|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:32 | |
| Noooooooo not Amnesia |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:39 | |
| Yes XD Monster kwam Ik duw Linea naar voren en ren weg, net zoals de rest. Water deel... Saf bleef achter T-T Rood stuff kwam: Lune had geen zin meer in rennen.
laat ik zeggen uiteindelijk was niemand er meer xd |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:45 | |
| Ow, dat monster zou de ontmoeting met Linea niet overleefd hebben Ik heb al tijden niet meer dat soort dromen gehad. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:46 | |
| FUUUUUU Hele school moeten rondrennen omdat je vriendin belt. Er is wat ergs begeurd, Zoek me bij het hek... * klinkt droevig * Ik giga naar haar zoeken... Gaat het om een jongen ._. .... MEIDEN! snap er neits van! ( terwijl ik er zelf een ben )
|
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:49 | |
| Vaagheid, mijn manager zit mee te fluiten met "i dont care" wel genius istie xD ik liet hem een product zien wat vanochtend was binnengekomen en al een maand over datum was, hij kijkt er twee seconden naar, begint dan heel derpish te giegelen, pakt het op en roept keihard "HONDELUL" muahahaha xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:56 | |
| @Aressuka Whahahah XD Tja... het is al dood, weinig energie dus |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 14:32 | |
| Ik ga de idioot die beslist heeft dat de examens worden gehouden in de kelder echt vermoorden Hoe haalt hij het in zijn hoofd om ons daar recht onder de turnzaal te zetten Als ze balsporten beoefenen lijkt het net alsof ze ons plat aan het bombarderen zijn niet echt handig voor de concentratie kan ik je melden zo da's eruit, nu kan ik weer rustig zijn *zen* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 15:25 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 15:29 | |
| Und ben je uit? c: Ugh... ik heb last van voortdurende honger.. T_T |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 15:33 | |
| Hier ook vrijheid En wat een scumbag leerkracht had ik vandaag. Onderhandelen wilde hij niet van weten -_- Maar ik ga er lekker over klagen bij iemand die mijn kant van het verhaal snapt. In tegenstelling tot die leraar, die snapt er geen bal van. Mijn wraak zal zoet zijn gnagnagna. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 15:41 | |
| Ik had echt een leerkracht... en die haalt de bloed onder je nagels vandaan <.< en die had ik 3 uur achter elkaar * GRRRRRRRRRRR * @Night Yup... uit, maar ik heb ook honger xd
En ik weet neit welke banner k voor break moet doen... zoo veeel leuke! *-*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 15:46 | |
| @Anique: Je mag me Pomme noemen hoor c: En laat zien dan kunnen wij evt een keuze maken~
Nu eerst even half uurtje rennen, zie het straks evt. wel :]
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 16:00 | |
| |
|
| |
Yaëra .
PROFILEReal Name : - Posts : 296
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 16:03 | |
| Aaaargh waarom denk ik dat het al weekend is terwijl ik nog een dag naar school moet! |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 16:46 | |
| Score voor vandaag... Nederlands Mondeling;; Boeken gingen supergoed, gedicht ook wel redelijk. Het was heel leuk en ik had voor niets gestresst x'D Scheikunde;; Nou, dat heb ik dus helemaal compleet verpest Maar gelukkig vond bijna iedereen het moeilijk :'] |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 16:47 | |
| aah scheikunde had ik vandaag ook xD ik denk dat ik dat ook best wel verpest heb >.< |
|
| |
Break .
PROFILEReal Name : .. Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master NorwoodPartner: The best way to predict a future is to create one.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 16:50 | |
| hihi Goodluck on the next one! |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 16:54 | |
| - Rhine schreef:
- aah scheikunde had ik vandaag ook xD
ik denk dat ik dat ook best wel verpest heb >.< Tjaaaah, iedereen heeft al zoiets van: Herkansing it is. Dus het was best wel triest :'] Naja, nu duits voorbereiden. I shall own that~ |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 16:56 | |
| Bij ons werken ze helaas niet met herkansingen ^^" maar normaal gezien als ik hierop gebuisd ben ben ik nog wel door op mijn jaar totaal gelukkig maar anders zouden mijn ouders mij zeker van kant maken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 16:58 | |
| Scheikunde is gewoon een rot vak. En ik ben weer back c:
Hmmn, zie dat je voor de laatste bent gegaan? Vond ze idd allemaal wel mooi x3 Zometeen meteen door naar het paard, nadat ik een beetje hersteld ben x_x
En dan straks fulltime tijd besteden aan ssa ~ |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 19:28 | |
| ''The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them'' Lolol xD
|
|
| |
Jamaya .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 150 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Partner: I don't need a boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 19:33 | |
| @Emma: Dat doet me denken aan de Hunger Games, daar zeggen ze ook iets over zo'n type. c: |
|
| |
Tom .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 190 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en lichtmagieKlas: - Partner: Don't try and change me, because you'll never succeed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 19:37 | |
| En toen has Tom een hele andere FC xD |
|
| |
Jamaya .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 150 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Partner: I don't need a boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 19:42 | |
| Anne; Oeh, rain os'je. Nice~ |
|
| |
Nariko .
PROFILEReal Name : - Posts : 375 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud & LightKlas: Miss AbigailPartner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 20:42 | |
| Ik ben zo goed in mensen overhalen C:< |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|