daar geen advies over geven, maar vertrouw maar op Annes woord |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 21:22 | |
| bedankt ik word helemaal verdoofd ik ben gewoon bang dat ik niet meer wakker word. is dat dom? |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 21:25 | |
| Je zal echt niet de enige zijn, maar ze weten wat ze doen. Het komt wel goed |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 21:30 | |
| It's gonna turn out just fiiiinee, Maxime, geen zorgen. Heb ook lang geleden kiezen moeten laten trekken en je hebt er echt geen last van. Alleen je tong zal even als een dood stuk vlees uit je mond hangen als je er niet op let, tot de verdoving is uitgewerkt. |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 07 2014, 21:32 | |
| Maxime: Bij oudere mensen durft dat wel eens gebeuren dat ze niet meer wakker worden maar zo'n jonge persoon zoals jij zou gegarandeerd wakker moeten worden . |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|