MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 01 2013, 23:27
oeh paardrijden Heb ik ook lang gedaan, is best wel tofjes maarre wat ging er dan zo slecht?
Nariko .
PROFILE Real Name : - Posts : 375
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud & Light Klas: Miss Abigail Partner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 01 2013, 23:34
Ik wil weer viool spelen zodat ik Professor Layton Liedjes kan spelen
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 01 2013, 23:47
@Rani: Nou.... Hij was gewoon te sterk, dus mijn afstanden naar de sprongen waren niet goed. Dat resulteerd in veels te hoge noodsprongen. Dus vandaar dat het niet helemaal lekker ging. Op het einde wel no 1.20 kunne springen, en daarna gestopt c:
Klaar met 1 antwoord, wieeeh~ Even iets kijken en dan met topic voor Moyra beginnen, mijn eerste post met Layth.. hmm
Adrian
PROFILE Real Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en Vuur Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ ) Partner: Neen.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 00:01
Nu nog even proberen te posten en dan klaar Morgen cosplayen voor een grote hoop :') ben nerveus
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 01:38
@Anne: Succes~ :] Komt vast wel goed =]
Moyra's topic al voor de helft af, morgen afmaken en um posten.. Dan op Nariko antwoorden en een topic voor Eodan maken met Eu!~
Busy <3
Miss Sugar
PROFILE Real Name : Suikerklontje Posts : 387
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air en Dark Klas: - Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 10:26
Ik zit al dagen te piekeren over mijn date met Safke Waar blijft mijn inspiratie als ik het nodig heb?!
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 10:34
Weet iemand een goede, actieve RPG?
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 10:39
waar is mijn inspi Ik heb hem nodig >.<
maar ach ja zo vaak kan ik er vandaag toch niet zijn sws fotootjes nemen, als halfdode door een stad lopen en dan weer fotootjes maken
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 10:55
Ik weet een goede actieve rpg, naar valt het niet onder reclame als ik hem noem?
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 10:57
Nou, ik zoek er een :/
Kyo .
PROFILE Real Name : Pomme Posts : 177
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air and fire Klas: Miss Nannete. Partner: Never durst poet touch a pen to write Until his ink were temper'd with Love's sighs;
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 17:01
@Jinte: SSA? c: lol Weet er wel een, maar wel paarden biased en in het engels gespeeld. (wel NL moderators)
Good Morning~ voor mij tenminste. Vannacht ziek geworden en dus nauwelijks kunnen slapen. Net 4 uur lang op de bank liggen snurken. *sigh* Nu wel energiek vol en nu beginnen aan mijn Moyra topic afmaken c:
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 19:35
Bestaat op dit forum iets zoals post-to-be?
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 19:45
Wat houdt dat precies in, dear?
Elveria God of Mischief
PROFILE Real Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark x Fire Klas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 19:47
OMG Vriendin van mijn broer komt zo en ik ben dan alleen met haar thuis ._. Ik voel me altijd ongemakkelijk met haar maar er is nooit iets tussen ons gebeurd ._.
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 19:55
Yaëra schreef:
Bestaat op dit forum iets zoals post-to-be?
Nu ben ik wel heel benieuwd wat dat is
@Jinte: Ik snap wel wat je bedoelt hoor Gewoon de sfeer is soms heel awkward bij sommige mensen x'D
Elveria God of Mischief
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark x Fire Klas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 20:02
Inderdaad :/
Enyana .
PROFILE Real Name : Noa Posts : 1003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woudmagie Klas: Master Savador Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 20:10
merb.....ik heb dat ook altijd met de vriend van een van mij zussen....derrrrrrrrrp hij houdt niet van kinderen dus het is vaak nogal....ongemakkelijk als we alleen zijn
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 20:16
Post-to-be gebruiken we op een ander rpg-forum, en dat is dat als je bijv. een (open) topic ziet, waar je heel graag wilt posten (Omdat je een leuk idee hebt, of iets anders..) maar op dat moment geen tijd hebt, je een post-to-be kunt plaatsen, zodat anderen dat plekje niet in kunnen pikken. Het kan ook in topics waarin je samen met anderen speelt, alleen moet je niet te lang post-to-be laten staan, want dan houd je het topic op
Meestal doen we dan maximaal 1 dag als er geen tijd bij staat, en anders maximaal drie dagen, dacht ik.. Je schrijft dan gewoon post-to-be en dan tot wanneer (of juist niet, maar ik denk wel dat dat handig is voor de anderen in het topic)
Dat vroeg ik me dus af
Elveria God of Mischief
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 20:19
/Ik zet dan gewoon gereserveerd neer c: Al doe ik het haast nooit.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 20:21
Oh, heet dat hier gereserveerd :3
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 20:23
Yaëra schreef:
Post-to-be gebruiken we op een ander rpg-forum, en dat is dat als je bijv. een (open) topic ziet, waar je heel graag wilt posten (Omdat je een leuk idee hebt, of iets anders..) maar op dat moment geen tijd hebt, je een post-to-be kunt plaatsen, zodat anderen dat plekje niet in kunnen pikken. Het kan ook in topics waarin je samen met anderen speelt, alleen moet je niet te lang post-to-be laten staan, want dan houd je het topic op
Meestal doen we dan maximaal 1 dag als er geen tijd bij staat, en anders maximaal drie dagen, dacht ik.. Je schrijft dan gewoon post-to-be en dan tot wanneer (of juist niet, maar ik denk wel dat dat handig is voor de anderen in het topic)
Dat vroeg ik me dus af
Je kan anders gwn een pb sturen naar degene van wie het topic is en dan kan die [Gesloten] in de beginpost zetten ofzo? c: Dunno xD En ben toch begonnen met inkleuren van mn tekening ipv te posten, I'm a bad person :'D
Elveria God of Mischief
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 02 2013, 20:23
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.