|
|
Auteur | Bericht |
---|
Faye .
PROFILEReal Name : faye Posts : 307 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: Master SavadorPartner: Saru mo ki kara ochiru
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 27 2013, 19:26 | |
| Weyhey hello ik ga een nieuw acc aanmaken yay |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 27 2013, 21:46 | |
| Stil hier vandaag Anywayz...NOH MIJN VAKANTIE IS VOORBIJ D: Ach heb wel een zwaar awesome herfstvakantie gehad dat wel ^^ |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 27 2013, 23:35 | |
| Yeah, Jinte gaat weer eens rare nachtelijke dingen doen. En morgen heb ik een wiskunde proefwerk : D |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 27 2013, 23:47 | |
| |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 14:15 | |
| I failed my test. Miserably. Waarom moesten ze nou meer ICT kennis dan risk management vragen? Q^Q STORM, TAKE ME AWAY PLS.
Oh, en onze tuin ligt aan gort. Twee van de drie hekken zijn omgevallen en het lijkt nu alsof er een bom is gevallen. Fuuuuuuuck. |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 14:38 | |
| Jullie tuin is niet het enige slachtoffer geweest. Damn, bomen bij ons voor het huis uit de grond gewaaid, huge takken op de weg, dakpannen van huizen af gekletterd. En Schiphol lag gewoon bijna helemaal plat, so no school today. Lekker begin weer. En projecten via skype overleggen is altijd zo klote -grom- |
|
| |
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 14:41 | |
| Ik werd vandaag echt letterlijk van mijn fiets geblazen door die wind..en ik ben ternauwernood aan de dood ontsnapt toen er echt net achter mij een best wel grote tak afbrak.
Voor de rest gaat alles goed. Die storm is enkel minder
Laatst aangepast door Master Swain op ma okt 28 2013, 15:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 14:43 | |
| ... Mijn fiets was omgevallen? Yeap, aan de rivier wonen heeft zo z'n voordelen: YOU'RE USED TO THE WIND~ |
|
| |
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 15:14 | |
| Ik ook wel hoor, ik woon aan een kanaal xd Maar alsnog, er zijn grenzen bij stormen |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 15:25 | |
| Het enige wat bij ons was was harde wind..and...that's it. |
|
| |
Nèrrah .
PROFILEReal Name : Manwhore Posts : 2
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 17:55 | |
| En dan nu het dilemma; welke klas |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 20:19 | |
| Ik heb zin in een nieuw acc maar ik ben bang dat ik 'm te snel beu ga worden en weggooien Ook al wil ik haar echt graag aanmaken >< Ik ben een fc aan het zoekenEdit; K, ik heb een fc. I don't think there's a way back. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 21:29 | |
| Ik zit de hele tijd op de sims i.p.v te posten ofzo. |
|
| |
Alba .
PROFILEReal Name : Tali~ Posts : 36 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & a bit of DarkKlas: Master NorwoodPartner: Oh god, I'm gonna die alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 21:35 | |
| I DID IT WHY DID I DO IT AAAAH - Hayden schreef:
- Ik zit de hele tijd op de sims i.p.v te posten ofzo.
Welke sims? |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 22:00 | |
| Sims 3 met bijna alle uitbreidingen denk ik. Maar ik ben vooral met paardjes bezig, er is net een kwpn x fjord geboren, en het ziet er gewoon té grappig uit bij de achterbenen. |
|
| |
Alba .
PROFILEReal Name : Tali~ Posts : 36 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & a bit of DarkKlas: Master NorwoodPartner: Oh god, I'm gonna die alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 22:12 | |
| - Hayden schreef:
- Sims 3 met bijna alle uitbreidingen denk ik.
Maar ik ben vooral met paardjes bezig, er is net een kwpn x fjord geboren, en het ziet er gewoon té grappig uit bij de achterbenen. Ik speel ook sims 3 en binnenkort ga ik ook de uitbreidingspakketten hebben maar dat gaat vast nog even duren... Ooit al eens een challenge geprobeerd op de sims? ^^ |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 22:16 | |
| Ik voel me zo slecht dat ik hier zo weinig ben. Maar ik hou de hoop dat ik weer inspi zal krijgen en aaahhh..
|
|
| |
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 22:32 | |
| xD What happens when my boyfriend reads with me over my shoulder:
[Hij]: Waarom staat daar Master Norwood? [Ik]: Omdat dat de klas is waar het karakter in zit lieverd. [Hij]: Dan moet je het niet vervangen met partner. [Ik]: Norwood gaat niet achter leerlingen aan. [Hij]: Ik weet zeker dat hij een geheime kelder heeft. [Ik]: Nee, dat is Saffie. [Hij]: Ja, van wie denk je dat hij die kelder huurt? |
|
| |
Alysia
PROFILEReal Name : Anonymouse v2 Posts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde ~Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 28 2013, 23:22 | |
| Dat moment dat Alba haar fc eigenlijk een man is. Stomme humor hier, tahaha ~
Ergens zat ik er wel op te wachten, want meestal is er altijd wel een Valshe die een man is of zo. En dit was het enige wat ik vandaag heb gezegd en ga zeggen, want ik moet alweer mijn bed in duiken. Ben ook zo productief hier, mwah. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 29 2013, 06:55 | |
| - Celia schreef:
- xD
What happens when my boyfriend reads with me over my shoulder:
[Hij]: Waarom staat daar Master Norwood? [Ik]: Omdat dat de klas is waar het karakter in zit lieverd. [Hij]: Dan moet je het niet vervangen met partner. [Ik]: Norwood gaat niet achter leerlingen aan. [Hij]: Ik weet zeker dat hij een geheime kelder heeft. [Ik]: Nee, dat is Saffie. [Hij]: Ja, van wie denk je dat hij die kelder huurt? Shalalala plot twist ( ´∀`) |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 29 2013, 13:02 | |
| I had a dream~ Ja, dat zei M.L. King, maar ik had echt een droom. It was pretty damn hilarious. Zombie apocalypse. SSA. ULTIMATE DRAMA. Volgens mij zaten Safke en Norwood (er was nog een persoon, maar ik weet niet meer wie) ergens in een kamer te bespreken over hoe ze de situatie moesten aanpakken. Uit het raam waren de zombies al zichtbaar. Saf en Nor keken elkaar aan, ze pakten beiden een bezem (?) en gingen om de een of andere reden door ondergrondse tunnels naar buiten, waar andere mensen al aan het vechten waren geslagen. Niemand gebruikte trouwens magie, wat ik heel vreemd vond En de twist was: Eres was een zombie geworden xD (FUCK MY BRAIN, SERIOUSLY) Dus toen waren Saf en Nor like ''NOOOOOOH WHYYYY D':'' En ze keken elkaar aan en waren helemaal radeloos and all. Eres de zombie gleed uit over de natte grond en ik weet nog steeds niet wat dat toevoegde aan het verhaal Anyway, ze waren radeloos. Toen kwam Thomasso plots - met een pan als wapen, mepte ze ermee en ging tegen ze schreeuwen xD Iets in de trant van ''GET YOUR SHIT TOGETHER. SHE'S DEAD ALREADY.'' Nou ja, daarna werden ze ''wakker'', maar maar maar doordat Thomasso zo afgeleid was door hun werd ie getackeld door een zombie D: Eentje met roze haar bytheway... *kijkt naar Eucharine* EN TOEN WERD IK WAKKER DOOR MIJN MOEDER. FFFFFFFFT. IK WOU SERIEUS WETEN WAT ER ZOU GEBEUREN. DAMMIT. |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 29 2013, 13:58 | |
| |
|
| |
August
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 29 2013, 14:33 | |
| |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 29 2013, 15:27 | |
| IK BEN MIJN KINGDOM HEARTS KWIJT ;_;" |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 29 2013, 16:55 | |
| - Thomasso schreef:
- ... Thombie. Most charming & handsome undead you'll ever encounter.
It looks like this -> http://www.zerochan.net/1181812 Ik kan niets zien?? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|