|
|
Auteur | Bericht |
---|
Eodan
PROFILEReal Name : Melle Posts : 810 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: That's a long time ago..Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 09:15 | |
| Wiehie, het heeft gesneeuwd en niet zo'n beetje ook ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 09:16 | |
| Heeft het bij jou veel gesneeuwd dan? Hier in Limburg ligt nog geen 2cm.. Maar heb gelezen dat er vanmorgen meer als 1000 km file stond in Nederland, bizar. xD |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 09:58 | |
| Hier ligt echt véél sneeuw, bus was te laat, ik was te laat op stage en dan sneeuwt het nog eens extra ook nog x_x |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 12:58 | |
| het was handiger geweest als ik nu aan mijn rekenen zat |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 13:07 | |
| het sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwt, omg |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 13:18 | |
| Het sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwt niet meer omg |
|
| |
Eodan
PROFILEReal Name : Melle Posts : 810 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: That's a long time ago..Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 13:29 | |
| Hier ook |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 14:12 | |
| En het begint hier net weer te sneeuwen Yay Tom sent me an SMS *is nu superhappy* |
|
| |
Hei .
PROFILEPosts : 50 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magic (Elektriciteit)Klas: Mentorklas EresPartner: She's gone..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 14:15 | |
| Hallo hallo.. nieuweling aan boord. Heb alleen geen idee waar ik kan beginnen |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 14:22 | |
| Welkom allereerst en je kan altijd starten met ineens een topic of met een voorsteltopic van je character ^w^ |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 14:26 | |
| Welcome, welcome, welcome... Hihi! Omg ik ben melig XD OK --> is een poppetje |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 17:42 | |
| Welcome~ En hier begint het nu pas te sneeuwen. >< Ben vandaag overigens de hele dag onderweg geweest, denk dat ik vanavond niet veel ga doen en lekker een filmpje ga kijken :3 |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 17:53 | |
| Toen ik aankwam op school was mijn vrij donkere kleding volledig wit en ik werd uitgelachen.. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 19:17 | |
| Ik ga nu echt posten |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 20:07 | |
| Awh, Marit... Da's echt stom. Bij ons gooien ze met sneeuw ballen als je ze niet ziet aan komen. Of ze duwen sneeuwballen in ons gezicht als we langs fietsen. |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 20:08 | |
| @ Iris, als ze dat doen moet je naar Hans gaan, dan krijgen ze straf..
Maar heeft er iemand zin in een topicje met Kit? |
|
| |
Yosh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 20:10 | |
| Neh, het is niet zo heel erg. En ze doen het bij iedereen, dus ja... En als ik niet al 5 topics had of zo zou ik wel willen, maar dat zit er niet in denk ik. |
|
| |
Eucharine
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 305 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en LuchtKlas: -Partner: person of my dreams demon of my nightmares
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 20:34 | |
| @Roakes: Ik vind het prima, een topic bedoel ik. (DMBM) Als je wilt beginnen in ieder geval :'] |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 20:50 | |
| @Pomme: Ik zal proberen morgen een topicje online te zetten c: Ik stuur nog wel een pm als-ie klaar is. Zeg maar Talita, trouwens ^^ |
|
| |
Tom .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 190 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en lichtmagieKlas: - Partner: Don't try and change me, because you'll never succeed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 20:54 | |
| Put me to sleep evil angel, Open your wings evil angel, Fly over me evil angel, Why can't I breathe evil angel? <3 |
|
| |
Eucharine
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 305 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en LuchtKlas: -Partner: person of my dreams demon of my nightmares
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 15 2013, 21:08 | |
| @Talita: Okidoki, dan zie ik je pm vanzelf wel c: Take your time ~ |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 16 2013, 00:10 | |
| Ik ga morgen naar een concert en het gaat heel laat worden, daarom ga ik vanavond heel laat naar bed xD |
|
| |
Niff
PROFILEReal Name : Quy Posts : 54 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AardeKlas: Partner: don't need one, i have Siraj..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 16 2013, 00:30 | |
| Zow.. topicje voor Night af (:
anyone else perhaps interested in een topic met Niff? ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 16 2013, 00:51 | |
| Wieeeeh, Zal er morgen denk ik op antwoorden :]
Zometeen maar eens naar bed, morgen op Niff en Eodan antwoorden~ |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN