|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jinx .
PROFILEReal Name : J. Posts : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air.Klas: Partner: Wanna join me, come and play, but I might shoot you, in your face.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 15:30 | |
| Meh, fine. Ik geef 't op. Mijn schuld, ik heb nu zwaar de urge om Jinx maar weer weg te gooien, maar dat ben ik. |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 15:30 | |
| Ik wil me er niet mee bemoeien of zo, maar Age gaf gewoon haar mening, zei dat ze zich eraan ergerde. Daar hoef je je niet gelijk aangevallen bij te voelen.
EDIT: Welp, never mind~ |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 16:18 | |
| Jin, guilttripping me is not going to work ever. Ik woon in huis met een psychologe. I AM MADE OF STONE. Again, I don't care. Het enige wat ik zei was dat direct overgenomen karakters me irriteren. |
|
| |
Jinx .
PROFILEReal Name : J. Posts : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air.Klas: Partner: Wanna join me, come and play, but I might shoot you, in your face.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 16:35 | |
| I get it ^^' It's just, ik reageer er heftig op ; ) |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 16:52 | |
| Hmm I agree with you Agent. Ik heb ook een karakter met een ava van iemand uit Attack on Titan. Maar ik probeer zoveel mogelijk met haar te experimenteren om haar totaal anders te maken dan het karakter uit de serie. (Al is het niet makkelijk met die badass look on her face xD Dan krijg je automatisch iemand die zich ook een beetje zo gedraagt, maar het zit allemaal nog in de ontwikkeling fase) |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 17:01 | |
| Hihi mijn voordeel was denk ik dat ik geen enkele anime/manga kende toen ik begon. Dus ik koppel een faceclaim minder snel aan een bepaald verhaaltje enzeu~ x'D |
|
| |
Kyle .
PROFILEReal Name : Char Posts : 31 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Partner: Maybe, sometimes.. hmpf, I dunno.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 17:02 | |
| Ik deed het ook wel eens, betrap mezelf er denk ik nog steeds wel zo nu en dan op. De sims 3 is me zwaar aan het irriteren en ik weet niet eens waarom. |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 17:04 | |
| Well Jinte, je kan gemakkelijk in Jinx iets van jezelf stoppen zoals een eigen verleden, karaktertrekjes enz. Maar laat haar groeien, zodat je niet iets hebt van na tien postjes met haar te typen ineens zonder inspi te zitten. Geef het gewoon wat tijd en denk goed na van wat voor soort karakter je het maakt. ^w^ Het zal je wel lukken. (stiekem wou ik ook een Jinx maken maar ik stelde het uit omdat ik haar niet in een eigen jasje kan steken) |
|
| |
Jinx .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 17:07 | |
| *Ik laat me er nu gewoon buiten en reageer er niet meer op.* |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 17:14 | |
| |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 17:24 | |
| @ Anne, awh, hoe komt het?
Heeft er iemand zin in een topicje met dit kleine krengetje? |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 17:31 | |
| De gedachte aan morgen te moeten werken xD |
|
| |
Zhan .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: No, I do not love.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 17:32 | |
| I'm still alive :'3 *not that people care, but still xD*
Mijn vakantie gaat uit aan vrienden, vriendje en Pokémon spelen ;w; Dus, sorry voor de vertraging van posts of mijn aanwezigheid peepz xD |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 17:33 | |
| @ Anne, haha, ik kan me er iets bij voor stellen XD |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 17:35 | |
| - Zhan schreef:
- I'm still alive :'3 *not that people care, but still xD*
Mijn vakantie gaat uit aan vrienden, vriendje en Pokémon spelen ;w; Dus, sorry voor de vertraging van posts of mijn aanwezigheid peepz xD QUINTY!!!!!!!! Tuurlijk, arbeidsmoeheid for the win! xD |
|
| |
Queralena Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 141 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic met lichte Fire Magic snufjes.Klas: It is the other way around honey. Partner: I am here, he is there.. oh.. should I despair?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 19:20 | |
| Grr.. probeer te posten als er een heel irritant spookje verdwijnt en weer verschijnt.. Mag ik Q ze laten overnemen en wegjagen? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 20:12 | |
| Yeey, you found a spooky~ Nooit gedacht dat ik een seriecrush zou kunnen hebben, maar Regina uit Once Upon a Time is pretty fcking hot |
|
| |
PROFILEPosts : 141 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic met lichte Fire Magic snufjes.Klas: It is the other way around honey. Partner: I am here, he is there.. oh.. should I despair?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 20:14 | |
| Whahaha... Me knows.. Maar ik like haar innerlijk meer. Hoever ben je met de serie?
