|
|
Auteur | Bericht |
---|
Renji .
PROFILEReal Name : Tiny ~ Posts : 264 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - FireKlas: Master SavadorPartner: You can try, but i can't guarantee that i won't kill you slowly.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 15:47 | |
| - Light schreef:
- Één zeer goede morgen.. en ... en ...
GAAAAAAAAAÄÄÄÄAÄÄÄÄÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁP HELLO DARLING S |
|
| |
Sitri .
PROFILEReal Name : Juicy Apple Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x LightKlas: |?|Partner: Your lips are like wine, and I seriously want to get drunk.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 16:55 | |
| Heeft iemand maybe interesse in een topicje met Chime? c: |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 17:16 | |
| Als ik klaar ben met de nodige dingetjes en weer een beetje bij ben met alles, wil ik best een topicje met der. Aan jou de keuze met Earia, Zenon of Casca
- Earia schreef:
1. Posten met Earia bij Gavriil
2. Posten met Earia bij Survival
3. Posten met Casca bij Miotas
4. Posten met Zenon bij Fire-Magic
5. Posten met Zenon bij Venita
6. Aanvraag voor Vanilla maken in Photoshop 7. Aanvraag voor Casper maken in Photoshop
8. Beginnen aan het eerste lestopic met Casca 9. Voorsteltopic van Zenon goed uitwerken
10. Voorsteltopic van Casca goed uitwerken 11. Een beter setje voor Zenon maken in Photoshop 12. Earia haar voorsteltopic wat opschonen, vernieuwen, aanpassen en verbeteren
En eindelijk wordt die lijst een beetje weggewerkt. Posten is bijna zo goed als done, op dat eerste lestopic van Cas na. Maar waarschijnlijk wacht ik daar nog even mee. Maar het begin is er. Hij is ongeveer op de helft. Net als de aanvraag van SanNi en Cas der voorsteltopic. Come on, I can do this shit |
|
| |
Renji .
PROFILEReal Name : Tiny ~ Posts : 264 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - FireKlas: Master SavadorPartner: You can try, but i can't guarantee that i won't kill you slowly.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 17:18 | |
| You can do it! Ik denk erover om een nieuw account te maken, kan momenteel de fut niet vinden om met Renji te typen. D: |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 17:30 | |
| Ik heb al een tijdje een charzel omgevormd staan, maar de neiging tot nog een dudette i.p.v een dude deze keer is zo groot. Like, ego ook nog eens, want ik wil mezelf een beetje half maken.. |
|
| |
Aeryn
PROFILEReal Name : M'non Posts : 150
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 17:33 | |
| - Renji schreef:
- You can do it!
Ik denk erover om een nieuw account te maken, kan momenteel de fut niet vinden om met Renji te typen. D: Ah, arme Renji. Word nu zomaar aan de kant gezet *aait hem over z'n bol* En, hoe ga je het nieuwe char noemen? ;D |
|
| |
Akyra .
PROFILEReal Name : Tiny Posts : 33
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 17:39 | |
| - Aeryn schreef:
- Renji schreef:
- You can do it!
Ik denk erover om een nieuw account te maken, kan momenteel de fut niet vinden om met Renji te typen. D: Ah, arme Renji. Word nu zomaar aan de kant gezet *aait hem over z'n bol*
En, hoe ga je het nieuwe char noemen? ;D Hij word nooit aan de kant gezet, hij blijft m'n babu. <3333 & This badgirl here, Akyra. :B |
|
| |
Sitri .
PROFILEReal Name : Juicy Apple Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x LightKlas: |?|Partner: Your lips are like wine, and I seriously want to get drunk.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 18:32 | |
| Earia. Oeeh leuk~ Umm *leest snel iedereen door* Ik denk Zenon of Earia. Die keuze mag je verder zelf maken; net als wie opent en such. :']
|
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 18:51 | |
| Well, als ik hem zou moeten openen kan het nog wel even duren voordat dat topic er eindelijk staat, aangezien ik nog steeds bezig ben met een aantal zaken (En niet alleen op het forum, natuurlijk). So denk ik dat het beter is als jij hem aanmaakt, anders ben ik bang dat het te lang gaat duren (Tenzij je dit zelf niet wil, dan moet je dat gewoon zeggen heur~). Als hij er dan uiteindelijk staat, kan je wat sneller een reactie terug verwachten, aangezien beginposts vreselijk zijn bij mij en ik hier nogal inspiratieloos voor ben de laatste tijd. En had je al iets van een plaats in gedachten? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 18:56 | |
| ik was vandaag echt zo duizelig van de warmte |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:04 | |
| Dan moet je vooral veel water drinken Maxime ^^' Hmmm de twijfels van een lastig leven: Een glas nesquik halen of niet.. |
|
| |
Sitri .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:05 | |
| Earia. Okay~ Um nee een plek had ik nog niet een twee drie in gedachten. Waar hangen je oc's vaak uit? Ik was misschien aan het denken over het grasveld of watervallen of ruines.. naja xD |
|
| |
Akyra .
| |
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:11 | |
| Mabel Pines. Imperfection. Braces. Derpness.. Charzel.. |
|
| |
Earia
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:11 | |
| Earia hangt meestal of ergens buiten, of in de bieb rond. Ze is nogal een boekenwurmpje, so yeah. En buiten kan overal wel zijn. Grasveld, meer, waterval, she loves it all~ En loner Zenon zit of in de bieb om schoolwerk zo snel mogelijk af te maken, of hij is buiten bij de ruïnes aan het trainen. M'n kleine zonnestraaltje. Ik denk dat nieuwe mensen ontmoeten hem goed zal doen. He needs to smile more often |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:13 | |
| *Duwt Char aan de kant* Ik moetposten, heb ongeveer een halve post, maar zitveen beetje vast.. En ik wil nog een topic met HayHay, het is vakantie, dus ik heb tijd. |
|
| |
Akyra .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:14 | |
| Ik ga een poging doen om toch te posten. |
|
| |
Sitri .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:18 | |
| Earia. Hmmm Okay dan denk ik dat ik het bij de ruines doe en dan voor Zenon. If ur okay with that ;D
Geen idee of Chime het in zich heeft om hem te laten glimlachen tho. xD
Dadelijk als eerste maar even m'n derpende ava maken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:22 | |
| ik heb net druiven gegen; ze waren erg lekker |
|
| |
Earia
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:24 | |
| That's fine with me~ And in all honesty, denk ik het zelf niet. Ik begin me eigenlijk af te vragen of hij het überhaupt nog wel kan xD En ik zal het topic dan vanzelf wel zien verschijnen |
|
| |
Sitri .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:26 | |
| Earia Dat zijn umm positieve vooruitzichten ='] Yesh, please bear with me for a couple of hours. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:29 | |
| Okaaay, ik zoek twee vrijwilligers voor topics: eentje voor Thayeline en eentje voor Casper |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:30 | |
| @Chime: Ik ga nu beginnen met een reactie van Gavriil. Dus dan heb je straks ook wat te posten. |
|
| |
Akyra .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:31 | |
| *waves to Talita* I'm bad at starters. D: But i want? c: |
|
| |
Sitri .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 17 2013, 19:32 | |
| MissE. Oeeh, no pressure tho. :] Just take it nice and easy~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|