|
|
Auteur | Bericht |
---|
Callum .
PROFILEReal Name : Bond. James Bond. Posts : 199 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the { AIR } from our { LUNGS }Klas: miss whitemannPartner: { RUN } boy { RUN }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 23 2013, 13:53 | |
| - August schreef:
- Bullshit-rambling post.
Nu de rest even typen. IM GONNA DO THIS, YES. I FEEL SO MOTIVATED. Breepost? |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 23 2013, 13:54 | |
| YES THAT TOO. Ik ga alle postjes typen vandaag, no matter what En daarna nooit meer meer dan twee postjes per chara aannemen. Edit: Fuck, embarassed August is the funniest thing ever. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| |
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 23 2013, 17:47 | |
| Hayden, ik heb je een pb gestuurd om hier weer wat site-spam te voorkomen =]
ok ok, geen afleiding nu meer en serieus beginnen met posten nu. hihi! |
|
| |
Avaria .
PROFILEReal Name : ɐuou Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||WoudKlas: Master NorwoodPartner: Run rabbit, run; Alice is on the Hunt
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 23 2013, 17:48 | |
| Let's see... Postje voor Thom met Ava, postje voor Saf met Cascas en dan twee aanvraagjes afmaken. Hmm, that sounds doable... Tenzij dit fucking characterdesign weer niet lukt |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 23 2013, 17:53 | |
| En postje voor Natey~ SORRY D: |
|
| |
Avaria .
PROFILEReal Name : ɐuou Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||WoudKlas: Master NorwoodPartner: Run rabbit, run; Alice is on the Hunt
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 23 2013, 18:10 | |
| NNFFF... That's alright, ik zit nou toch in de psycho mood, I'll just write some more The vile things I'm gonna do with Nate, tho... Such sadism, much pain, wow. Might be dat ik je zo een pb stuur of het oké is als ik een paar... dingen met hem doe, niet dat je straks vast loopt en stuff. |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 23 2013, 19:09 | |
| Jaaaaa postjes schrijvennnnnn |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 23 2013, 19:36 | |
| OHOHO, this will be amazing~ [ RPGING INTENSIFIES ] |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 23 2013, 21:05 | |
| Man..ik moet mijn ouwe gekke pompoen heer weer actief krijgen..
Wie wil er een topic met Nocte? ;D |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 23 2013, 21:54 | |
| yay! eindelijk een post kunnen schrijven en hoewel hij nog nieuw voelt ben ik blij met mijn Lud hihi hopen dat ik het vast kan blijven houden haha ! |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 00:11 | |
| Wie kan mij helpen met een dekbed uit te kiezen? Ik heb een aantal leuke gevonden, maar kan niet kiezen D; |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 10:37 | |
| Gisteren. Doctor Who:
"I JUST HAVE A LOT OF FEELINGS OKAY?" |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 10:55 | |
| Iemand enig idee? - Spoiler:
Kerstlijstjes Stress Elk jaar is het weer hetzelfde: "Wat moet ik nu weer voor kerst vragen?" Ik kan het steeds niet bedenken wat ik er op moet schrijven, het enige wat er staat is mijn naam, maar dat is ook alles. Alsof mijn gedachten niet verder reiken dan 1 centimeter, lijkt wel. Ik bedacht me dat ik mijn kamer enorm zat ben, vanwege de zwarte en rode kleuren, maar ook het meubilair, zoals mijn bed en kast, die overigens al 15/16 jaar oud zijn, kraken alsof het elk moment in elkaar stort en ik het niet meer zo geweldig mooi en bij mijn leeftijd vind passen. Evenals meubels die maar vol gestopt worden met spullen, eerder gezegd een opslagplaats, omdat het nooit gebruikt wordt op de manier waarvoor het gebruikt moet worden. Ik heb een bureau vanwege een vaste computer, maar helaas heb ik die al 5 jaar niet meer en leef met een laptop waardoor dat zo overbodig is. Huiswerk maak ik er niet op, eerder op bed of op school. Mijn kamer is bijna 5 jaar geleden verbouwd, waarbij ik 13 was en voor rood met zwart behang gekozen had. Daar heb ik nu overigens spijt van, want ik vind het nu echt lelijk en gewoon niet meer bij mij passen. Het behang laat overigens bij de hoeken al weer los, net zoals de vorige keer, waarbij het gewoon uit het niets, poef - magie, naar beneden viel. Het zwarte behang is van vinyl, dat zo lelijk begint te worden: het lijkt alsof er iemand met schuurpapier over het behang is geweest D: Bij de IKEA had ik twee leuke meubels gezien, een leuk bed en een leuke ladekast. Maar ja, het budget loopt maar tot €30,- voor kerst, waar ik net een leuk dekbedovertrek voor kan vragen en of ik dat krijg is nog maar het tweede. Ik zou niet weten wat ik voor kerst moet vragen, want de voorwaarde is: Het moet nuttig zijn. En als ik nu zou aankomen met 'leuke spullen voor een (eventuele) nieuwe kamer' zouden mijn ouders mij voor gek verklaren, omdat ik nog geen 3 weken geleden mijn meubels om gezet heb, waar een paar dagen werk in gezeten heeft, er enkele aanpassingen zijn gedaan, die veel moeite hebben gekost en bij weer een 'verbouwing' dit keer het laminaat er dan uit moet omdat het zo beschadigd is van mijn jongere jaren waarin ik veel op mijn vloer liep te timmeren met speelgoed.