Edit: Noah? Zie je boven bij Q, dat balkje van LM ook wit? *vraagt het nu eindelijk na een half jaar wachten toch maar*
Laatst aangepast door Queralena op zo okt 13 2013, 20:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 20:16 | |
| Eh.. - don't laugh - episode 4? I thought.Moet nodig weer eens verder kijken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 20:19 | |
| Ze wordt nog beter. En mijn eerdere edit hebt ge denk ik niet gezien.. Maarre.. wat zie jij aan mijn LM balkje boven Q's naam? |
|
| |
Alysia
PROFILEReal Name : Anonymouse v2 Posts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde ~Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 20:21 | |
| Ik heb geen zin meer om productief te doen dus ga ik lekker niksen ~
@ Master Savador: O gosh, nog iemand die dat kijkt? Ik ken te weinig mensen die het ook kijken, maar meestal als ze het kennen doen ze het via internet en zijn ze al super ver en ik volg het gewoon via de televisie XD Maar Regina is ook best wel mooi, vind haar ook een van de beste personages en Mister Gold natuurlijk, hij is geweldig >D En ben ik de enige die Emma eigenlijk altijd best wel dom vind kijken? Het doet geen wonderen voor haar appeal.
@ Queralena: Ik zie ook wit op de achtergrond, geloof ik is het plaatje niet transparant gemaakt? |
|
| |
Jinx .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 20:24 | |
| OH GAWD NOT ONCE UPON A TIME. THERE WILL BE A HUGE RUMBELLE EPISODE I CRIED WITH THAT ONE. |
|
| |
Alysia
PROFILEReal Name : Anonymouse v2 Posts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde ~Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 20:26 | |
| Ik kan wel tegen gerommel, ik heb Lost vrij lang kunnen volgen. But yea, please no spoilers. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 20:33 | |
| @Ro: Ohsorry! Dat klopt, dat is nog steeds met de achtergrondkleur van de vorige layout en dat moet ik - nog steeds - veranderen *ashamed* @Alysia: Haha, I agree with that en Mister Gold is ook genius indeed |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 13 2013, 21:00 | |
| --Om stiekem laat op het vorige onderwerp/discussie over chara's overnemen uit een serie terug te komen-- Damn. Look my F*cking Light. DO you see it? Does he even moves like Light from DeathNote? Does he talks like the other one? Does he act like the other? NO. Dus lieve schattebollen, copy je chara gewoon uit een serie, en RPG er mee zoals je wil. Oh, en als we toch gal aan het spuugen zijn: Ik erger me hilarisch erg aan hoe de sfeer hier op SSA aan het veranderen is. Seriously, het is voor mij steeds meer een verplichting om hier te zijn, dan een voorrecht. Nog wat: OHMYGAWD ik was mijn computer aan het leeghalen en kwam dit tegen! - Le F*cking funniest day in IC-chatbox:
16:21:16] Uriah : *Is in de kast op zoek naar een zak chips* [16:21:45] Romance : (Hahahah:P) [16:21:57] Romance : (Arme Light.) [16:22:14] Light : (Ik kon voor Frans al niet hoger staan dan een 3,7 voor Duits niet hoger dan een 4, laat staan Latijn) [16:22:17] Echo : @Uriah: 3e kastje links, 4e plank. [16:22:24] Light : (en ja Poor light krijgt een boner... :stare) [16:22:28] Light : [16:22:39] @ Dominic : *gaapt loom en rekt zich uit, half van Light afgekeerd* Hmm, krijg ik niets, Lighty? *draait zich om met een zielig snikje* [16:22:55] Romance : *benen worden de lucht weer ingegoooid* Verdorie Light. Ik ben geen acrobaat.