|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zenon .
PROFILEReal Name : Ymous~ Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air||DarkKlas: Mentorklas Master SavadorPartner: You're just another Grain of Sand in this Damned Desert
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 12:01 | |
| Why are you so happy? En potver, nou staat die post er nog steeds niet. En die nieuwe leraar blijft ook maar door me hoofd spoken op zo een "poooooost met miiiiiiiij~ Ik ben veeeeeeeel leukeeeeeeeeeeer" manier. I want it to stahp, naow |
|
| |
Master Miotas
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 352 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ωσσ∂Klas: -Partner: oн ι мιѕѕ тнe ĸιѕѕ oғ тreαcнery, тнe ѕнαмeleѕѕ ĸιѕѕ oғ vαɴιтy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 12:17 | |
| //Anon We hebben alleen zijn prive-nummer volgens mij van die tattoo-artist, dus misschien kan je iets via je vriend dan regelen? ^^' Je kan btw ook naar Bodycult in Amsterdam, die zijn ook heel goed.
En nieuwe leraar - tell me moar?
// En yay, eerste post met Mio geschreven, gelukkig even de tijd gevonden om in ieder geval alvast één lestopic te openen. Weet niet of het me nog lukt om vandaag nog ergens anders te posten en anders komt alles morgen. Ik voel me zo slecht dat ik iedereen zo lang laat wachten xD |
|
| |
Zenon .
PROFILEReal Name : Ymous~ Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air||DarkKlas: Mentorklas Master SavadorPartner: You're just another Grain of Sand in this Damned Desert
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 12:23 | |
| Ah well, das verder geen probleem dan. Thanks for the help anyway Well, ik wil niet teveel loslaten over der, aangezien ze nog niet is goedgekeurd... Maaaaar, ik kan je wel al vertellen dat het om aarde magie gaat, dat ze vrouwelijk is en nogal een apart geval is ten opzichten van haar collega's. Qua innerlijk én uiterlijk, you have no idea Ik hoop gewoon dat ze goedgekeurd word, omdat ze ook heel anders is dan mijn andere twee characters en het lijkt me best wel leuk om met zo een figuur te posten |
|
| |
Master Miotas
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 352 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ωσσ∂Klas: -Partner: oн ι мιѕѕ тнe ĸιѕѕ oғ тreαcнery, тнe ѕнαмeleѕѕ ĸιѕѕ oғ vαɴιтy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 13:27 | |
| Ze klinkt interessant c: Als ze is goedgekeurd zou ik wel een gesprek met haar en Mio willen -tenminste als dat je leuk lijkt :'] |
|
| |
Zenon .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 13:39 | |
| Ben benieuwd of je er nog zo ver denkt als der voorsteltopic er eenmaal staat en der ware 'kleuren' uit zijn xD But sure, fine by me~ (Je heb geen idee waar je Mio mee op gaat zadelen though, ik heb stiekem al medelijden met hem) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 17:28 | |
| hoi allemaal ik ben er weer. morgen ga ik weer naar een plaats voor mensen met autisme. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 21:55 | |
| Ik wil nieuwe lessen met Florence'je maar ik heb dus echt GEEN idee voor onderwerpen D: WAAROM IS LITERATUUR ZO'N MOEILIJK ONDERWERP GRR |
|
| |
Miss Casca
PROFILEReal Name : An0N - 3.o Posts : 179 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth//WoodKlas: -Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 21:57 | |
| Oeh, nieuwe lessen literatuur. Ben benieuwd wat je er uiteindelijk van gaat maken. Je kan Earia zeker verwachten~ En yay, mah gurl is geaccepteerd Meet Casca~ |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 22:00 | |
| Yay Dan moet ik natuurlijk eerst onderwerpen vinden. *think mode activated* &Congrats, je kan Rosie ook op een van Casca's lessen verwachten~ EDIT; Ok. De onderwerpen die ik heb lijken zo saai D; Misschien is enkel toneel nog iets leuks... Als ik te weten kom hoe ik dat in de rpg verwerk... Maar kom op, wie komt nu naar een les over essays schrijven? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 23:08 | |
| D'r is zo'n.. een of ander kind in de buurt en die heet ook Noah en die moeder krijst dat jong vijftien keer op een dag terug. En dan is het iedere keer ontzettend vlakbij van "NOOAAAAHH " Geezus, dat geeft me een halve shocktoestand. Other than that, ik leef =w = Hoe is het met iedereen hier? |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 23:31 | |
| ugh, ik voel me een zombie. Heb de hele dag lekker sportief gedaan. Mijn spieren zijn het niet met de dokters eens. Bewegen is niet goed voor je volgens hen. |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 23:44 | |
| pfoe ik ben zo moe maar ik mag/kan nog niet gaan slapen mensjes kunnen toch zo lang blijven als ze op bezoek zijn ah well |
|
| |
Zenon .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 23:46 | |
| Zo, dat waren de posts voor Zenon. Nu nog met Earia en dan kan ik me uit gaan leven met Casca, eindelijk Zit nog wel zwaar te twijfelen over of ik de eerste les op die manier zoals ik hem in m'n hoofd heb zal moeten doen... |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 23:51 | |
| Je moet met Earia ook nog posten in de muziekles hé? *Zeuralarm zeuralarm*
Sorry, ik wil graag mensen hun spreuken mee kunnen geven in hun spreukenboek en een paar topics afronden. |
|
| |
Venita .
PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ Posts : 132 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur + Lucht = ElektriciteitKlas: GeenPartner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.
| |
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 08 2013, 23:58 | |
| Yesh, daar ben ik nu mee bezig Dan komt de post voor bij Gavriil, so don't worry, you have not been forgotten! En sorry dat het allemaal wat langer duurde de laatste tijd, posten was de afgelopen dagen opeens best moeilijk voor me, maar ik geloof dat ik er nu wel weer aardig in zit <___> @Biri; xD Ik zat eerst ook zo van "wait... had ze niet..." En ik hoorde Zenon bijna in m'n hoofd praten van "Waag het niet om ook maar íets daarvan in die post te verwerken, or I will hunt you down like an animal". Ah well, kan gebeuren, overkomt mij soms ook wel eens hoor. Dan zit ik zo in m'n woorden dat ik zulk soort dingen gewoon vergeet. <____> |
|
| |
Venita .
PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ Posts : 132 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur + Lucht = ElektriciteitKlas: GeenPartner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.
| |
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 09 2013, 00:06 | |
| Ah well, so be it. We are all humanz, and make mistakezzz En ja, het is fine als ze daar z'n naam al weet. Verziek z'n ochtend nog maar even wat meer. Misschien slaat ie z'n eigen schedel dan wel kapot op de tafel |
|
| |
Venita .
| |
| |
Earia
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 09 2013, 00:14 | |
| Denk dat hij het nog altijd beter vind dan de titel 'trainer'. The poor guy. I only made him to suffer. Moet zeggen dat hij tot nu toe wel echt behoorlijk de pis paal is met de posts en alles wat ik in m'n hoofd heb voor hem. I have issues... |
|
| |
Venita .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 09 2013, 00:18 | |
| "Meneer Trainer Zenon!" Ik denk dat hij haar acuut zal wurgen als ze dat ooit zegt, maar dan elektrocuteert zij hem half door de shock en zit zijn haar perfect. It will all work out in the end.
En het is beter dan iets roleplayen dat te enthousiast is. Over werkelijk ALLES.
What on earth did I create OTL ? |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 09 2013, 00:51 | |
| Ik heb dus enorme last van heimwee. .. ik wil mn laptop voor te posten. .. D: |
|
| |
Earia
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 09 2013, 02:11 | |
| Oké, Zenon gaat echt Venita der nek breken op een dag als het zo door gaat. Talk about pushing it |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 09 2013, 09:33 | |
| Vanmiddag röntgenfoto's laten nemen omdat ik wss ongelijke benen heb waardoor mijn ruggengraat niet recht is... Want meeeeh ik heb een ruggengraat met een s-bocht erin D: |
|
| |
Zenon .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 09 2013, 11:15 | |
| Geez, sounds fucked Talita. Succes : x |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|