|
|
Auteur | Bericht |
---|
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 10 2013, 23:59 | |
| @Pom: Ik had deze week vakantie en volgende week ben ik ook vrij~ Niet sorry voor alle believers. I JUST REALLY HATE HIM.
Ik mag wel zeuren D: Jij had een maand vakantie T^T |
|
| |
Avaria .
PROFILEReal Name : ɐuou Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||WoudKlas: Master NorwoodPartner: Run rabbit, run; Alice is on the Hunt
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 00:01 | |
| Tja, hangt er natuurlijk ook vanaf wat je graag in je vrije tijd doet. Ik ben nooit een uitgangspersoon geweest, dus zoals Ruuz al zei, lezen, schrijven, het laatste beetje creativiteit eruit wringen. Misschien flirten met veel te jonge mannen. Word ik zo een cougar. En gamen, ofcourse. Mensen online ownen met Call of Booty Black cocks XXX. But who knows what the future holds, ben nog lang niet daar (gelukkig). En morgen weer sollicitatiebrieven uitschrijven. The joy |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 00:02 | |
| What the hell, jullie hebben vakantie?
Ik wil ook naar die school. |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| |
| |
Garry .
PROFILEReal Name : PomPlom Posts : 191 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and WoodKlas: Sir SavadorPartner: As the blue rose withers so do you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 00:04 | |
| Ow. You're right then. Ik dacht dat je nog langer als mij had ^^'
Maar euh naja, iedereen z'n eigen ding denk ik dan c:
Rea: Ik had een maand, maar morgen moet ik weer beginnen. |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 00:10 | |
| Wie zegt dat dat niet kan? Kijk naar wat Anon daarover zei. Word je gewoon een cougar, haha. En awww, life is indeed not fair. It never was, tenzij je het over childhood hebt want dat was gewoon de beste tijd. Geen huiswerk, geen verplichtingen, leuke dingen doeeeen :'D |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 00:19 | |
| Cougar SanNi. Sounds about right -3-
En miep. Zat net Your Magician door te bladeren en ik heb hier echt een shitload aan verschillende chars gehad. Echt ziek. Heb ook echt drie verschillende versies van Soh voorbij zien komen, twee Zahns en al die dingen - haha xD |
|
| |
Avaria .
PROFILEReal Name : ɐuou Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||WoudKlas: Master NorwoodPartner: Run rabbit, run; Alice is on the Hunt
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 00:22 | |
| En op die leeftijd wil je juist meer verantwoordelijkheden. Ah well, genoeg gewhine voor een dag, time for some reading en dan met tegenzin in bed kruipen. Morgen tot 6 uur, yay~
Ah right, Pomme. Voor wanneer Garry dear af is en je een topic wil... zou je wellicht met dear ol' crazy Avaria willen? Aangezien hij pretty much bang is voor alles wat zij is. Of toch wat liever met warhoofd Earia?~ |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 15:34 | |
| Lala, presentatieweek is begonnen O: Maar dag één overleefd :3 @Avaritia: Van wie is jouw fc? Ze doet me echt denken aan Yuko [dacht ik] van Dusk Maiden of Amnesia :3 Moest zo huilen aan het eind van die serie xD Maar pretty setje anywayz! |
|
| |
Garry .
PROFILEReal Name : PomPlom Posts : 191 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and WoodKlas: Sir SavadorPartner: As the blue rose withers so do you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 17:07 | |
| Anoniemm: Sure ik wil ook wel met cray Avaria een topic hoor. Meteen een goede test om Garry's karakter te checken want dat zal hij nodig hebben bij haar :'] Avaria: ''Hello'' Garry:*knikkende knieën* ''J-ja, prettig kennis te maken houdoe~'' XD Not really maar yeah.
Terug van een zware eerste schooldag weer. Zo saai. Kon ik maar gewoon het hele jaar tentamens hebben, liever dat als schooldagen. maar dat is een weird trekje van mij I guess. XD |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 17:12 | |
| SINT MAARTEN YAY. Oh wacht nee. Training. Meh.
1 down, four to go. Heb t eerder gedaan. Met zeven topics. I can do this. |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 20:50 | |
| Sint Maarten: de kans om de wereld steeds een stukje beter te maken met elk vergiftigd snoepje dat je uit deelt c: |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 21:52 | |
| En gepost. Niet zo'n goede post, maar ik wou hem vanavond nog af hebben. Ook zoiets stoms wat ik vaak heb. |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| |
| |
Acylyn .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 50
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 22:23 | |
| Heerlijk hoe 11 Nov voor iedereen Sint Maarten is en bij mij in Limburg, gewoon het Carnavals seizoen geopend is x'D |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 22:25 | |
| //Jinte Nope. We give chocolate. Chocolate with poison. :g
//Quinty Carnaval lijkt me ook vrij irritant tbh xD |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| |
| |
Acylyn .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 50
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 22:52 | |
| @SanNi: Carnaval is ook bijster irritant xd Het is dat mn vriendje zo nodig de stad in wilt dit jaar, als anime koppel, anders was ik weer gewoon twee dagen gaan werken ;w; |
|
| |
Garry .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 23:08 | |
| Mweh, Carnaval kan wel leuk zijn vind ik c: Met leuke mensen. Het is gewoon een feest, hoe leuk je het hebt bepalen jij en je vrienden imo. :'] Maar de muziek is nu ook niet écht mijn ding. Verkleden en shizz vind ik dan wel weer leuk~ Een reden om je cosplay uit de kast te trekken :3
|
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 23:44 | |
| jinte:: vriendje t.t maak me maar jaloers, but still sounds fun tho
Pomme:: hmmn, ja, true.. maar ik ben gewoon meer het Haloween type I guess xD |
|
| |
Garry .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 11 2013, 23:56 | |
| Halloween is ook leukkk~ Word ook steeds populairder in NL I guess. :'] Eerste jaar dat ik in mijn straat 'Trick or treat' heb gehoord ^^'
Meh ik ga maar eens naar bed. Morgen weer vroeg op T_T Slaap lekker iedereen C: |
|
| |
Lucy
PROFILEReal Name : Emmaa Posts : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth + lavaKlas: Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 06:38 | |
| Bwuh wat een rot maandag was dat .__. Of vooral t feit dat ik vanaf 7:20 tot 23:40 weg was = so tired daardoor voelt het nu zo afschuwelijk.. Maarok, vol goede moed door naar de volgende dag, die gelukkig minder lang is~ |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 06:52 | |
| Ik ben er echt niet de persoon voor om twee dagen achter elkaar om zes uur op te staan. Ik voel me helemaal koortsig worden Hopelijk morgen een uurtje extra slaap. |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 08:27 | |
| Wij hadden gisteren gewoon wapenstilstand, zou Carnaval leuker vinden though x) |
|
| |
Garry .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 12 2013, 10:57 | |
| Mweh, ik kwam vanmorgen voor de eerste twee uur echt niet m'n bed uit. Dus yeah ik heb de eerste twee uur gespijbeld wateencatastrofeo.o
Naja, voor m'n eigen gezondheid ofzo? yeahrightpom,voorjeeigenluiheidzuljebedoelen Tot strakkies mensen C: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|