*neemt spul aan* [16:22:59] Eucharine : *kijkt verbaasd naar diegene die haar negeerd zegt overdreven* Goede-mi-dag, *semi chaggie gezicht* [16:23:10] Romance : *gooit roomsoes naar Do* Alsje. [16:23:20] Light : *stamelend* Eeeh.. eeeh.. Waar zat je aan te denken? ... *UBERblush* [16:23:27] Echo : Hoihoi Eucharine [16:23:31] Mei : *Laat kuro met rust en gaat wat te drinken nemen.* [16:23:35] Light : (Lichtje denk een beetje te puberaal heb ik het idee) [16:24:16] Romance : (Een beetje?? ) [16:24:23] Light : (Geheheh ) [16:24:26] Uriah : @Echo: Dankje *Pakt zakje* @Eucharine: Had je het tegen mij? [16:24:32] Echo : (een beetje erg xD??) [16:24:36] @ Dominic : *neemt een hapje van de soes* Well, thankyou, dearest Romance~ [16:24:50] Light : @Ro: Niet zo lenig nee? *Puppy-eyes* [16:25:10] Eucharine : *kijkt naar het meisje en schud haar hoofd* ik had het niet tegen jou.. Tegen hem *knikt naar Uriah* En je kunt me Eu of Euch noemen,is wel zo makkelijk. *smile* [16:25:14] Echo : @Uriah; As servant you have to know where everything is *Sights* [16:25:34] Eucharine : @Uriah; *knikt* Heb je hier nog niet eerder gezien geloof ik..? *kantelt hoofd iets* [16:26:24] @ Dominic : @Light: Hmm eten heb ik al, dorst heb ik niet... *denkt zogenaamd na* Enige andere *kortr stilte met een grijnsje* voorstellen? [16:27:15] Romance : @Do: *grinnikt* Your welcome sweetie. [16:27:25] Light : @Dom: Nee.. nee.. ECHT NIET!.. *Random meerdere antwoorden op geen vraag* [16:27:48] Romance : @Light: Niet wanneer ik net wakker ben geworden en nog neit eens fatsoenlijk mijn spieren heb kunnen strekken. [16:28:02] Romance : *gaat dan maar meteen opstaan om ee nbeetje haar spiertjes wakker te maken* [16:28:22] Light : *Neemt meteen de bank volledig in beslag door er op te gaan liggen* [16:28:31] Eucharine : *kijkt geamuseerd naar het koppel do x light* so cute~ *volgt het gesprek tussen de twee* [16:28:59] Light : @Euch: Ce.. ce.. cute? What do you mean with that? *Uber bloos* [16:29:26] @ Dominic : @Light: *teleurgesteld gezichtje* N-nee? *kamt met zijn vingers door zijn haar* You sure? *laat zijn ogen over Lights lichaam glijden.* [16:30:10] Echo : *volgt het gesprek* [16:30:21] Light : @Do *voelt meteen de priemende ogen* Nee, eeh ... ja... eeh AAH wat bedoel je?! *Kijkt best beschaamd* [16:30:29] Mei : *Gaat in een stoel zitten met een kopje thee en blijft rondkijken terwijl ze [16:30:36] Mei : Haar thee drinkt.* [16:30:40] Eucharine : @Light: *gniffelt* Hmm, ga je me nu echt vertellen dat je niet weet wat ik bedoel? *vormt een hartje boven haar hoofd met haar handen/armen en grinnikt zachtjes, een brede grimas op haar lippen* [16:31:02] Light : @Euch Maar.. Nee.. Toch? ... AAAAH [16:31:20] Light : (Lighty weet zelf z'n geaardheid nog niet poor guy) [16:31:40] Echo : (Awh poor child xd) [16:32:15] @ Dominic : @Light: Wat ik bedoel? *veeery innocent smile* *glijdt lichtjes met zijn tong over zijn bovenlip* [16:32:24] Light : (Hij zoekt nogal bevestiging voor alles.. maar ja die geeft Dom niet.. Dom laat hem zelf de dingen benoemen.. en daar.. tsjaa..) [16:32:31] Eucharine : *Grimast breed en kijkt hem verward aan* Isn't it obvious? *krult een lok om haar vingers heen* Je bloost, dat zegt al meer dan genoeg. *grin* Go get him, tiger. Prrrr *geamuseerde blik* [16:32:54] Light : (OMG.. ik moet lachen om het Tiger gedeelte) [16:32:54] Miss Sugar is binnengekomen