|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 15:02 | |
| OwO Ik herinnerde me master Moriarty weer en was meteen depri vanwege zijn mislukte lessen xD Máár toen kreeg ik wel het idee om een andere lerares te maken.. Een oudere dame, genaamd Nannete (Nanna), erg lief en oma-achtig meestal, maar toch wel streng en ouderwets (als in: kindjes slaan met een liniaal u___u). Nu is het enige probleem: Welk vak? Kunst, literatuur, waarzeggerij of weer lichtmagie. So, I would love to hear from you guys, which subject do you think I should choose? |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 15:15 | |
| |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 15:21 | |
| Hmm, yeah, ik twijfel heel erg tussen literatuur en kunst x3 Both so awesome..
Naja, ik beslis wel zodra ik bij geschiedenis aanbeland ben~
|
|
| |
Garry .
PROFILEReal Name : PomPlom Posts : 191 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and WoodKlas: Sir SavadorPartner: As the blue rose withers so do you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 16:16 | |
| Hmm, ik vind kunst weer. :'] Maar beiden zijn in ieder geval leuk~
Dan krijgt Garry veel met haar te maken, zijn zijn lievelingsvakken haha XD
Garry eindelijk op nog een paar puntjes na af. Waaronder een sheet en het laatste stuk van het verleden. Hrmn. Ik irriteer me mateloos aan m'n setje, ben blij als ik een ander heb XD |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| |
| |
Lucy
PROFILEReal Name : Emmaa Posts : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth + lavaKlas: Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 17:19 | |
| @Char;; ohdear, that means it's time to self-rpg Haha zou wel goed voor hem zijn ja, even leren dat ie braaf moet zijn xD Nja, ik ben eruit, hoe cool kunst ook is, ik ga toch maar voor literatuur een poging wagen om leraresje te worden~ oftewel proberen om alle derpjes tot nerdies om te buigen |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 17:27 | |
| Zou wl grpig zijn om jn reactie daarop te zien, xD. Ik ga maar eens douchen zodat ik vanavond lekker vroeg kan gaan slapen. Ik wou gisteren perse mijn post afmaken dus ben ik later naar bed gegaan dan gepland. |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 17:39 | |
| En mevrouw is met haar hoofd tegen haar bureau gebotst en heeft een hersenschudding. Dus nu heb ik eventjes met een zonnebril voor de computer in school gezeten omdat ik perse moest gaan en nu moet ik dus huiswerk maken huiswerk maken, dus blijft dat ding gewoon op m'n neus staan --' |
|
| |
Nikita .
PROFILEReal Name : Daanz Posts : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood MagicKlas: Miss Nannete.Partner: Love is like war, only one can win.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 17:47 | |
| |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 17:53 | |
| Omygod Ik heb het PWS ding af, nu binnenkort nog de presentatie X___X |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 18:04 | |
| - Riku schreef:
- En mevrouw is met haar hoofd tegen haar bureau gebotst en heeft een hersenschudding. Dus nu heb ik eventjes met een zonnebril voor de computer in school gezeten omdat ik perse moest gaan en nu moet ik dus huiswerk maken huiswerk maken, dus blijft dat ding gewoon op m'n neus staan --'
Well that sucks.. Beterschap~! Niet te veel nadenken jij @Daniëlle: Haar haar is best wel awesomely lang ;o @Smoldd;; Waarover gaat je pws? |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 18:06 | |
| Emma Nederland in de 20e eeuw. Een beetje een te groot onderwerp, maar heb 1 week voor de kladversie inlevertijd te horen gekregen dat ik alleen mocht doen. T___T Dus snel van onderwerp gewisseld enzo ;O Maar gelukkig is 'ie af XD |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 18:15 | |
| - Doce schreef:
- Sint Maarten: de kans om de wereld steeds een stukje beter te maken met elk vergiftigd snoepje dat je uit deelt c:
Hahahaha. Nu klink je net als een van je OC's |
|
| |
Alba .
