|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 20 2014, 22:59 | |
| Anne; Oh gosh, vond je? Ik vond d'r ook wel cute, maar het idee voor Ike (dat ik nog uit moet schrijven lol) heb ik al een tijdje in mijn hoofd nu en ik heb al drie accounts ahh ;A;
--
Hmm, de avatar die ik nu heb of een van deze twee:
- Spoiler:
De eerste past beter bij zijn persoonlijkheid, maar de tweede ook wel weer ._.
Laatst aangepast door Ike op do maa 20 2014, 23:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 20 2014, 23:16 | |
| Ik vind die met de viool speciaal. Je ziet dit niet vaak dus ik zou het echt wel overwegen om die te nemen ^^ |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 20 2014, 23:18 | |
| Ik kan de viool ook gebruiken voor zijn signature... So many options D:
edit: Hmm, I like it like this. I'm gonna keep it like this c: |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 08:25 | |
| Gedachtegang van Linn: Mhhmm mijn karakterkaart is klaar maar ik heb er geen 'goed gevoel bij'... Ik maak hem overnieuw! Ben er niet blij mee dus, en als ik ergens echt goed wil starten moet ik ook een uitgebreide karakterkaart hebben, anders lukt het gewoon niet bij mij. Oh en ik heb al een nieuw karakter in mijn hoofd: Daniel Samuel Evergreen c: |
|
| |
Ike .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 08:59 | |
| Woah, maar jou karakterkaart is super goed o: |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 09:17 | |
| No it isn't :c Nou kijk, als je eenmaal een fandom hebt en daar je favoriete karakter op Ziva baseert, dan zal het nooit super goed zijn :'D Want ik heb haar eigenlijk neergezet als puur emotieloos, genadeloos, haatdragend en alles vanbinnen, maar ze heeft nog wel emoties en alles en ze is niet geheel bitter en gemeen van binnen xD |
|
| |
Ike .
| |
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 09:31 | |
| True that xD Ik ga beginnen aan Daniel, heb ik iets te doen momenteel~! Misschien is het niet het beste idee om Ziva meteen weer om te gooien c: Ga hier proberen grote posts eruit te gooien, moet er wel even weer aan wennen aangezien ik op Warrior Cats een beetje aangeleerd heb snel te post & met ongeveer 200 woordjes maar xD |
|
| |
Andrew .
PROFILEReal Name : Olga Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur&LichtKlas: Master SavadorPartner: Geen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 09:51 | |
| Een optie is ook om een faceclaim te nemen en deze een geheel ander karakter te geven dan deze origineel had? Dat doe ik ten minste regelmatig. En is het niet zonde om een pas aangemaakte personage een complete make-over te geven? |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 10:12 | |
| Ik geef haar geen totale make-over, ik wil haar alleen nog beter laten lijken op de Emily Thorne waar ze op gebaseerd is. Maar dat is niet van een anime hé ^-^ Het is van een serie met echte mensen. |
|
| |
Ike .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 10:41 | |
| Van welke serie is die Emily dan? ;v;
Oké dan, als ik thuis ben (misschien al eerder hah) ga ik beginnen met het doen van codes. Altijd zo'n gedoe ;A; |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 11:17 | |
| Ike is leuk zo : D :3 @Linn: en idd, je karakterkaart is nice : D Teehee, ik moet weer eens ergens posten, maar weet niet waar D: Zit alleen maar in lessen eigenlijk xD
|
|
| |
Ike .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 12:32 | |
| Aahh dankje hihi ;w;
Anders kunnen wij wel een topicje, als je daar zin in hebt? Ik heb 3 1/2 karakters beschikbaar atm c: |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 13:28 | |
| Blup. waarom heb ik altijd ideeën voor oc's die ik nooit af maak. Lol ik ben met de ene nog niet klaar en dan sta ik al op het punt om hem/haar te vervangen. Voordat ik ook maar íets ga doen eerst even afwachten op m'n mogelijke LM wissel.. x]
En dan zien we wel.. hoewel ik. nee. ik moet posten >_ |
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 13:31 | |
| meh.. Theoretisch gezien is het vandaag "Officieel" lente. Wat plant moederke natuur bij ons? Regen Joepie.. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 13:39 | |
| @Ike: Wii, would love to! Ik heb ook zoiets beschikbaar, Wren, Jason, Ilyasviel en William :3 Heb je ergens voorkeuren voor? |
|
| |
Andrew .
PROFILEReal Name : Olga Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur&LichtKlas: Master SavadorPartner: Geen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 13:48 | |
| - Ziva schreef:
- Ik geef haar geen totale make-over, ik wil haar alleen nog beter laten lijken op de Emily Thorne waar ze op gebaseerd is.
Maar dat is niet van een anime hé ^-^ Het is van een serie met echte mensen. Oké, dat is waar, maar ik zie trouwens niet in waarom er in het geval van de karakter van het personage over te nemen anders is tussen animé en real personages? xD |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 13:51 | |
| Lea, haha dat kun je wel zeggen. Alle andere dagen zon gehad en nu is het lente en dan regent het :'] Naja met het weer kun je niets regelen helaas. x] |
|
| |
Jodaline .
PROFILEReal Name : Lizz Posts : 195 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: Partner: ~ It's to difficult to live with something that already has my heart. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 14:45 | |
| Argh, kan alleen op school nogmaar inloggen. Pc thuis doet echt keiraar als ik in wil loggen hier.. Ik ga wel weer beginnen met posts schrijven c: Jodaline, Razina en de andere worden dus weer actief en anders vraag ik mijn lieve zuske wel even of ze het voor me wilt posten c: |
|
| |
Ike .
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 20:41 | |
| Posten posten posten.. ik loop zo ver achter momenteel |
|
| |
Ike .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 22:35 | |
| Hmm, als ik een karakter waarmee ik missies en lessen heb om wil bouwen, kan dat dan gewoon? Want ik zit eraan te denken Aleister te veranderen, maar hoe zit dat dan met de lessen wie hij atm volgt? Of kan ik, zodra ik een IC post gemaakt heb, überhaupt geen karakter meer ombouwen? ._. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 22:36 | |
| aah een utapri dude~ ik ben z'n naam vergeten - shame on me - maar ik wordt er altijd blij van als ik ze zie ;D
Mouse, ik ook.. I know your feels ;v; |
|
| |
Daniel .
PROFILEReal Name : - Posts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Wood & FireKlas: » None yetPartner: » I wish upon a star.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 22:42 | |
| |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 21 2014, 22:49 | |
| Ruuz probeerde artsy te zijn. Ze is redelijk tevreden met het resultaat, al had ze beter kunnen kloten met postjes in plaats van een setje. Oeps. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|