| Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 14:17 | |
| Misschien dat deze dag een aantal mensen aan hun aandacht is ontsnapt: Maar gisteren bestond Starshine officieel 4 jaar!!!! Het is fantastisch om te zien dat na 4 jaar Starshine nog steeds actief is en er nog steeds dagelijks wordt gepost. Om dit te vieren heb ik een cadeautje voor Starshine en haar leden: Kovomakian Library is een site met verhalen en informatie over het Kovomaka Universum. Het bevat informatie over de planeten, Starshine en andere scholen en nog veel meer. Op het moment staat er nog maar weinig op de site. Daar heb ik jullie voor nodig. Deze site zou niks zijn zonder de leden die in elke post hun eigen creativiteit leggen. Heb je verhalen over het ontstaan van de planeten? Mythes en legendes uit Kovomaka. Of misschien wil je iets informatiefs over de Suasama of de Auralezers schrijven. Stuur het naar me toe en ik zet het op de site. Natuurlijk hebben we ook mooie visuele effecten nodig. Ben je goed met photoshop, gimp of paint. Mooie afbeeldingen om de site op te fleuren zijn altijd welkom. Aan alle leden die een LM account hebben zou ik willen vragen of ze een soort wikipedia pagina over hun karakter kunnen maken. NOG VAN HARTE GEFLICITEERD STARSHINE!!!
Laatst aangepast door Miss Eres op ma aug 19 2013, 22:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Momochi .
PROFILEReal Name : P. Posts : 203 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Mr. SafPartner: Why does my form of love always come with the word'' I''?
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 14:22 | |
| Waaa; is mij inderdaad volledig ontgaan ! Proficiat SSA en daarmee zijn eigenaars c:
Super gave site! c: Ik ga zeer zeker eens kijken of ik wat kan toevoegen ~ |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 14:26 | |
| Oh my, indeed, helemaal niet bij na gedacht. CONGRATZ! En super vet idee Lin! Ik ga zeker proberen om nog wat extra dingetjes uit m'n duim te zuigen hiervoor~ |
|
| |
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 14:28 | |
| Oeh, congrats SSA Verder, awesome site doe je hebt gemaakt Linima ;D Kan niet wachten totdat er iets aan toegevoegd wordt/ikzelf er iets aan toe kan voegen
Laatst aangepast door Master Swain op zo aug 18 2013, 16:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| |
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 14:57 | |
| CONGRATS SSA! *throws flowers at everyone* |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 18:44 | |
| Oeh, very interesting Ik ben het niet vergeten. Ik ben stiekem nog bezig met iets, heb het alleen niet op tijd af gekregen ;x MAAR HET KOMT. En voor photoshop-dingen voor de site/blog wil ik me zeker als vrijwilliger aanbieden. Lin; als je iets nodig hebt voor een plaatje, stuur me de afbeeldingen en such, dan probeer ik iets in elkaar te rakken. Congrats SSA! |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 18:49 | |
| HOORAY. Congrats SSA o3o endatrijmtikbenzoclassy |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 18:51 | |
| Congrats SSA |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 22:43 | |
| |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 22:49 | |
| Het is zo'n opluchting dat het idee in de smaak valt. Toen ik het bericht type probeerde mijn brein me bang te maken door te zeggen dat mensen het misschien heel stom zouden vinden. Maar, iedereen die iets toe wil voegen moet dat gewoon zeggen en ik zet het zo op de site. Ik ga vanavond nog een paar updates plaatsen denk ik. @Noah: oeehhh, ik ben ook heel benieuwd naar wat jij aan het maken bent. Wat betreft afbeelding dingen. Jullie hebben allemaal de header gezien toch? Die oranje afbeelding die je in je gezicht slaat met de titel van de blog. Die kan veranderd worden. Dus als iemand een mooie Starshine header kan maken... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! zo aug 18 2013, 23:38 | |
| Natuurlijk is zoiets leuk c; Ik kijk er in iedergeval al naar uit om te zien wat er allemaal op komt te staan.
Gefeliciteerd SSA x3 |
|
| |
Acylyn .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 50
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma aug 19 2013, 21:54 | |
| |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! vr aug 30 2013, 00:11 | |
| Update:
Er zijn een paar nieuwe updates waarvan jullie vast wel op de hoogte gehouden willen worden (of niet natuurlijk):
- Onder het kopje: Educatie en dan Starshine Academy is de geschiedenis van Starshine toegevoegd. Evenals een plek om een plattegrond van de school te plaatsen en een sub item voor de vakken die op de school gegeven worden.
Nu lijkt het me leuk als alle leraren en stagiaires een stukje schrijven over het vak dat ze geven/ stage voor lopen. Het mag in interview vorm, maar dat is uiteraard niet verplicht. Gewoon een leuk stukje over wat het vak in houd en misschien wel hoe jou karakter als leraar of stagiair ertegenaan kijkt.
Voor de schooldokter en assistent is er een apart kopje met de naam: Medisch. Ook van deze karakters zou ik het leuk vinden als jullie een stukje willen schrijven over wat jullie karakters op de school voor werk verrichten.
Verder ben ik op zoek naar: - Iemand die een mythe wil schrijven over de achtste planeet van Kovomaka. (Voor meer informatie lees het kopje: Educatie -> Starshine Academy -> Geschiedenis) - Mensen die mooie headers willen maken. Ik ben onder andere op zoek naar iemand die een mooie SSA header wil maken ter vervanging van het oranje geval wat er nu in staat. Pixels moeten 1600 x 230 zijn. Maar ook voor de sub items zoek ik creatieve mensen die graag banners en headers willen maken. - Mensen die een plattegrond van de school willen tekenen. Dit mag met potlood, digitaal of als jij een andere manier hebt op de manier die voor jou het prettigst werkt. - Iemand die het leuk lijkt een verhaal te bedenken over het ontstaan van licht magie.
Dat is het voorlopig even. |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! vr aug 30 2013, 17:21 | |
| ik ben wel bereid een mythe over de achtste planeet te maken, zit hier een bepaalde deadline aan vast? (Uiteraard laat ik het in het geval van geen deadline niet te lang wachten ) |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! vr aug 30 2013, 18:37 | |
| Nope, neem rustig je tijd. Ik ben heel benieuwd naar wat je gaat bedenken. |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 08:17 | |
| Volgensmij had ik je een tijdje terug al een PM gestuurd wat betreft mythes enz. Ik dacht met Master Swain |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 18:57 | |
| Naar welk account heb je dat gestuurd? Want op Eres heb ik niks ontvangen. |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 19:07 | |
| Hmmn..Nah ja, in ieder geval, ik heb daarin gezegd dat ik mij wel wil storten op een verhaal over hoe de eerste LM'ers magie kregen |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 19:10 | |
| Oei, dat is wel een groot onderwerp. Ik zat er nog over te twijfelen om dat in 7 te splitsen en elke planeet een eigen verhaal over hun eerste LM te geven. Maar had je al ideeën, want zo ja, dan ben ik zeer geïnteresseerd om die te horen. |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 19:17 | |
| Ben een beetje aan het brainstormen over ideeën, ik heb er overigens al wel een paar. Ik was trouwens ook van plan om per planeet 1 verhaal te maken. Dat maakt het overzichtelijker. Maar gut, ik PB de ideeën zo naar je |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 19:23 | |
| Ja, dat lijkt me inderdaad overzichtelijker. Ik ben zeer benieuwd. |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 19:50 | |
| En eindelijk verstuurd |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 21:38 | |
| Linneke, is het ook mogelijk om muziek op de blogpagina te zetten? Misschien een ideetje om fitting soundtracks bij sommige stuff te doen, zoals bij het stukje hoe de magie tot stand is gekomen. |
|
| |
Miles .
PROFILEReal Name : Mitch Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur // WaterKlas: -Partner: ...then I would die by your Avalanche.
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! ma sep 02 2013, 21:41 | |
| Als het via wordpress gedaan is heb ik gisteren daar een mogelijkheid voor gevonden. http://en.support.wordpress.com/audio/kijk daar eens op, want dat is vrij makkelijk. En desnoods ben ik bereid er energie in te steken om die muziek er aan toe te voegen, want ik kan de kleuren en dergelijke ook aanpassen. Ik ben alleen even site nummer twee kwijt, maar ik ga er direct achter aan. Greets Mitchy |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! | |
| |
|
| |
| Er was er één jarig, hoera, hoera. Dat kon je wel zien dat was Starshine!!!! | |
|