in de chat om wo 24 apr - 16:32 [16:32:55] Eucharine : (eu approves of this relationship xD) [16:33:00] Eucharine : (haha xD) [16:33:02] Miss Sugar : (bew) [16:33:08] Eucharine : (wb) [16:33:20] Light : @Dom You.. You.. Want... [16:33:20] @ Dominic : @Light: That depends on your level of... *soft sigh* cooperation. [16:33:28] Echo : (wb) [16:33:35] Light : @Euch Tiger? ... I don't get it... [16:33:49] Light : *Staat op en pakt een groot bord* [16:33:55] * Miss Sugar is weer in slaap gevallen tijdens het in dossiers snuffelen en breekt wederom de buitenmuur* [16:34:21] Miss Sugar : (Heey Sandertje Lang niet gezien XD) [16:34:27] Light : *Vult het bord met alle gebakjes die hij nog kan vinden en legt het op tafel voor Dom neer* Food? *blush* [16:34:27] Eucharine : @light: *facepalm* You're too innocent. Really, en dat terwijl ik het meisje ben met het roze haar. *kijkt hem speels aan* misschien zou het jou beter staan.. [16:34:29] @ Dominic : [but do loves to try to Malé Light take the lead >D] [16:34:33] Light : (HEEEY DEEEMS) [16:35:03] @ Dominic : [*male=make xD] [16:35:06] Light : @Euch Roze, Mij? Goed staan... Wat bedoel je? [16:35:07] Romance : *gooiit Light van de bank af en neemt haar plaatsje weer in met de thee* [16:35:09] Miss Sugar : (Sugars haar is rozeder) [16:35:16] Light : (Lighty staat er alleen voor...) [16:35:31] Light : Auwgh... Thanx Ro.. [16:35:46] Miss Sugar : (Sugar kan nog niet helpen...Ze slaapt nog en is de muur aant breken) [16:35:50] Light : *Ziet alleen nog een plek vrij naast Sugar en naast Do, duidelijk in tweestrijd* [16:36:02] Eucharine : @Light: Hmm, waarom niet? Wat extensions er in en je lijkt net op een meisje. *knipoogt grinnikend* [16:36:12] Mei : (Mei.) [16:36:15] Romance : (Hihi.. Claim: Ro's bank.) [16:36:31] Light : @Euch No. I'm to man-ish for that! [16:36:33] @ Dominic : @Light: food? This is way too much for me alone.. *trekt Light naast hem neer* Iit's less fun to do stuff alone ^^' [16:36:56] Romance : Graag gedaan Light. *wrijft even over de benen die licht pijn doen van Lights acrobatische vermogens* [16:37:28] * Miss Sugar heeft ondertussen een gigantisch gat in de muur geslagen* [16:37:29] Light : (OMG ik w\as iets te dubieus aan het lezen en toen kwam Ro's actie... :$) [16:38:08] Echo : (.) [16:38:12] Light : @Do: Then maybe Miss SUgar wants something.. *Hoort muur kraken* Oh.. I think she's busy.. [16:38:19] Eucharine : @Light: *kijkt hem van onderen naar boven aan en glimlacht breed* Ok. if you say so. Your face is pretty girlish atm though, en je acties ook *kijkt naar het eten maar haalt dan haar schouders op* Waar bemoei ik me ook mee..? [16:38:22] @ Dominic : @Light: *pokes him* Maar we hebben na al dit voedsel wel een *subtiel lachje* workout nodig, denk je ook niet? *uitdagende toon* [16:38:36] Miss Sugar : (Hoe vaak moet Sugar de muur nog breken Dit is al de 4e keer) [16:39:03] Elliott is binnengekomen in de chat om wo 24 apr - 16:39 [16:39:05] Light : @Do Yeah, we can do some athletic-sports after eating? [16:39:24] * Miss Sugar word wakker [16:39:27] Uriah is verwijderd uit de chat om wo 24 apr - 16:39 (timeout van de sessie) [16:39:35] Light : *Pakt een stuk cake, en begint te nommen* [16:39:43] Miss Sugar : *Ziet gigagat in muur* Not again... [16:39:47] Romance : @Light+Do: *grinnikt* [16:39:54] Light : @Sugaaah Goodmorging madame.. Eeh.. need an aspirin? [16:40:05] Mei : *Kijkt op en ziet de muur.