Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 20:43
Miss Eres schreef:
Akise schreef:
Miss Eres schreef:
Akise schreef:
OKIDO, moet ik m maken of ? :d
Ik vind het prima als jij hem maakt. Nog voorkeur voor een account?
Doe maar Auru :') K zal m maken als ik zin heb >.< Ik wil wel even bekennen dat ik heb gezien hoe lang mensen hier posten, ik post dus uhm super duper kort. Is dat een probleem ?
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth + lava Klas: Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤
Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 21:00
I didn't saaaave my photoshop fiiiiileeee, fml >.<
En weetje, ik heb door Nanowrimo zin om te schrijven gekregen, maar even niet aan mn verhaal. Oftewel, ik ga lekker nog een topic aanmaken. cx
Earia
PROFILE Real Name : Anon~ Posts : 926
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water||Light Klas: Mentorklas Miss Eres Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 21:02
Nanowrimo... -horror flashbacks- No... never again...
Lucy
PROFILE Real Name : Emmaa Posts : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth + lava Klas: Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤
Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 21:16
haha, it's kinda sad, heb al na 3 dagen zoiets van: MEH, ik heb er nu wel genoeg aan gedacht, tijd voor iets anders. maarja, t is dan weer een + dat ik niet meedoe 'voor het winnen qua woordenaantal' :}
@Anon: Was it that bad? xD
Earia
PROFILE Real Name : Anon~ Posts : 926
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water||Light Klas: Mentorklas Miss Eres Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 21:51
Mensen die liepen te pushen over dat ze het wilde lezen, het plot wat ik om de week wilde veranderen omdat ik bang was dat het steeds niet goed genoeg zou zijn, characters waar ik geen band mee had en die ik echt tot 5 keer aan toe heb moeten herschrijven or so en toen was ik uiteindelijk zo moe en zat, dat ik de deadline helemaal vergeten was. Ah well, those days are loooooong gone. Twas in... pfff, 2004, 2005 or so. Ik wist niet dat ze het nog steeds deden. Anyway, hoop dat het bij jou (en de andere mensen hier die er ook aan meedoen) beter lukt. Waar gaat je verhaal kort samengevat over?
Lucy
Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 22:01
Ehm, over een dude die zijn zicht verliest in een ongeluk, het later op miraculeuze wijze weer terug krijgt (not with magic, just pure luck) en uiteindelijk met glasscherven zijn ogen doorsteekt als hij merkt hoe zeer hij zich misplaatst voelt in de wereld van mensen met zicht. #gezellig. Het is een slechte uitleg en het verhaal zelf is ook niet zo geweldig, maar ik heb plezier in het schrijven tot nu toe, so yay Het wordt nooit 50000 woorden en komt vast niet af in november, maarja, who cares~
Met pushende mensen zou ik het ook vervelend vinden ja en ik ontwijk ook zo veel mogelijk mensen die alleen maar boasten over hoe veel woordjes ze al hebben xD
Hayden. .
PROFILE Real Name : Charlotte Posts : 838
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 22:05
Ik snap er geen hol van.
Ah well, Ik ga nog eens wat in het rond typen, Idunno what to do. Boredom.
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 22:13
Oehh Emma, succes met uw verhaal, ik vind 'm best goed gevonden.
Lucy. schreef:
Zou je trouwens het puntje achter d'r naam weg kunnen halen, Noah? D'r is een andere Lucy geweest maar die is al een jaar niet online geweest ^^
En natuurlijk deary, gimme a sec
Lucy
Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 22:18
Hoezee, Lucy is puntjeloos Thanks Noah c:
En ik ben goed begonnen, met mijn proloog enzo, maar nu is het van.. derp, tired.. meh..moet typen. Dus dat werkt niet xD Daarom ben ik maar even bezig met posten enzo, kan ik morgen weer verder aan el story.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 23:21
Wub, ik zat eerst te denken aan nablijven, want ja, Will is daar erg goed in, maar weet niet of dat wel past bij de karakters, dat ze zouden moeten nablijven..
Lucy
Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 23:27
Nou, voor Lucy zou het geen probleem zijn, ze kan best een keertje wel door de mand zijn gevallen Maar anders kan je ook zeggen dat Will als straf schoon moest maken op de gang, zoiets, dan kan Quinty zelf bepalen of ze kiest of haar char ook na moet blijven c:
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.