|
|
Auteur | Bericht |
---|
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 06 2013, 22:42 | |
| Volgens mij heb ik ook hooikoorts, zit al de hele dag te niezen en met tranende ogen ._." |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 06 2013, 22:43 | |
| Sounds interesting, die anime.. Ben op zoek naar iets nieuws so.. Ben gisteren begonnen aan iets wat Kaicho wa maid-sama heet...
Weet niet wat ik daar over moet zeggen .. :'] |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 06 2013, 22:46 | |
| Ik vind het zo vreselijk dat Arashi niet meer online is geweest, we konden zo'n geweldig date topic hebben >_> |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 06 2013, 23:00 | |
| Daaamn, breathing hurts Alleen ik word weer door een meisje met uitgestoken elleboog geblokt -___-'' Goodnight everybody~ x'D |
|
| |
Yaëra .
PROFILEReal Name : - Posts : 296
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 06 2013, 23:39 | |
| Meh, de chat is niet mobielvriendelijk Ik wil het hebben over Night met een pan op zijn hoofd slaan daar x) Gheheh, bijna niemand snapt waar dit over gaat ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 06 2013, 23:48 | |
| tsh. Niet Night met een pan slaan. :'[
Naja hij verdiend het met zijn slijmballen gedrag XD Ach wie weet ben jij in ons topic wel aan de beurt, kun je um daar met een pan meppen xd |
|
| |
Yaëra .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo maa 06 2013, 23:59 | |
| Dan moet ze er wel een vinden daar o.o Een tak kan ook wel toch? Of een steen.. Zoveel mogelijkheden :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 00:01 | |
| hahaha, inderdaad.. c';
Gelukkig is Night's karakter in de chat overdreven en zal hij dit niet zó snel doen. XD Ik ben foetsie~
Shleep tight. ='] |
|
| |
Yaëra .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 00:04 | |
| Ja, das bij Yaëra ook xD Bij iedereen wel volgens mij Ik peer 'm ook, baaaj |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 07:14 | |
| Morgen mensen. Blijkbaar ben ik één van de weinige die geen last heeft van hooikoorts. En beterschap Emma. |
|
| |
Break .
PROFILEReal Name : .. Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master NorwoodPartner: The best way to predict a future is to create one.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 07:16 | |
| Moge, Ik heb ook geen hooikoorts. Ben wel allergisch voor zuivel >.< |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 07:18 | |
| Ik heb een notenallergie. Is het alleen lactoseintollerantie of gewoon alle soorten zuivel? |
|
| |
Yaëra .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 08:45 | |
| Ik ben echt voor vanalles en nog wat allergisch, maar niet heel ernstig. Ik heb kruisallergie x) En dan lonkt de hooikoorts voor berkenpollen aan een hele waslijst van eten. Kijk zelf maar ll Wikipedia bij Bekende voorbeelden van kruisallergie x.x |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 09:08 | |
| Ik ben de naam vergeten van de anime van Alan en Kanda >< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 13:27 | |
| @Jinte: slecht van je.. xd D. Gray man c: En goede middag everyone. Vandaag buikpijnloos opgestaan Denk dat ik nu eens ga beginnen aan het antwoord op Yaëra, dan Moyra en dan Eodan c: |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 18:09 | |
| Ik ga eens naar een nieuwe Master Mihalj plaatje zoeken haha (:
en proberen wat te posten ;O |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 18:39 | |
| Welcome back Sykes |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 19:02 | |
| Anne Thanks :3
Ogott, kan iemand me helpen met een leuke nieuwe Master Mihalj plaatje zoeken D; ?? |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 19:52 | |
| @Sykes; Ik wil wel helpen ^^
Eindelijk weer eens met Roakes gepost, 't werd tijd <'3 |
|
| |
Tom .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 190 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en lichtmagieKlas: - Partner: Don't try and change me, because you'll never succeed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 20:12 | |
| En ik ga maar eens kijken of ik met Tom iets kan doen xD |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 20:14 | |
| Talita Oh als je graag wilt (: Het is zoiets als wat nu Mihalj setje is.. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 20:26 | |
| @Sykes: Heb je een faceclaim of zoiets? c: |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 20:51 | |
| omg, Anne, die ava van Tom is creepy... die staart... O.o |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 21:12 | |
| @Sykes (als ik u zo mag noemen c: ) Welcome back~ En weer verder met inspi opdoen voor Saf |
|
| |
Yaëra .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 07 2013, 21:21 | |
| *Is weer ontevreden met ava * Hmmpf, eindelijk een onderschrift geknutseld, kan die ava weer veranderd worden. En Yaëra's verleden/vaardigheden/persoonlijkheid moet ook nog uitgebreid/bijgeschaafd worden. Blah. Geen zin in. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|