|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 11:38 | |
| Saf :') helpt het als ik vertel dat ik toen ik de bus uitstapte op mn snufferd ging? xD |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 11:40 | |
| auw ik had dat ook D: nouja ik viel in een trouw houding op de speelplaats D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 11:49 | |
| ben blij dat mijn laptop het nog doet XD Maar voelde me wel beschaamd... Ik lande face down ._." iedereen lachen... >.< |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 11:50 | |
| Well, ik zou niet weten waarmee me dat zou moeten helpen c': I feel rather sorry for you dan dat ik er me beter door voel though. ARME KINDERS. Ughski, dem moment dat je Lion King in het Engels kijkt en Saf niet uit je hoofd kan zetten telkens wanneer Scar spreekt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 11:59 | |
| Haha ik ben oke asperine en heb geen last Lion king is grappig. Moest idd aan jou denken x'D Als ik seal en etc hoor denk ik aan break xd |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:01 | |
| xd ach, ik denk er iedere keer aan als ik mijn blauwe plek op men knie voelde en ja xd ik voelde me ook beschaamd xd gelukkig dat het niet voor iemand was gericht want dan...D:
xd dat is handig... xd saf moet vereerd zijn dat je dan de hele tijd aan hem denktxd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:06 | |
| Ik heb mijn schouder xd Wees blij dat het niet op iemand gericht was XD Mijn vriend had ooit ook iets... Hij gleed uit in een straat met zijn fiets, hele ijsbaan, en de politie wagen stond 4 meter van hem vandaan. Vriend blijft liggen, agent stapt uit, glijd uit en hangt Letterlijk aan zijn portier en vraagt aan mijn vriend of het gaat x'D Was er bij :') |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:13 | |
| Why, that is quite charming. x) Eigenlijk moet ik niks zeggen met mijn schroefduik bij de bushalte, ah well.
Yup, maar het is ergens toch ook wel grappig. Yay voor de perfecte voice voor je char. Be Prepared~ <- He sings it in the shower.
|
|
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:13 | |
| ...Ik haat ziek zijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:19 | |
| nawww * hugg Miss sugar * Beterschap! Ik was eere gister ziek [s]Heb je gewoon stieking cyber aangestoken [/s] Saf, ik heb ook een goeie stem voor Break. maar het is lastig die te vervangen aangezien het van anime is >D edit: PAUZEEEE en we hebben rolf hierzo XD Mag je ook fragmentjes posten van mensen op een andere RPG site XD Ddit is namelijk wel epic xD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:26 | |
| Hmmn.. Ik moet die anime waar de faceclaim van Break uit komt ook nog eens een keer zien Het posten van fragmentjes hier is eigenlijk alleen van gebeurtenissen op SSA tussen chars, maar ik heb er niet echt bezwaar tegen hur. Alleen zal niemand er waarschijnlijk iets van snappen als ze de site en de karakters waar het om gaat niet kennen, that's why ^^ @Demi: D'aww. *hugs you and swings you around* HET KOMT WEL GOED |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:27 | |
| Hihi Pandora Hearts 25 Eps... Je kan ook lezen maar dan ben je dubbel zo hard aan het werk XD dat zijn er 137 ondertussen geloof ik en nog steeds bezig >.<
Zit nu in een comp lokaal dus kan nu bezig met posts >D
Laatst aangepast door Kasumi op do maa 14 2013, 12:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Crouge .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark as the night babyKlas: Master SavadorPartner: You woulden't even dare
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:29 | |
| Clannad after story is saaad ;__; |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:36 | |
| Maar totally worth it. Mitch & me zijn diehard fans. We cried manly tears, yes we did Plague Dogs & Watership Down & Felidae & al die andere kinderlijk op het eerste gezicht maar toch niet-zo-voor-kinderen-geschikte-animatiefilms-afterall kijken, ohoho |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:37 | |
| haha, ik ga denk nu maar eens Break's profile maken XD
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:44 | |
| Meh... Leraar loopt vaak rond... Haat school D: Ze willen gwn niet dat ik mijn inspiratie kwijt kan D:< |
|
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:51 | |
| *hugs iedereen terug* Pupu... Everyone is so nice... En mijn hoofd zegt rare dingen en laat me vaag dromen XDXD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:52 | |
| |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 12:59 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:06 | |
| nu word ik ook wel nieuwschierig |
|
| |
Miss Sugar
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:14 | |
| ...Do you seriously want to know? Well...Whatever I tell you >3 Ik had dus een vage droom waarin ik Sugar was. Ik stormde Sav zijn kamer binnen en trok hem, met behoorlijk wat geweld van Eres af. Eres liep naar Norwood die in een hoekje stond terwijl ik Sav menam en opsloot in mijn RL kledingkast (inloopkast. ). Toen liep ik door een deur en kwam in een van mijn klaslokalen terecht (still as Sugar) en mijn Rl wiskunde klas zat daar met wat SSA leerlingen waaronder Kanda, Alan, Rhine, Lightning en Romance plus nog wat anderen maar ik weet het niet meer zeker. Vervolgens kwam mijn vader binnen en nam mij mee met de cabrio door de bergen (uit het niets was ik weer ik en niet Sugar)... Tijdens de rit zat mijn vader te zeuren over de man in mijn kast. Ik claimde dat hij mijn huisdier was en hij geloofde me. We reden door de sneeuw heen en toen POEF! Alles werd sneeuwwit. End of the dream... I told you. Weird dreams appear when I have a fever |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:15 | |
| |
|
| |
Miss Sugar
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:19 | |
| Indeed XD Ik dacht ech van "What the hell?" toen ik wakker werd. |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:25 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 14 2013, 13:29 | |
| Ik had ook een vage droom XD
Ik ,Lightning, Lune, Linea, Sugar en savador in Amnesia XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |