|
|
Auteur | Bericht |
---|
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 21:02 | |
| ugh, door die stomme schoolmensjes had ik examen in de kelder onder de trunzaal waar ze volgens mij aan het basketten waren, ik gok leren dribbelen want ik had het gevoel dat het oorlog was en ik in een schuilkelder zat -.- nu heb ik chemie examen helemaal verknoeid |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 21:05 | |
| Dat hab ik strakjes al verteld nes xD |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 21:07 | |
| Dan moet je een klacht indienen. Misschien word je cijfer wel opgehoogd als goedmakertje. Maar sowieso een klacht indienen vanwege slechte toetsomstandigheden. |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 21:09 | |
| Dat gaat niet gebeuren voor examens en ik weet niet of een klacht van een paar 4de jaars gaan helpen >.<" nu maar hopen dat ze morgen geen l.o geven |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 21:10 | |
| @Rani, euhw... was te lui om alles wat ik gemist had te lezen, je weet wel, al dat gelees van video-tech en kunstgeschiedenis... mijn ogen zijn stikkapot T.T
@Arresuka, ik betwijfeln dat dat wat gaat uitmaken... |
|
| |
Crouge .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark as the night babyKlas: Master SavadorPartner: You woulden't even dare
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 07:48 | |
| Chiilll..vrijdag is altijde en rustig dagje..en lekker kort |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 07:48 | |
| Ik heb 8:45 tot 14:00 daarna rijles om 16:00 - 17:30 en dan vrij <3
|
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 07:50 | |
| Meh ik heb nog les tot 4u en daarna vanaf 9u kan ik me volledig richten op het posten |
|
| |
Crouge .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark as the night babyKlas: Master SavadorPartner: You woulden't even dare
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 07:58 | |
| @Noel: btw, je hebt weer een PB Ik heb van 10:30 tot 14:00 uur les xd |
|
| |
Break .
PROFILEReal Name : .. Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master NorwoodPartner: The best way to predict a future is to create one.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 12:05 | |
| Whaaaaaaa ben je met een post bezig. In het OLC, word het vrouwtje boos omdat het niets met school temaken heeft. Ik heel bijdehand " maar mevrouw, via dit leer ik nederlands spelling. Het is leuk en ik leer." Word ik het OLC uitgeschopt :O mag er de rest van de week ook niet meer komen. ( tis vrijdag, boeie ) Nu heeft ze de computer, waar ik bezig was met een post, uitgezet door de knop in te houden omdat ik het wilde opslaan... Alle gegevens kwijt. Weetje hoe freaking boos ik nu ben?! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 12:16 | |
| Mweh. Poor you, Anique. I know that feeling though T_T
Ik heb vandaag helemaal geen school ^-^ En ik ga een nieuw zadel kopen voor m'n knollie, dus daar heb ik wel zin in.
Straks beginnen aan Eo's topic. En dan Lightning geloof ik. c: |
|
| |
Break .
PROFILEReal Name : .. Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master NorwoodPartner: The best way to predict a future is to create one.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 12:18 | |
| Haha netjes, ik heb foto gemaakt van mij en een vriendin in de sneeuw xd zit ook een mini verhaal bij, zal het thuis neerzetten :') |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 12:21 | |
| @Anique; Well - en je hebt nog groot gelijk ook. Dit, SSA, en RPG'en in het algemeen heeft me echt geholpen met literatuur, het moeten schrijven van betogen, uiteenzettingen, etc. Dus het is wel degelijk educatieve oefening in a way. Dat mens moet zich eens bedenken dat anderen zich eerder zullen wijden aan games of facebook or whatever en u van dit tenminste nog iets opsteekt. I don't blame you =/ *pat pat* |
|
| |
Break .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 12:25 | |
| I know right! Maar thuis ga ik foto posten van in de sneeuw xd misschien nog een filmpje ( tis mn cosplay groep xd ao be prepared )
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 12:32 | |
| True that. M´n broer schrijft dit ook altijd af als ´verhaaltjes schrijven´ maar voor mij is het meer als gewoon verhaaltjes schrijven , niet dat hij dat begrijpt. T_T
@Anique: Ligt er bij jullie zoveel sneeuw dan? ;o Ik ben zeer benieuwd :'] |
|
| |
Break .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 12:38 | |
| Tis ook meer dan een verhaaltje |
|
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 12:39 | |
| Ik ben door SSA bij Nederlands van een 4 naar een 5.4 gegaan. Dat is wel wat in mijn geval XD |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 12:41 | |
| Ik van een 5 naar een 7 Maar men ouders blijven het tijd verspilling vinden... |
|
| |
Crouge .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 13:06 | |
| Ja, maar de meeste mensen zien dit oom als gewoon chatten. Echter, is dit wel meer da allren verhalrn schrijven. Niet alleen word het creatieve deel jn jr hersenen geprikkeld, maar je leert ook meet mensen kennen. Veel mensen van mijn school vinden het oom kinderachtig klinken als ik het ze uitleg. Echter, valt forum-based RPG niet echt uit te leggen. Mensen moeten zelf eens rondkijken op de site. |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 13:09 | |
| Ik ben het wel met je eens. Veel mensen vinden dit maar vreemd. Maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat RPG-en wel goed is voor je inlevingsvermogen. Ik heb er geen spijt van dat ik hieraan ben begonnen. |
|
| |
Break .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 14:19 | |
| Foto's en filpjes komen zo xd was lache :') komen wel in apoilers xd ook probeerde we thee te dribken als a sitlr xd mislukkig :') |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 14:23 | |
| Ah, theedrinken like a sir. I approve *sip* |
|
| |
Tom .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 190 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en lichtmagieKlas: - Partner: Don't try and change me, because you'll never succeed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 14:26 | |
| Ik heb geen cosplaygroep Maar vandaag nog eventjes overleven lol xD |
|
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 14:28 | |
| ...Ik moet nu kaartjes kopen voor de Animecon. I have to. |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 14:47 | |
| ik heb ook geen cosplaygroep xd
en mijn klas weet niet dat ik dit doe... dan vinden ze me waarschijnlijk nog vreemder T_T
~ R.I.P. Penske, je was een geweldige kat en ik zal je enorm missen. slaapzacht ~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|