|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 17:48 | |
| - Miss Casca schreef:
- Pssh, Alexa. Je kan met Zorax Cas lastig gaan vallen bij de eerste les~
Also, wat voor een boek is het precies? Of is het echt gewoon een kleine bijbel? A nice. Dat word lachen omdat ik erg melig ben op dit moment. Het is een boek met informatie over hoe je jezelf kan redden in de outdoor. De info gaat van vuur maken tot navigeren. En van insectenbeten tot het bouwen van een hut. Echt superinteressant. |
|
| |
Miss Casca
PROFILEReal Name : An0N - 3.o Posts : 179 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth//WoodKlas: -Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 18:01 | |
| Oh boy. Well, dit is een goeie les om te gaan kloten en klieren, dus leef je uit. Ze kan het wel aan, hoop ik xD
Oeh, dat klinkt indeed heel erg interessant. Zulk soort boeken lezen altijd echt heerlijk weg en kunnen zo voor nog een tweede keer gelezen worden. Cool beans, cool beans~ |
|
| |
Sitri .
PROFILEReal Name : Juicy Apple Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x LightKlas: |?|Partner: Your lips are like wine, and I seriously want to get drunk.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 18:01 | |
| MasterM.I wuv it <3 It's so bubbly and cute and yep ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 18:03 | |
| nog een halfuurtje ongeveer en dan is mijn mama thuis. pas dan kan ik eten |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 18:22 | |
| Ik ga naar binnen, naar het koude en naar het niet-bevattende-gedeelte-van-de-wereld met vliegen XD |
|
| |
Zorax
PROFILEReal Name : Autimuts Posts : 106 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: Master NorwoodPartner: Derpy dude and derpy doman is dubble derpness. Can you handle that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 18:24 | |
| Juist Zorrie. Eerst de leerkracht knuffelen en dan een grote boer laten. Zo maak je echt een goede indruk En ik heb nog meer plannetjes |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 18:31 | |
| Wauw. Dat lijkt me niet echt een prettig vooruitzicht voor Zorax tegenover een vrouw met ijzerwerk aan d'r armen |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 18:34 | |
| Ik ben trots op mijn profielpic =w= Compleet een andere stijl, but me gusta~ |
|
| |
Miss Casca
PROFILEReal Name : An0N - 3.o Posts : 179 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth//WoodKlas: -Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 18:36 | |
| O wauw. En dan is Cas ook nog es iemand die helemaal niet van knuffelen houd, juíst omdat ze voor meer dan de helft uit metaal bestaat. O lordy, sta ze bij, shits going down |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 18:49 | |
| Zo alle ideetjes die bij het ideetje van Chime past opgeschreven nu even een leuke beschrijving daar van maken (= |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 18:51 | |
| Ahwell. Als men een Zorax met veel geweld door het raam naar buiten ziet vliegen weet men genoeg. Casca's on rampage. Maybe.. even - zelfs Saf zou haar intimidating vinden, secretly ;__;Ruuz, it's so pretty *w* |
|
| |
Miss Casca
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 19:02 | |
| En na verloop van tijd, als ze hier al wat langer werkt, zal het allemaal heel gewoon zijn voor iedereen als er random een leerling uit haar lokaal vliegt. Zo gebruikelijk als het gras dat groen is en de zon die schijnt~ Ach ja, dat krijg je als je opgegroeid bent in de getto. Krijg je harde en scary vrouwen van. Op een dag zal ze ook Saf zijn baantje als schoolhoofd ontnemen en dan zit ze zelf op de troon. Cuz she can. OH-HOHO~ |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 19:09 | |
| Hinn ik twijfel wie ik naar Cascas lesje stuur xD Tsu, Ze'ev of Dodo.. Anoni, heb je een voorkeur? xD En ik ben op n teken killing spree. Heb er al 4 gemaakt [van vage zelfontworpen vliegende snoepje-hybrid-wezentjes, dat dan weer wel] Nu bezig met de volgende.. It's just a draw-cute/weird-things mood |
|
| |
Miss Casca
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 19:18 | |