Wie kan mij helpen bedenken wat ik op dat lijstje moet zetten, want ik weet echt niets. En als ik iets heb, kan ik niet kiezen, welke kleur of welke print. Ik weet dat een kamer verbouwen niks met kerst te maken heeft, maar ik bedacht me dit sinds gisteravond en vandaag, dat ik eigenlijk iets nieuws zou willen en dat begon met een simpel iets: een nieuw dekbed overtrek (Ik heb er maar twee en die ben ik eigenlijk ook enorm zat).
|
|
| |
August
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 11:42 | |
| Catching Fire was awesoooome ;w; Alleen dat eind. In het boek kon het nog wel, maar in de film was het gewoon meh. En ik was vergeten hoe dol ik was op Johanna Mason. Very bamf. |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 13:04 | |
| August SSSSHHTT ik wil hem nog zien! |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 14:45 | |
| Woo gisteren naar Catching Fire geweest : D Nu huiswerk inhalen xD En Wren zou in het clipje van the lonely island moeten zitten en 'Threw it on the Ground' moeten zingen >D Ik zie het haar zo doen. Een taart op de grond smijten |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 19:32 | |
| - August schreef:
- Catching Fire was awesoooome ;w;
Alleen dat eind. In het boek kon het nog wel, maar in de film was het gewoon meh. En ik was vergeten hoe dol ik was op Johanna Mason. Very bamf. Ben er vandaag ook heengeweest, and I think exactly the same~ Het einde hadden ze echt anders moeten doen in de film, en ik hou ook echt van Johanna c: Nuts and Volts hahahah |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 19:35 | |
| Ik wou hem vandaag gaan kijken, maar hij komt hier pas 27 november, hoe dom kan een bioscoop wel niet zijn? |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 19:38 | |
| - Hayden schreef:
- Ik wou hem vandaag gaan kijken, maar hij komt hier pas 27 november, hoe dom kan een bioscoop wel niet zijn?
Yeah indeed :') En de trailer van Divergent zat in de voorstukjes en nu heb ik echt zin om die boeken te lezen :') |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 19:59 | |
| I know!! Ik ga Catching Fire met mijn zus kijken, dus wel zullen samen freaken als we de trailer op het grote scherm zien! |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 24 2013, 22:51 | |
| a ik wil die ook zo graag zien, catching fire bedoel ik. maar ik heb niemand om mee te gaan. iedereen haat de hungergames serie hier blijkbaar. dan maar in m'n uppie gaan; ziet er lekker lonely uit. hihi !
misschien nog maar even een tweede topicje met lud openen en dan in het NL haha ! =] |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 25 2013, 10:06 | |
| Aahhhhh, you gotta be kidding me Ik had gedroomd dat ik m'n eten was vergeten, dus dat had ik helemaal gecontroleerd en jahoor, ik heb m'n pasta, m'n komkommer, m'n drinken, m'n brood. Alles. Of nouja, álles? I forgot mah fork and spoon Die had ik dus op de tafel klaar gelegd, maar iemand heeft het opgeruimd en toen ben ik het vergeten ;w; Nouja, hopelijk kan ik er een lenen, in de cantine, in de studievereniging of in de ruimte waar ook een magnetron staat. |
|
| |
August
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 25 2013, 18:56 | |
| Actieforum moet stoppen met profile pics te resize'n Nu is de kwaliteit shitty, grrr. |
|
| |
Nagisa
PROFILEReal Name : Nagisa Posts : 2
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 25 2013, 19:24 | |
| Ik kom even hoi zeggen =w= |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |