| Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miles .
PROFILEReal Name : Mitch Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur // WaterKlas: -Partner: ...then I would die by your Avalanche.
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 21:45 | |
| |
|
| |
Miles .
PROFILEReal Name : Mitch Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur // WaterKlas: -Partner: ...then I would die by your Avalanche.
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 21:54 | |
| ik zie nu dat je iemand zoekt die zich bekommerd over de plattegrond van het kasteel. Het lijkt me een eer om dat te doen, maar ik ga dit dan wel baseren op een bestaand kasteel. Het maakt mij niet zozeer uit welk kasteel. Ik had de plattegrond van Zwijnstein van HP al gevonden maar ik zoek wel even verder. Desnoods pas ik de indeling aan van het kasteel als het beter in het plaatje past.
Ik ga het druk krijgen met school, dus excuses als het wat trager gaat. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 21:55 | |
|
Laatst aangepast door Lie op ma apr 17 2017, 15:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 22:37 | |
| @Noah: Ik ga even kijken naar die dingen die Mitch me gegeven heeft. Maar als dat lukt dan zou dat zeker leuk zijn. Ik neem aan dat je dit ter sprake bracht omdat je een mooi idee hebt voor verschillende soundtracks? xD Edit: Ik heb wel al iets gezien over video's erin zetten, dus daar kan ook mee gespeeld worden. @Mitch: Sowieso bedankt voor het doorsturen van die dingen. Het is soms best nog wel zoeken op dat wordpress . En ja, ik zocht inderdaad iemand die een plattegrond wilde maken. Als ik wat meer informatie heb over Ambergris University en Bela Diri Academy dan wil ik denk ik daar ook plattegronden voor. Hoe je het doet en wat voor referentie materiaal je gebruik, dat maakt me niet zo uit. Maar het moet wel nog een beetje op Starshine lijken xD En doe maar rustig aan hoor. @Jinte: Klinkt interessant. Waar zat je zoal aan te denken? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 22:49 | |
| Hmnn - nee, eigenlijk nog niet echt. Ik heb er maar eentje die me wel toepasselijk leek voor het ontstaan van de magiesoorten, daarom zei ik het ook; https://www.youtube.com/watch?v=V_E_pMCX5M4Maar voor de rest kan wel gekeken worden Zal ook efkes kijken voor dat bannerding ~ |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 22:51 | |
| Oeh The prince of Egypt. Mooie film is dat. Het past er inderdaad wel bij. Ik ga er even naar kijken, maar als het me vanavond niet lukt moet het tot morgen wachten. |
|
| |
Chopper
PROFILEReal Name : Smurfs Posts : 82
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 23:07 | |
| Kan ik misschien ergens mee helpen? : ) |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 23:15 | |
| Waar zou je mee willen helpen?
Ik zoek van alles. Schrijvers, bewerkers, tekenaars. Ideeën zijn ook altijd welkom. |
|
| |
Chopper
PROFILEReal Name : Smurfs Posts : 82
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 23:34 | |
| Kan wel wat proberen te tekenen, ben echter alleen goed in anime tekenen ^^" Kan wat in elkaar knutselen aan schrijf werk... wat voor soort ideeën? Wil graag wat helpen als het kan ^^" Jullie doen zo jullie best :O |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 23:43 | |
| Het idee was dat we met z'n allen een soort digitale bibliotheek maken over Starshine en alles eromheen. Ik zou zeggen, kijk even op de site rond. Zie je een kopje wat je interessant lijkt, dan kun je daar iets over schrijven. Zoals legendes bedenken omtrent de zeven planeten. Of misschien vind je het leuker om iets over een magie soort te vertellen. Laat je creativiteit erop los.
Ik heb trouwens bij vakken - duistere magie een stukje staan van Master Swain. Mensen met een leraren/stagiair account die ook een stukje willen schrijven maar geen idee hebben hoe te beginnen kunnen daar even kijken als voorbeeld of om ideeën op te doen. |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 23:58 | |
| Oki Zal kijken wat ik kan doen om te helpen -^^- |
|
| |
Miles .
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! di sep 03 2013, 00:42 | |
| - BASE FLOOR WIP:
Een kleine work in progress hier. Ik heb bijna de begaande grond af, ik ga binnenkort krachtig door aan de tweede verdieping, met de etages en deel 2 van de toren ;P |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! di sep 03 2013, 21:08 | |
|
Laatst aangepast door Lie op ma apr 17 2017, 15:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! wo sep 04 2013, 06:41 | |
| Er zijn een aantal chars die een vloek of iets in die trant op zich hebben rusten - en ja, goed; een vloek, dat kan. Mits het niet te overpowered is. Maar sommige maken gebruik van die vloek om hun char indirect tot een monster of wezen te maken. Hier en daar vind ik zelf niet zo'n issue. Maar ik denk dat als je dat doet, je mensen het idee geeft van 'Ah, dus je hoeft niet eens mens te zijn.' En dan krijg je binnen no time een overload aan vampieren en weerwolven en andere stuff in plaats van gewone voor magie aangelegde kinderen op een school, naar het originele concept. Dat is niet echt de bedoeling, lijkt me. Dan kun je beter over Nimfen en Meryls schrijven als gewone magische wezens die afzonderlijk op die planeet leven dan op een wijze dat die en die daarvan afstammen en je lezers in het gezicht lijkt te schreeuwen van "DIT KUN JE OOK SPELEN!" Mah, het is vroeg, beetje poepig uitgelegd Maar je begrijpt wel wat ik bedoel. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 16 2013, 17:03 | |
| Rightso, ik heb me aan het formaat gehouden, maar ik weet dus niet of de blog 'm automatisch aan gaat passen or sumfing. Zodanig dat de letters anders moeten komen te staan en dat aangepast moet worden. Op zich niet zo'n probleem, ik heb het WIPje nog. So we'll see first, I guess ;; - bigtitbutt:
|
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! di sep 17 2013, 16:36 | |
| Ten eerste, erg laat.. Hartelijk gefeliciteerd! x)
Ik wil graag helpen bij de opbouw van kovomakian library. In principe, kan ik tekenen, schrijven en met Photoshop werken. Anime en mensen tekenen vind ik alleen wel moeilijk. Ik zeg niet dat het van hoge kwaliteit is, maar ik help gewoon graag mee. |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! di sep 17 2013, 19:56 | |
| @Noah: Ik vind hem echt prachtig. Ik heb hem op de site geïnstalleerd en het ziet er geweldig uit. Dank je wel. @Moon: (Nice name by the way ) Roep het maar, wat zou je zelf graag willen toevoegen? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! | |
| |
|
| |
| Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! | |
|