|
|
Auteur | Bericht |
---|
Natsu .
PROFILEReal Name : M'non Posts : 105 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: Did you just say something?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 18:17 | |
| Oh god, eigenlijk zou ik hier weer actief moeten worden Al denk ik niet dat dat gaat lukken... |
|
| |
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energyKlas: Who needs a class?!Partner: I'm way too GOOD for you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 19:11 | |
| Gewoon proberen ^^ En nee ik heb geen voorkeur Pomme ^w^ |
|
| |
Eucharine
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 305 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en LuchtKlas: -Partner: person of my dreams demon of my nightmares
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 19:13 | |
| Aah ok.. Dan zal ik na het paardrijden er aan beginnen |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 19:45 | |
| meh en ik heb weer eens barstende hoofdpijn >.< |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 19:47 | |
| Pfoe Japans is moeilijk -_-" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 19:49 | |
| Studeer je Japans dan? Of gewoon voor de leuk? :']
Koreaans is meer mijn ding haha ! xD En @Rhine: Beterschap met je hoofdpijn. Hoofdpijn sucks ;'[ |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 19:50 | |
| ogarmpjes toch, ik wens je veel beterschap c: als ouders weg zijn, begin ik met scenario en synopsis, dan kan ik de muziek effe vollebak zette zonder gestoord te worden ^^' en hoe ben je Japans aan het leren? Le me wil het ook kunnen |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 19:51 | |
| - Night schreef:
- Studeer je Japans dan?
Of gewoon voor de leuk? :']
Koreaans is meer mijn ding haha ! xD En @Rhine: Beterschap met je hoofdpijn. Hoofdpijn sucks ;'[ Ik volg cursus Japans met zo'n boekje :'D Ines: Bestel zo'n boek, daar leer je veel uit. Heb al twintig Kanji op papier staan XD |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 19:53 | |
| maar dan weet je toch niet of je het juist uitspreekt? |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Pomme : thanks c:
Nes : sb is bijna af maar ik doe de overige 3 shots morge wel ow en btw gaat ge morge anders mee naar de carnavals winkel in scherpenheuvel? Kunnen we samen kijken wat we nodig hebbe
anne : sterkte xD |
|
| |
Master Kana
| - Lune schreef:
- maar dan weet je toch niet of je het juist uitspreekt?
Het staat letterlijk in het boekje hoe ik het moet uitspreken ^^ Ines... fail xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 19:56 | |
| Haha, zo'n boekje heb ik ook. Kanji vind ik irri. xD
M'n zus kan dan wel weer Koreaanse Hangul vertalen. Bizar, ik maak het niet uit die tekens op. :']
Nu omwt manege~ Cu later :] |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 19:58 | |
| o oké dan XD laat me falen in dit leven Rani: ik heb morgen verry busy day: bij tante langs gaan voor rood en glas, naar halloween shop in looi gaan en foto's maken ^^' |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:02 | |
| Ik heb morgen ook drukke dag: gamen bij maten en dan naar de pub :') |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:05 | |
| haha XD de vier komende weken worden echt drukjes en stressig DUS EVEN EEN MEDEDELING: sorry als ik opeens pissig of chaggy doe, maar dat zijn gevolgen van de stress ^^' |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:07 | |
| Ik heb geen stress, ik ben zen... xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:28 | |
| ok nes dan ga ik wel alleen xD
maar wie gaat nu voor wat zorgen?
En dat hele stress chaggie gedoe geld ook voor mij xD |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:35 | |
| ik zorg al zeker voor de 5 verbanden... ik kan eens kijken voor een zwarte pruik en ik zal laten weten als ik er eentje gevonden heb (pruik om Sasuke haar van te maken bedoel ik dan) oeh, ik heb chinese stokjes... jij zorgt voor een paal en brooddozen, ik zal voor die tekens op de kleren zorgen (moeder kan op haar werk die op A3 afdrukken, jij zorgt voor een overall, Jonas laat ik gewoon een short aan doen, ik heb nog wel een legging voor Sakura, een body warmer heb ik ook, pofbroek hebt gij, Jonas heeft wel een T-shirt en wilt gij voor het kleedje zorgen? Ik bezorg u die Sakura bollen wel en dan zorgt gij ook nog voor een paal en een locatie ^^ |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:41 | |
| oki ik kijk ook wel voor de pruiken c: en ik help u me u haar en de headband lintjes zoek ik ook wel en ik dacht het kleed samen in de les te maken c: |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:45 | |
| o_o Okay ik kan niet meer volgen *Gaat gewoon verder met Japans* OMG YAY! Tom! |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:50 | |
| is ook goed ^^ neemt gij de stof dan mee? en Sasuke heeft ook 2 verband dingen dus we hebben 6 verbanden nodig (1 Naruto, 3 Kakashi, 2 Sasuke) maar ik zorg daar voor ^^ die head bands kunnen we misschien ook al tijdens de les maken?
haha,we moeten voor video een deel uit een strip/manga verfilmen en we hebben Naruto gekozen :3 maar we hebben geen cosplay kleren dus maken we het zelf ^^ |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:51 | |
| Wel welke scène doen jullie? Want ik heb wel de sandalen van de akatsuki en de cloak en een village hidden in the rocks hoofdband *heeft een hele deidei cosplay* |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:53 | |
| JIPPEEEE, net mijn record van langste post ooit gebroken c: 791 woorden... Ook al is het klein in vergelijking met de records van anderen, ik ben er trots op |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:54 | |
| euhm... zo helemaal in het begin dat Naruto aan die paal hangt omdat hij bij de survival probeerde vals te spelen vanaf het moment dat Kakashi pas weg is tot het moment dat Kakashi terug is en hun laat slagen |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 20:55 | |
| Goede post daar kan ik echt heel veel mee Talita! Ik post heel misschien strakjes sinds mijn crushje online is <3
Ines: Vage beschrijving, maar oké, dus voor kakashi moet je echt wel dat boek maken! xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|