|
|
Auteur | Bericht |
---|
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:39 | |
| @Rani, veel plezier!!! droom maar lekker over noedel eenhoorns!! |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:39 | |
| Oh god hoe zouden die eruit zien Oo |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:40 | |
| En mijn zoveelste fantasie dat ik Tom Hiddleston ontmoet gaat weer voorbij >.< |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:46 | |
| - Lie schreef:
- En mijn zoveelste fantasie dat ik Tom Hiddleston ontmoet gaat weer voorbij >.<
Ze zouden voor je verjaardag zoiets moeten doen ^w^ alleen kost het véél geld |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:47 | |
| - Sasuke schreef:
- Lie schreef:
- En mijn zoveelste fantasie dat ik Tom Hiddleston ontmoet gaat weer voorbij >.<
Ze zouden voor je verjaardag zoiets moeten doen ^w^ alleen kost het véél geld Ja, maar mijn verjaardag duurt nog heel lang, kunnen ze alvast sparen (: Ik heb wel al gezegd dat ik een Loki/Tom Hiddleston taart wil. |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:48 | |
| - Lie schreef:
- Sasuke schreef:
- Lie schreef:
Ze zouden voor je verjaardag zoiets moeten doen ^w^ alleen kost het véél geld Ja, maar mijn verjaardag duurt nog heel lang, kunnen ze alvast sparen (: Ik heb wel al gezegd dat ik een Loki/Tom Hiddleston taart wil. Dat is nog best te doen ^^ |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:52 | |
| - Sasuke schreef:
- Lie schreef:
- Sasuke schreef:
- Lie schreef:
Ze zouden voor je verjaardag zoiets moeten doen ^w^ alleen kost het véél geld Ja, maar mijn verjaardag duurt nog heel lang, kunnen ze alvast sparen (: Ik heb wel al gezegd dat ik een Loki/Tom Hiddleston taart wil. Dat is nog best te doen ^^ Nog iemand vinden die hem maakt xD |
|
| |
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Love, another word for Suicide
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:57 | |
| Ik kan wel wat proberen met die taart, maar dan word hij een of ander stokjes-poppetje... XD |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 23:21 | |
| I knew it. En nu lig ik te janken in mijn bed. Echt sad topic @Roos&Demi. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 09:23 | |
| |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 09:36 | |
| Morge ^^ Ben net begonnen aan 7de stagedag bij Artis |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 09:40 | |
| Ik heb een geweldige dag vandaag; 2 uur les en dan maar voor een uur één boekje mee te nemen :3 |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 09:49 | |
| Ik heb net Alan zijn topic gelezen en ik vond het echt ... mooi aan de ene kant, maar zeker ook erg zielig. Never thought that only words could make me cry. Well done, Ruuz. Ookal zal je dit niet meer lezen.
|
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 09:54 | |
| Inderdaad ._. Ik ben er echt stil van. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 10:05 | |
| Alan Walker. May he rest in peace...~ Topic made me sad :c |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 10:06 | |
| Weet iemand of Mayu van Vocaloid al bezet is? |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 10:08 | |
| ...Ik heb er verder niets meer aan toe te voegen. Sad topic is sad.. Ach, ze zijn nu tenminste voor eeuwig samen c:
@Jinte: Kijk bij de faceclaims. c: |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 10:09 | |
| @Lie;; Ik denk het niet, herken haar plaatjes van google iig niet onmiddellijk als een char~ |
|
| |
Idris .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { Fire }Klas: { None }Partner: { Life is but a dream }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 10:09 | |
| Te laat heb hem toch al aangemaakt (: |
|
| |
Ivy .
PROFILEPosts : 250 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood/DarkKlas: 2ePartner: Daddy always said ,If boy's don’t like you they are gay.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 10:12 | |
| |
|
| |
Idris .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { Fire }Klas: { None }Partner: { Life is but a dream }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 10:14 | |
| |
|
| |
Ivy .
PROFILEPosts : 250 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood/DarkKlas: 2ePartner: Daddy always said ,If boy's don’t like you they are gay.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 10:19 | |
| Whoooop, Ik heb dr aangepast. Nu nog de perfecte dingen vinden xD
|
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 10:30 | |
| |
|
| |
Ivy .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 10:34 | |
| Mweeeh, ben het niet eens met deze. Maar moest even wat xD |
|
| |
Idris .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 11:58 | |
| net een uur gehad, pauze dan nog een uur en dan al weer uit (: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|