* [16:40:12] @ Dominic : @Light: Yeah I would love to see you.. Running. think you can beat me? *noms on a small peace [16:40:19] Miss Sugar : No need...I just broke a wall... [16:40:23] Mei : What happened? [16:40:46] Light : @Do: Of course... I.. I .. I'm a pretty good athleet.. [16:41:02] Romance : @Sugar: Gaat het mevrouw? [16:41:03] Miss Sugar : @Mei: I broke a wall when I was sleeping... [16:41:09] Light : *Komt er achter dat gezegde best dubieus klonk, blush* [16:41:38] Mei : Oh.. [16:41:38] Miss Sugar : @Ro: I'm fine...I just need to stop distroying things when I sleep... [16:41:44] Romance : *houdt geamuseerd Do en Lightie in de gaten* [16:41:50] Elliott : Wat kan je allemaal breken als je wakker bent? *Komt binnenlopen en kijkt met grote ogen naar het gat in de muur* [16:42:11] @ Dominic : Are you, Light? We zullen wel zien hoe lang jij het met mij uit houdt, hoor *grinnikt* Running I mean~ *very convincing* [16:42:14] Romance : @Sugar: *haalt een dwangbuis onder de bank vandaan en gooit die naar Sugar* [16:42:16] Echo : *kijkt van light naar do, blik blijft bij do hangen.* Did i mett you before?*Smiles little* [16:42:43] Light : @Yes.. I'm a really good..... Eeeeeh Runner I mean! *Uberbloos* [16:42:54] Aressuka is binnengekomen in de chat om wo 24 apr - 16:42 [16:42:55] Break is binnengekomen in de chat om wo 24 apr - 16:42 [16:42:59] Light : (die @ hoort er niet bij ) [16:43:02] Miss Sugar : @Ro: *vangt* May I ask why such things are in this place? [16:43:03] Break : ( hai hai ) [16:43:08] * Aressuka komt binnenlopen [16:43:14] Aressuka : (haay ^^) [16:43:18] Romance : (Heey ) [16:43:20] Light : (OMG dit is niet eerlijk... BREAK EN DOM... LIGHT ONTPLOFT ZO AAN BLOOSHEID) [16:43:24] Miss Sugar : (olla) [16:43:26] Echo : (Hoii xD) [16:43:27] * Break komt klimmend via het raam binnen * [16:43:28] Break : Ohaio [16:43:34] Break : ( LOOOL XD ) [16:43:44] @ Dominic : @Echo: No, you didnt. Name, cutie? *laat ogen onopvallend over d'r heen glijden [16:43:47] Romance : @Sugar: No comment *houdt haar blik op Do en Lightie* [16:44:02] Echo : Echo. And u? [16:44:09] Aressuka : (xD, maar ik ben straks even weg om na een half uur weer terug te komen hoor) [16:44:21] Aressuka : Haay allemaal ^^ [16:44:25] Mei : (Haha, poor Light, maybe I should change my color..) [16:44:29] Light : *ziet break, draai naar dom, ziet weer break dan weer dom, dan weer break* *krankzinnig geluid, en schiet als een pijl uit een boog de kast in* [16:44:41] @ Dominic : @Light: Hmm, misschien kan je het me leren. Mijn conditie is helaas niet geweldig op sommige momenten... *laat stilte vallen* [16:44:43] Miss Sugar : @Ro: Hn.... [16:44:51] Break : Oelalala~ [16:44:58] Aressuka : *zie Light de kast inrennen* Wat heeft hij ineens? [16:45:00] Break : @light: Ohaio Light [16:45:09] Break : * loopt naar de kast en klopt er een paar keer op * [16:45:11] Light : (omg.. de kast.. geen goede plek als Break er is...) [16:45:12] Break : You cant hide [16:45:12] Echo : Xerxes waarom mijn binnenkomst gebruiken? *sad face* [16:45:14] Romance : @Light: *sigh* *roept: Gaat het Light??