|
|
Auteur | Bericht |
---|
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 23:08 | |
| Cupcake~ it's amazing! I love it The blocks, the black, the white everything~ heeft Xaf sproetjes btw? I never knew.. cute (Q///Q) |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 23:47 | |
| Adrian krijgt een kleine makeover |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 23:50 | |
| Oehhh love de ava Anna. Hij kijkt echt super badass nu. Ik begin me af te vragen of Ronodan ooit iemand wél gaat mogen in de school xD Zoveel haat. |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 00:00 | |
| Ahh, thank you Sparkie ;w; En jup, hij heeft sproetjes, hoewel je het niet echt goed zag op zn andere setjes~ Freckleeeeeees.
Also, Adri ziet er awesome uit! Love it :3 |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 00:11 | |
| Dankje vond ik ook Xavi is nu wel uberschattig o3o Alleen mijn OS nog aanpassen en dan is de makeover klaar. maar die OS komt morgen o3o |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 00:48 | |
| I love the new changes, Ruuz, Anne~ - Ike schreef:
Hmm, als ik een karakter waarmee ik missies en lessen heb om wil bouwen, kan dat dan gewoon? Want ik zit eraan te denken Aleister te veranderen, maar hoe zit dat dan met de lessen wie hij atm volgt? Of kan ik, zodra ik een IC post gemaakt heb, überhaupt geen karakter meer ombouwen? ._. Natuurlijk kan dat Alleen zit je dan inderdaad wel met het probleem dat je een karakter achterlaat in een lopende missie of een les dat als het ware niet meer bestaat. Al hoeft dat niet altijd een heel groot probleem te zijn: een les kan in dat geval gewoon doorgaan en bij een missie kan er een nieuwe plek vrijkomen. Sommigen kiezen er dan voor om allereerst alle belangrijke, lopende topics af te maken. Je moet gewoon maar even zien wat je zelf ook handig vindt. U kunt uzelf moeilijk forceren als de motivatie en inspiratie voor dat karakter ontbreekt, no? - Ronodan schreef:
- Ik begin me af te vragen of Ronodan ooit iemand wél gaat mogen in de school xD
Zoveel haat. Hoho, we moeten ook een topic, Linn. Kunnen ze samen brommen ~ |
|
| |
Faye .
PROFILEReal Name : faye Posts : 307 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: Master SavadorPartner: Saru mo ki kara ochiru
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 09:45 | |
| |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 09:57 | |
| @Noah: xD Ik zie ze al gezamenlijk op allebei zo'n psychiater bank zitten klagen tegen een schriele man met zo'n klein brilletje die helemaal angstig ineen duikt van twee van die niet te helpen kerels.
Ik denk dat ik vanmiddag maar eens een leuk topicje daarvoor open. Eigenlijk wil ik het nu al doen maar ik moet straks eerst boodschappen doen en daarna werken. Het leven is oneerlijk. Als je zin en inspiratie hebt mag je niet posten van het leven. Maar als je vrij bent en niks te doen hebt, dan komt er weer geen woord uit.
Edit: Hmm ik krijg net te horen dat ik nog een uurtje heb voordat mijn vader (die elke week zo lief is om de boodschappen in de auto te vervoeren voor me) zover is om te gaan. Topic here I come |
|
| |
Daniel .
PROFILEReal Name : - Posts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Wood & FireKlas: » None yetPartner: » I wish upon a star.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 10:06 | |
| Oh god, Ronodan maakt wel heel veel vooroordelen zeg :') Daniel doesn't like it. |
|
| |
Ronodan .....
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 10:43 | |
| Wat denk je dat de term racist inhoud xD He can't help it. Zo is hij gewoon opgevoed. Ik vind het wel zielig voor Daniel. Zijn eerste dag en dan zo iemand tegen het lijf lopen xD |
|
| |
Daniel .
PROFILEReal Name : - Posts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Wood & FireKlas: » None yetPartner: » I wish upon a star.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 10:47 | |
| Lol het staat ook in zijn persoonlijkheid dat hij er een hekel aan heeft als mensen een vooroordeel maken :'D Sorry, I had to react like this :-: Please don't kill him xD |
|
| |
Ronodan .....
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 11:07 | |
| Daarom zei ik al dat Ronodan en Daniel geen goede combi zijn xD Hij zal hem niet vermoorden, dat zal Reá nooit toestaan. Ik wil nu reageren, maar ik moet zo weg. Why god why!!!! |
|
| |
Daniel .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:36 | |
| Neem je tijd! Iemand zin in een topic met Daniel? c: |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:37 | |
| Auwtsch ik zou bijna ja willen zeggen. maar dan kan het wel even duren voordat ik weer antwoord enzo. ik ben best wel langzaam ;v; Well let me know eitherway. |
|
| |
Daniel .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:40 | |
| Sparky: Mij best hoor ^-^ Ik kan wel wachten, als er uiteindelijk op gereageerd wordt hoor je mij niet klagen, ik ben zelf ook niet de snelste poster door de week als ik het druk heb. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:42 | |
| Haha okidoki! Ik heb voor je in de aanbieding (alleen maar dudes maar dat wist je al) Lias, Ludwig en Naoki >> volgens mij waren ze dat You may take your pick, of ik beslis later wel dat kan ook~ xD |
|
| |
Daniel .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:43 | |
| Ik bekijk de karakters zo wel even :'D Ga eerst douchen en dan zal ik kijken of ik verder nog inspiratie genoeg heb om er iets fatsoenlijks uit te typen ^-^ |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:44 | |
| Sure thing Dan zie ik je cute oc vanzelf wel~ wieeeeh. O gaat het al wat beter met je? Gisteren schreef je dat je ziek was? ;'[ |
|
| |
Daniel .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:47 | |
| Hmh valt wel mee, ik voel me nog steeds niet lekker maar dat kan ook komen door extreme verkoudheid die ik heb xD en heb hoofdpijn, een klein beetje, gelukkig minder dan gisteren. |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:47 | |
| Ohmy I'm falling in love with my OS <3 |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:55 | |
| Aw, in dat geval nogmaals beterschap ;3;
Anne, ik vind je OS ook echt nice. Wie is je fc nu? Dit is niet meer Roxas/ven toch? (tenminste volgens mij was het hem.. ) |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:57 | |
| Niet meer, had niet genoeg fanpics of a grumpy roxas. Het is nu Sanji van One Piece *fangirls* |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 15:58 | |
| One piece~ aaah ok! Hij is nice, hij lijkt nu wel wat ouder maar dat is niet noodzakelijk een slecht punt. .. i need a girl honestly. |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 16:08 | |
| Ik vond dat hij er wel wat ouder mocht uitzien Yes you do Spark |
|
| |
Ronodan .....
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 22 2014, 16:10 | |
| xD Ik herkende Sanji nog voordat ik las dat hij je nieuwe fc was. Die wenkbrauw met dat krulletje is onmiskenbaar xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|