Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 15:59
Master Savador schreef:
Woah en toen kreeg je een cavia in de camera geduwd o3o
Ô.o arme camera...
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side) Klas: - Partner: You make me shine like a star in the sky
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 16:00
Haha, die cavia
Romance .
PROFILE Real Name : Ro Posts : 2649
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: ~ Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 16:07
Waarom kreeg jij een cavia in je camera geduwd?? :O
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 16:54
Zie Kasumi's filmpje
Nariko .
PROFILE Real Name : - Posts : 375
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud & Light Klas: Miss Abigail Partner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 17:14
Noah je hebt me aan het lachen gemaakt en nu kan ik me niet meer concentreren op mijn stage-verslag
Romance .
PROFILE Real Name : Ro Posts : 2649
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: ~ Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 17:19
Waaahahhh.. Noah heb je het gezien?? Ik wist wel dat als ik het hier zou gaan posten dat je dat titeltje zou zien.. En nu is het weg..
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 17:23
Ohoho! Sorry lieverd ;D Ik had het stiekem al eerder gezien, maar vergat het steeds te veranderen
Shinon .
PROFILE Real Name : Dubbledot Posts : 624
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x Ice Klas: Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 17:40
pief, auto les ook weer overleeft @Savador Jup... een heuse grote cavia... net zoals in mijn gezicht Maar ik mag ze niet... Evillllll @ Aressuka Een cavia zwart borstel noemen ze het. @ Romance Denk dat Sabrina zich verveelde XD We gaan denk ik, nog wel een keer cosplay XD als je wilt kan ik er wel een topic voor aanmaken of het bij real life neerzettten Maar heb geen idee wanneer en hoe XD We doen altijd random:')
Nariko .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud & Light Klas: Miss Abigail Partner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 17:51
Of ik heb mijn tweelingzus gevonden? o.o
Sasuke .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 361
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark magic and fire Klas: Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 20:08
Yeah, mn Osje is af
Nariko .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 20:38
Haat aan mijn vader ><
Aressuka .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side) Klas: - Partner: You make me shine like a star in the sky
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 20:38
Hoezo?
Nariko .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 20:42
Ik moest mijn stageverslag uitprinten en ik was druk bezig met WoW, nou dat had ik kunnen stoppen, moeten we helemaal naar zijn account, hebben we weer de verkeerde versie ectect ect. UITEINDELIJK EEN UUR BEZIG GEWEEST ><
Aressuka .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 20:44
Wat een gedoe zeg. o_o
Nariko .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 21:05
Ja, en nu heeft WoW hem ook nog eens gespaced, dan maar posten.
Escai
PROFILEReal Name : Kim Bobeldijk Posts : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Klas: Net nieuw Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 22:44
Soms wou ik dat de wereld ten onder ging, en ik het als enige overleefde. Like, dan zou ik me nog minder eenzaam voelen als nu, want dan zou niemand me meer pijn kunnen doen. ;-;
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 22:46
Aaah, dilemma >.< Zal ik Mineko wegdoen en vervangen door een gastje genaamd Kai, aka K'? He would look something like this;;
Met een hand van vuur en een zielig verleden ;___; But I just can't choose
@Kim [was het toch?];; Ken je niet echt maar.. *virtual hug* Sterkte met wat er dan ook aan de hand is c: Als je je hart wil luchten kan dat hier altijd~
Escai
PROFILEReal Name : Kim Bobeldijk Posts : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Klas: Net nieuw Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 23:00
Die Kai gozer ziet er wel ubervet uit moet ik zeggen =0 Maar ik kan geen goede mening doen, want ik ken dat andere character niet xD
En ja, het is Kim. Thanks voor de virtual hug <33 En stiekem wil ik graag mijn hart luchten hier. Bijna niemand kent me hier dus het maakt niet uit wat ik schrijf hehe xD
Nou een tijdje geleden ben ik naar de huisarts geweest omdat ik altijd moe ben, noot uitgerust na (lang) slapen, ik kom slecht in slaap omdat ik continue pieker over ongeveer alles, ik huil om niks en om van alles en nog wat, ik heb nergens zin in, depressieve buien, ect.
Nu heb ik een bloedonderzoek gehad en daar kwam niks uit. Wat juist rot is, want dat betekend dus dat het mentaal is. >.>
Ik raak elke winter in een heel diep dal, en alleen als de omstandigheden perfect zijn en alles gaat goed en aardig, dan krabbel ik heel langzaam weer uit dat dal, maar als er dan iets gebeurd zoals een ruzie, of gewoon iets slechts dat gebeurd in mijn leven, dan word ik weer een heel stuk dieper gegooid. Ik vertrouw heel weinig mensen, dus tegen de mensen die ik wél vertrouw vertel ik alles.
Nu was ik op mijn eigen RPG erover aan het praten dat ik graag meer leden wou en vroeg ik waar ik allemaal kon adverteren aan mijn leden, en toen reageerde een van de mensen die ik vertrouw dus heel lullig tegen mij dat ik niet moet zeiken over mijn leden, dat ik me aanstel, ect. Dat ik echt denk: Why u do this? Ik wil alleen het beste voor m'n site? ;-;
Toen kreeg ik dit terug op MSN:
Citaat :
Het is gewoon de waarheid, en geloof niet dat je me iets vreselijks hebt aangedaan. Tis gewoon zo dat je heel veel aandacht zoekt nu, is het niet om 'pijntjes' is het wel weer om iets anders en dan nu weer dat je te weinig leden hebt. Like omg, zoals opnieuw; dit is één van de weinige sites die nog actief is hoor. Kzou trots zijn. Ik jank toch ook niet om Disturbia, die trouwens veel minder leden online heeft 24h dan jou :l
Dus.. *Ik zoek aandacht Antwoord: Dat is waar, ik voel me in mijn situatie ongelooflijk eenzaam en aangezien niemand ooit tegen mij praat hunker ik naar aandacht. Maar dat ik 'zeur' over de leden op de site heeft niks met aandacht te maken? Weet niet waar ze de link legt.
*Ik zeur over pijntjes Dit deed me wel het meeste pijn.. ik zeur over mijn pijntjes en alles ja, omdat ik haar vertrouw, zie als een luisterend oor of desnoods gewoon een muur om tegen te praten zodat ik dingen kwijt kan. Ik heb haar trouwens nog bijna niks gezegd over mijn depressie dus wat ze nou zeurt?
*Ik zeur over de leden op mijn site Ja, ik zeurde over mensen die zich aanmelden, en na een paar dagen ineens verdwijnen. Ik heb nogal een trauma aan doodgaande site's omdat mijn geliefde RPG die ik bijna 5 jaar beheerde dit jaar dood is gelopen, na heel veel hopeloze pogingen het weer overeind te krijgen..
/Rant over. Sorry voor zoveel tekst.
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 23:04
emma --> Hij lijkt me wel een zeer awesome persoontje c;
Kim --> jij arme ziel man, ik vind eht zo rotjes voor je *super digi plethug van moi le non hugger*
Shinon .
PROFILE Real Name : Dubbledot Posts : 624
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x Ice Klas: Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 23:06
Kim dat is gwn lullig. Ik steun je wel! *hugs die je pas woensdag ontvangt ._. crap delivery XD *
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 15 2013, 23:19
Haha, Kai zit echt al heel lang in mijn hoofdje, maar ik heb te veel chars, dus kan hem alleen aanmaken als ik er een wegdoe vind ik Hij is like.. awesome. Zijn vader heeft zijn hand in lava gedoopt, waardoor die dus vuurmagie heeft opgenomen enzo :'O Yeah, in mijn hoofd leeft hij al En Mineko is wel mijn schatje.. Dus.. Ik wil hem eigenlijk ook niet ombouwen >__< Het liefst zou ik hem laten slagen ofzo, dat hij zijn eindexamen doet en zo hem weg laten gaan Want ik.. hij.. <'3.. *sighs*
@Kim;; Late reactie sorry x'D But... Dat klinkt allemaal niet zo prettig :c Een vriendin van mij had last van winterdepressie, dus daar doet het me wel een beetje aan denken~ Maar iig: Heel veel sterkte en ik weet zeker dat je er weer bovenop gaat komen ^w^
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.