|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 20:10 | |
| God damit strafwerk gekregen >.< maar ach mijn testen zijn in ieder geval goed gegaan ^^ dus ik ben nog tamelijk happy nu |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 20:15 | |
| - Sasuke schreef:
- Benidorm bastards hé Nina, je kent ze wel ^^
Ahahahha, jaa dit was er zeker 1! - Melody schreef:
- nina : Ben je in orde? toch niets gekneusd ofzo?
Jaa ik wist een stukje opzij te springen waardoor hij me net niet klemde tussen de muur, maar daardoor kon hij er wel vandoor kon racen. Helaas kostte het iets meer pijn in mn gewrichten, maar dat is iets waar ik wel op kon verwachten. Uuuh paar blauwe plekken, misschien een kneuzing bij mn scheenbeen xD And please, call me Christa, of Chriss oid |
|
| |
Timothy .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire//AirKlas: Miss RoxannePartner: 'There's a floppy disk on the floor'
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 20:40 | |
| Noem mij dan maar Anne, Chriss |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 20:58 | |
| Mooi zo ^^ Werd al ongerust. gewoon wat ijs op je scheenbeen leggen en veel rustige bewegingen maken zodat je gewrichten niet stijf worden |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:04 | |
| Haha, jaa die gewrichten wordt nog wat. Maarja, dat zoekt de dokter allemaal uit :3 Aaaaah dat hoeft toch niet, wel lief En Anne... Ik hoop dat ik het ga onthouden. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:09 | |
| Veel beterschap allesinds Meh ik moet dringend posten bij de verwerkweek maar het lezen alleen duurt al zo lang oO Sorry als ik mensjes laat wachten |
|
| |
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Love, another word for Suicide
| Issie er gewoon vandoor geraced? De bejaarden van tegenwoordig... Mphf |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| ik denk dat ik een wiskunde allergie heb ö ik ben echt een schande voor de wiskunde |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:10 | |
| ik heb weer eens een zieke fantasie. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:14 | |
| Nessie het lukt je wel meis c;
en ik neem morgn dat gekopiëerde blad mee. vergeet niet 3 foto's van snow white en je scenario e schattie! |
|
| |
Timothy .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire//AirKlas: Miss RoxannePartner: 'There's a floppy disk on the floor'
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:17 | |
| Zo moeilijk is mijn naam niet hoor Chriss
Ik heb geen wiskunde meer yoohoo |
|
| |
Nina .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:19 | |
| Ik verveeel me.. En @Dhaeni; jap, hij racete er met een mompelend sorry ervandoor. Als ik kon rennen, dan was die van mij geweest... @Anne; nee maar met al die accounts waarvan ik de namen weet. ik raak het wel eens kwijt xD |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:19 | |
| Ik heb morgen lekker de eerste drie uur vrij, twee uur les en dan weer uit (: |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:23 | |
| damn you, you little..... jeej, mijn lieve nichtje zit hier nu ook |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:23 | |
| En ik heb maar twee uur les >) |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:25 | |
| @Anne, jij noedel :/ @Rani, ik heb 49 procent.... ik haal dat echt niet... @Lie, 2 uur per dag? Ö |
|
| |
Timothy .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:27 | |
| Ik ken niet zo veel mensen hier, ook al zit ik hier al 3 jaar ^^"
Eerst ben ik een koekje en nu een ramensliertje? O_o |
|
| |
| Nessie jawel joh ^^ En hé! Ik was toch noedel? meh ik kruip mijn bedje in heb slaap tekort en morgen ga ik echt zorgen dat rhinetje bij de verwerk week aanwezig is dat moet gewoon |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| @Nassi; nee alleen morgen (: |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:31 | |
| @Lie, ow oki doki ^^ @Rani, ja, maar ik ga iedereen noedel noem, en het word ook een werkwoord, ik ben geniaal @Anne, ja, noedel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:32 | |
| Nessie : Jij geniaal? ....PAHAHAHAHAHAHA... ow was dat serieus bedoelt? .... MAHAHAHAHAHA... Still hilarious XD |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:32 | |
| @Rani, not funny |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:36 | |
| Sorry nessie *hugs* Teveel aan charlot bloot gesteld ben k bang
doei doei mensjes ik ga naar dromenland ^^ |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:36 | |
| I'm Genius, dat zeg ik altijd |
|
| |
Nina .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 20 2012, 21:37 | |
| - Reno schreef:
- Ik ken niet zo veel mensen hier, ook al zit ik hier al 3 jaar ^^"
Eerst ben ik een koekje en nu een ramensliertje? O_o Ahaha, ik ben er nu 2 jaar... En ik ken er ook een aantal hoor xD Maar ik ben niet de beste in namen :') |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|