* [16:45:21] Light : *Gil uit kast* [16:45:25] @ Dominic : @Light: *O.o* Riiight.. *staat langzaam op en loopt naar de kast* Move aside Break. Please. ^^ [16:45:30] Break : @echo: Because the closed is getting strange [16:45:35] Break : @Dom: Okay~ [16:45:39] Break : * gaat aan de kant * [16:45:48] @ Dominic : @Break: Thanks. [16:45:59] Light : *barricadeerd de kast met een van de door Break gebruikte jurken* [16:46:03] Echo : @break; ik ben eraan gewend geraakt. Maar het zal aan mij liggen? [16:46:13] Miss Sugar : @Do: Vang. *gooit een doos condooms* Don't make to much noice. [16:46:31] Miss Sugar : *noise [16:46:34] Light : @ [16:46:37] Aressuka : @ de mensen bij de kast van Light: Laat hem daar maar even zitten. Het lijkt erop dat hij zich ongemakkelijk voelt ^^'' [16:46:44] Eucharine : *grinnikt om sugar's actie* [16:46:44] @ Dominic : @light: *probeert de deur op een kier te trekken* Ligthy, come out or I'll have to join you. *smirk* [16:47:05] Romance : *lacht om de situatie* [16:47:13] Aressuka : Jongens pest die knul niet zo [16:47:17] Light : *Hoort alles wat er gezegd wordt, ziet doos condooms..* *gil en trekt kast weer dicht* [16:47:32] Break : * grins evil * I have a plan do, Might if i try it out? [16:47:32] Mei : *Kijkt verbaasd naar Do en de kast.* [16:47:36] @ Dominic : @Sugar: *catches* Hmmhmm, isn't it illegal for teachers to do encourage this stuff? [16:47:40] Aressuka : Das niet aardig om te doen *kijkt met medelijden naar de kast* [16:47:44] Echo : Guys, i think he needs some space? [16:47:46] Light : *Hoort Aressuka het voor hem opnemen* [16:47:58] Light : Finally, someone on my side [16:48:02] @ Dominic : @Ares: But.. I really just want to see what's the matter. Because I didnt do anything wrong.. yet [16:48:12] Miss Sugar : @Do: As if I care. I never said I was a good teacher. [16:48:22] Aressuka : Idd Do, not yet [16:48:22] Break : @do: I have a plan, wait here * grins en loopt naar een kleinere kast kruipt erin * [16:48:28] Light : @Dom Please dont... *Hardly cry* [16:48:29] Break : Ohaio Light~ * staat achter Light * [16:48:32] Eucharine : Yet? You were licking his lips just a moment ago.. *kijkt hem grimassend aan* [16:48:33] Echo : @do; maybe he needs space? Cause yeah.. [16:48:37] Light : *Gil* [16:48:43] Light : *Rent kast uit* [16:48:50] Light : *Ziet Dom* [16:48:54] Light : *Rent kast in* [16:48:59] Light : *Ziet Break* [16:49:06] Light : *Rent kast uit* [16:49:07] Break : What is the matter? *smiles * [16:49:18] Light : *Duikt als een James Bond achter de bank* [16:49:18] Echo : *Grinnikt* Light get over here? [16:49:24] Aressuka : (zomg XD Die arme knul XD) [16:49:25] @ Dominic : @Light: I'm not the scary one, right? ^^' [16:49:36] Romance : @Light: *grinnikt en leunt over de bank* You okay there? [16:49:46] * Miss Sugar trekt Light op aan zijn kraag achter de bank weg [16:49:48] Light : (OMG ik lig echt in een deuk hierzo.. ) [16:50:02] Light : *scream by seeing Sugar* [16:50:03] Echo : (Hier ook xd) [16:50:07] Aressuka : (Ik ook xD) [16:50:10] * Miss Sugar houd hem omhoog [16:50:12] Light : Oh ... pff... teacher.. that's good right? [16:50:18] Break : ( wat denk je? ik lag me rot! XD ) [16:50:26] Echo : Not always Lighty [16:50:29] @ Dominic : *loopt naar Sugar toe* May I have him back please? ^__^ *smirk* [16:50:32] Romance : (Volgens mij iedereen wel. ) [16:50:36] Light : N... n-.. not?! [16:50:54] Aressuka : (Iemand, bewaar dit voor later xD) [16:51:02] Break : ( on it :3 ) [16:51:05] Light : No Miss.. pleade... no... I.. I want ... no.. [16:51:06] Echo : Not always, don't panic, take a deep breath.
I miss those times. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|