|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 13 2013, 22:07 | |
| Hmm, ik stel het posten op Cass lestopic uit tot morgenavond.. Kan ze boos worden op Night >D En ik zou het leuk vinden als er meer dan 3 leerlingen kwamen *kuch subtiele hint kuch* x'D Nu voor Eo posten, wordt wss flut |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 13 2013, 22:13 | |
| Oeh boos worden op Night? Poor Nighty, he didn't do anything wrong.yet Naja als ze kwaad op hem word komt hij misschien later nog wel eens op bezoek >:] En don't worry he'll be charming as hell... |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 13 2013, 22:20 | |
| Hmm, ze heeft genoeg redenen;; ~Hij stelde zich niet voor ~Hij liep meteen naar een plek achterin ~Hij luistert muziek Oeioei xD En ze wil graag een perfecte les, dus vandaar xD &&Ik heb mn eerste postsheet ooit gemaakt Met een vaag plaatje xD, maar weet niet zeker welke versie beter is :] Iemand een mening? - Spoiler:
|
|
| |
Eodan
PROFILEReal Name : Melle Posts : 810 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: That's a long time ago..Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 13 2013, 22:29 | |
| Very pretty indeed |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 13 2013, 22:44 | |
| Ik vind.. hmm lastig. Ik vind ze beide wel mooi xD
Maakt dus niet uit denk ik welke je kiest ;]
En .. nu je het zegt heeft ze inderdaad genoeg redenen. I'm oh so curious hoe dat topic gaat lopen >:] |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 13 2013, 22:48 | |
| @Both: Thankyou c: Was er zelf ook wel blij mee, vooral omdat ik nog nooit eerder echt dingen heb bewerkt ofzo :] @Pomme: Ik voorspel drama xD Postje af, ik ga slapen. Goodnight all~ :3 |
|
| |
Niff
PROFILEReal Name : Quy Posts : 54 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AardeKlas: Partner: don't need one, i have Siraj..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 13 2013, 23:02 | |
| @Pomm; sowwy Pomm, post zal waarschijnlijk morgen af zijn.. 450 woordjes Engels gaat toch niet zo snel.. ^^; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 13 2013, 23:56 | |
| @Quy: No problem, ik kan wachten hoor :] Ik zie het morgen wel ergens verschijnen.. or not, als je geen tijd hebt ;]
@Emma: Haha I agree with you. Could be interesting~ Slaap lekker :'] |
|
| |
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Love, another word for Suicide
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 14 2013, 11:36 | |
| OMG dit is echt teeeeeeeeeeeeeeee cute... |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 14 2013, 20:16 | |
| Ik heb dus geen inspi, sorry dat ik nog niet heb gepost |
|
| |
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Love, another word for Suicide
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 14 2013, 21:54 | |
| Haha omg. I killed the chat met die gif... En ik post ook vaak pas na een lange tijd, maak je niet druk |
|
| |
Tom .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 190 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en lichtmagieKlas: - Partner: Don't try and change me, because you'll never succeed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 14 2013, 22:36 | |
| Meh, ik mis tom nu echt wel belachelijk zwaar... |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 14 2013, 22:41 | |
| @Anne: Missen? Why missen ? Hij is d'r toch nog O.o? Yaay, lestopic gepost, Cass doet meteen een poging om streng te zijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 14 2013, 22:46 | |
| Wieeeeh~ Strengheid >:] Night will enjoy this. xd |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 14 2013, 22:51 | |
| Oh btw, ik wist niet zeker of hij als Night of Rui ingeschreven stond, heb dus mr zn officiele naam gedaan ;o Is dat goed~? Haha ze vindt hem nu nog niet helemaal 100% vreselijk trouwens [Miracle ] maar als hij haar irriteert dan gaat ze er wss echt veel te veel op in, meer dan verstandig is xD Driftkikker-style |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 14 2013, 22:54 | |
| Heb het topic nu pas gelezen xD Ze spreekt um aan met z'n echte naam. Oyoy. Leuk dat je het opgezocht hebt overigens en ja, eigenlijk wel lastig, denk dat hij wel met z'n echte naam staat ingeschreven, denk dat hij het minder leuk vind dat ze hem daar mee aanspreekt, en dat zal hij denk ik wel recht zetten. Wel leuk dat het opgezocht hebt overigens~! Aaaaah, kan niet wachten tot ik kan antwoorden. Ik Rpg al jaren, maar het gebeurd niet vaak meer dat m'n hart ietsje sneller gaat kloppen omdat ik zin heb om te antwoorden >3 Ik zie ze al helemaal tegen elkaar in gaan hahahaahahahah!~ He'll want those earplugs back though.. :'] |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 14 2013, 23:05 | |
| Haha, tja, ik dacht: Echte naam maakt wss meer indruk en is logischer. En dan ben ik obsessed genoeg om het op te zoeken ook ;] Ben benieuwd hoe hij zal reageren xD Vrees wel dat Cass weinig geduld heeft, vooral omdat ze bang is dat ze anders het gezag verliest This is gonna be fun >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 14 2013, 23:19 | |
| Haha, uhu is ook zo. Achja dat houd het leuk, daarom maakt iedereen zo'n sheet niet waar? Haha, vrees ook dat Night niet zo geduldig is, hoewel hij het wel leuk zal vinden om haar te irriteren en nog van genieten ook als hij er uit gezet word. xD
Hoop dat de anderen snel reageren zodat ik weer kan ^^ |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 00:12 | |
| Ugh ik heb een nieuwe foute verslaving gevonden:
Robot unicorn attack evolution.
Waarom is het zo verslavend? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 00:15 | |
| Wat is Robot Unicorn Attack Evolution? ;o Klinkt .. idd verslavend xD |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 00:19 | |
| De zoveelste variatie op Robot unicorn attack alleen nu verander je om de zoveel tijd in een ander dier met een eenhoorn hoorn op je kop xD Je moet ook eens de heavy metal versie proberen :p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 00:19 | |
| Haha, lol xD Zal het eens gaan proberen zometeen, alhoewel moet morgen om 6 uur op. Hmmm
|
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 00:27 | |
| Ja, ik moet nu ook echt gaan stoppen ander blijf ik de hele nacht zitten xD. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 02:21 | |
| Mimimi ik heb net voor u gepost ;u Ik neem echt steeds meer de tijd voor één post because Saf is in een complexe bui Nja, nighty~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 09:11 | |
| Goedemorgen~
Straks even kijken of ik nog kan antwoorden. Eerst gesprek op school. :'] Cu später. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|