PROFILEReal Name : Tali~ Posts : 36 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & a bit of DarkKlas: Master NorwoodPartner: Oh god, I'm gonna die alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 18:40 | |
| - Lucy schreef:
- @Char;; ohdear, that means it's time to self-rpg
Haha zou wel goed voor hem zijn ja, even leren dat ie braaf moet zijn xD
Nja, ik ben eruit, hoe cool kunst ook is, ik ga toch maar voor literatuur een poging wagen om leraresje te worden~ oftewel proberen om alle derpjes tot nerdies om te buigen Trust me, onderwerpen voor literatuur zijn goddamn hard :stare:dat is de reden waarom Florence gymleraar werd. En waarom Florence dan uiteindelijk verdwenen is? Niemand kwam naar de lessen dat is dus de reden waarom ik geen leraar meer wil. But good luck to you anyway~ |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 19:03 | |
| Ik voel me altijd zo'n nul als ik iedereen rond zie derpen met Photoshop en allerlei mooie dingen kan maken. En ik nog niet eens een setje kan maken en het met gimp moet doen. |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 19:15 | |
| @Emma: Niet teveel nadenken, die *insert scheldwoord* vrouw geeft altijd breinbrekers mee. Het is echt net alsof we een heel schilderij moeten gaan natekenen met illustrator tegen morgen.. en ik mag van moeders absoluut niet thuisblijven omdat het bijna examens zijn en ik anders teveel mis |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 19:59 | |
| |
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 20:21 | |
| @Charlotte; OH MY D: Ik ben nu het boek aan het lezen, geen idee wie die man op de poster is xd |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 20:28 | |
| Seriously? You have no idea? Waar zit je dan in het boek? |
|
| |
Nikita .
PROFILEReal Name : Daanz Posts : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood MagicKlas: Miss Nannete.Partner: Love is like war, only one can win.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 20:30 | |
| @Emma, ja ik houd echt van Nikita's haar |
|
| |
Alba .
PROFILEReal Name : Tali~ Posts : 36 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & a bit of DarkKlas: Master NorwoodPartner: Oh god, I'm gonna die alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 20:32 | |
| Divergent, die boeken moet ik echt nog eens lezen, denk ik. Maar eerst de Gone-reeks lezen~ |
|
| |
Nikita .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 20:34 | |
| @Tali, de Gone-reeks is ook awesome :DDe Grijze Jager, WarriorCats, Harry Potter, allemaal geweldige reeksen :}
EDIT: Weet iemand of ik al mag posten als ik nog geen mentorklas heb?
Laatst aangepast door Nikita op di nov 12 2013, 20:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 20:35 | |
| Ik heb de Gone-boeken een tijdje laten wachten voor Divergent. Ik had eerst het eerste boek van de Gone reeks gelezen, kwam mijn zu sopeens met Divergent aanzetten, ik heb hem gelezen en daarna zo snel mogelijk Insurgent. Nu was ik in het midden van Het tweede boek van Gone, kreeg ik Allegiant aan, wubs, aan de kant met dat andere boek en Allegiant-time. Gawd, ik ben helemaal verslaafd. |
|
| |
Riku
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 20:37 | |
| - Nikita schreef:
- @Tali, de Gone-reeks is ook awesome :DDe Grijze Jager, WarriorCats, Harry Potter, allemaal geweldige reeksen :}
EDIT: Weet iemand of ik al mag posten als ik nog geen mentorklas heb? Grijze jager <33 Zit nu aan het allerlaatste boek en ik moet zeggen dat John zijn best wel gedaan heeft om er echt iets leuks van te maken x3 En je mag gewoon posten heuwr |
|
| |
Alba .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 20:41 | |
| >Daniëlle; Grijze jager en Harry Potter zijn niet echt mijn ding, maar Warrior Cats heb ik al gelezen en I loved them~ >Charlotte; Had ik ook met Gone. Ik krijg het derde deel van Gone en het boek waar ik toen aan bezig was -Illusions - vliegt aan de kant, al heb ik die reeks onlangs ook afgemaakt, terwijl ik wachtte op het vierde deel, die ik morgen hopelijk kan gaan lenen bij de bib |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|