| Well... niet echt voorkeur. Hangt puur van je eigen post-mood af, heur~ Tho, ik denk wel dat Do een halve hartverzakking zal krijgen als ze eenmaal echt begint met lesgeven, aangezien haar manier nogal... excentriek is, ten opzichten van de rest. Eigenlijk is ze zelf ook gewoon nog een groot kind. Ze'ev... gaat denk ik ook best wel van "wtf" zitten, maar daar ben ik nog niet geheel zeker van. Ik heb nog niet zoveel van hem gezien. En Tsu zal het denk ik wel oké vinden, aangezien ze wel een opgewekt figuur is. Ik zeg; verras me. Ik wil helemaal los gaan met der en dit is de ideale les om te gaan lopen kutten met de characters, so leef je uit xD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 19:22 | |
| @Anon: Ohyus, en als dat gebeurt hij maar ontkennen dat het absoluut niet was omdat hij het gewoon in zijn kakkerige, belachelijke dure broek doet van haar maar uit 'geheel eigen instigatie *insert duur woord hier, insert duur woord daar, wijnsip tussendoor*' Staat z'n mannetje, houdt z'n poot stijf - maar zodra ie in z'n kamer is valt er dan een hoop gebons van geflipte tables en snortende zakdoeksnuiven te horen, en mislukte doodles van Casca op de vloer waar doorheen is gekrast alsof er een kleuterhand zich op heeft uitgeleefd, 'cause he's like that. @Emma: Oehh, I like to see that |
|
| |
Miss Casca
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 19:30 | |
| Het leukste is ook nog dat ze zo klein is. Dan dan staan ze zo tegenover elkaar, Saf met z'n neus omhoog, boven haar uit torent. En dan Cas met der ogen omhoog gericht, verveelde kop, peuk in der mond. Oh, I can see it now... En indeed, Emma, als ze klaar zijn, wel online zetten eh |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 19:34 | |
| |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 19:41 | |
| Haha ik heb van deze gelegenheid dan maar gebruikgemaakt om de stash van dA te testen x3 Omdat deze dingen te lame zijn om zo te submitten, al helemaal met crappy iPod foto's. Maar ok: Ik hoop dat t werkt.. http://sta.sh/21ok1fm4oqt6?edit=1Hier zou je als t goed is 4 fotootjes van random veelste wannabe-kawaii wezentjes kunnen zien~~ \[^__^"\] En nu maak ik een versie van de Fezdragende-bowtielovende Doctor die er gwn eng uit ziet door te grote ogen o.ó Ahwell..Tekenen omdat ik dan niet hoef te helpen met opruimen ftw :} @Anon: dan stuur ik wel random een van m'n dropjes c: als ik over m'n haat voor iPod toetsenbord heenkomen iig. @Sykes: *is te lui om youtubelinks te klikken, sorry* Waarvoor heb je ze nodig? Ik had iets opgevangen over.. Nieuwe Watermagie lessen? ? |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 19:43 | |
| Emma Klopt, water excursie XD Welke is dan zomers?
Link 1 = Blurred Lines - Robin Thicke Link 2 = I love it - Icona Pop |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 19:47 | |
| @Anon: "Do NOT smoke in my face, woman." *pfft* blaast een hele rookwalm in z'n gezicht *nodnod* Yes that would be genius, alright @Ems: N'aww - de eerste twee zijn kinda Moyra-achtig, of ligt dat aan mij? met haar oude kapsel, dat wel@Sykes: Vind u het goed zo? ;] |
|
| |
Miss Casca
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 19:58 | |
| @M.Mihalj; beide nummers zijn echt totaal niet mijn smaak, so can't help you there. Sorry @Emma; I'll look forward to it. And take your time, no pressure En je tekeningen zijn echt cute! Ik kan nooit cute dingen tekenen. Als het cute begint, eindigt het altijd wel fucked up en twisted op de een of andere manier. Vanmiddag heb ik ook weer een weird, fucked up ding getekend terwijl ik in de zon zat. Toen me ma hem zag zei ze dat ze er kippenvel van kreeg. <___> @Noah; Ultieme "what you gonna do about it" moment. Cas is a PIMP~ |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 20:01 | |
| Why brain why?
Mijn brein maakt zo'n vage storyboard schets van Eres die spontaan lesbisch wordt en achter Casca aan gaat als zij schoolhoofd is. Why does my brain make Eres a starfucker? |
|
| |
Akyra .
PROFILEReal Name : Tiny Posts : 33
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 20:06 | |
| - Maxime schreef:
- wat bedoel je met ook niet al te fantastisch,
sorry ik kan niet meer volgen xd. Omdat thuisbegeleiding geen lachertje is. =) |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 20:07 | |
| Omdat het dan is van ''Hey, Savador, Norwood... You're both lovely men, but I like chicks. You're way out of my league.'' En dan zijn zij van: ''... FCK IT.'' |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 18 2013, 20:08 | |
| Dan is Eres de ultieme troll xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|